coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اطلاعات نمایشگر شیائومی 13 فاش شد

با نزدیک‌تر شدن به سال جدید، برندهای گوشی‌های هوشمند خود را آماده می‌کنند تا جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را عرضه کنند. حال برخی از اطلاعات، در مورد نمایشگر شیائومی 13 فاش شده است.

گزارش‌های اخیر، که از Weibo که یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی است، منتشر شده، جزئیات کلیدی مربوط به نمایشگر شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به اشتراک گذاشته است.

مدیرعامل غول فناوری چینی، لی جون، قبلاً تأیید کرده است که این شرکت نسخه Ultra شیائومی 13 را مانند Mi 11 Ultra را عرضه خواهد کرد. حال، جزئیاتی در مورد مدل پایه و مدل پرو مدل‌های گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آینده منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

مشخصات نمایشگر شیائومی 13

طبق گزارش‌ها، نسخه پایه شیائومی 13 دارای صفحه نمایشی با اندازه 6.38 اینچ است. این در حالی است که نسخه پایه شیائومی 12، از پنل نمایشگر 6.28 اینچی بهره می‌برد. با توجه به اینکه شیائومی 13 از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری بهره می‌برد، اما همچنان مانند شیائومی 12، دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده و از کیفیت آن کاسته نشده است.

همچنین به نظر می‌رسد که صفحه نمایش مدل 13 Pro مانند صفحه نمایش 12 Pro دارای یک پنل 6.73 اینچی با رزولوشن +QHD باشد.

نمایشگر شیائومی 13

با توجه به اینکه شیائومی یکی از برندهایی است که از جدیدترین چیپست‌های پیشرفته کوالکام در اولین گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند، بنابراین می‌توان انتظار داشت که سری Xiaomi 13 به زودی پس از معرفی پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام عرضه شود.

علاوه بر این، شرکت شیائومی همچنان در حال همکاری با لایکا برای دوربین گوشی‌های هوشمند درجه یک خود است. بنابراین تعجبی نخواهد داشت که این بار نیز چنین باشد. البته باید یادآور شویم که تمامی این گزارش‌ها تنها حکم شایعه را دارد و هنوز توسط منابع معتبر تایید رسمی نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات نمایشگر شیائومی 13 و دیگر مشخصات فنی آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر