;
coinex

مشخصات نمایشگر پیکسل فولد فاش شد

شایعات حاکی از آن هستند که گوگل قصد دارد از یک گوشی هوشمند تاشو برای سال 2023 رونمایی کند. حال مشخصات نمایشگر پیکسل فولد تا قبل از رونمایی، فاش شده است.

بنا بر گزارش‌ها، این گوشی هوشمند، پیکسل فولد نامیده شده است. طبق اطلاعات فاش شده، گفته شده است که این دستگاه طراحی مشابه اوپو Find N خواهد داشت و از چیپست Tensor قدرت می‌گیرد. اکنون، گزارش جدیدی در رابطه با مشخصات نمایشگر پیکسل فولد منتشر شده است که در اینجا به آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

مشخصات نمایشگر پیکسل فولد و دیگر ویژگی‌های فنی این گوشی تاشو هوشمند

91Mobiles به نقل از توسعه دهنده Kuba Wojciechowski، ادعا می‌کند که هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی Google Pixel Fold آینده، نمایشگرهای ساخت سامسونگ هستند. صفحه نمایش بزرگ داخلی دارای رزولوشن 1840×2208 و ابعاد 123 میلی‌متر در 148 میلی‌متر است. همچنین این صفحه نمایش از حداکثر روشنایی تا 1200 نیت و روشنایی متوسط 800 نیت بهره می‌برد.

نمایشگر پیکسل فولد

علاوه بر این، این گزارش نشان می‌دهد که صفحه نمایش داخلی پیکسل فولد از نرخ نوسازی بالا نیز پشتیبانی می‌کند. این نرخ نوسازی ممکن است به 120 هرتز نیز برسد. باید بگوییم که در این گزارش جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری دستگاه فاش نشده است.

افشای اخیر نشان می‌دهد که Pixel Fold، از یک دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که این دوربین شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی IMX787، یک سنسور 12 مگاپیکسلی IMX386 اولتراواید و یک سنسور تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی S5K3J1 است. در دوربین داخلی این گوشی تاشو نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی IMX355 استفاده شده است و دوربین سلفی آن نیز دارای سنسور S5K3J1 است.

این گوشی تاشو احتمالاً توسط چیپست Tensor تغذیه می‌شود. با توجه به کد منبع بتای اندروید 12 نیز، به نظر می‌رسد که دارای ویژگی‌های سخت افزاری مشابه با گوگل پیکسل 6 باشد. البته ممکن است پیکسل فولد از سومین تراشه معرفی‌نشده تنسور که قرار است در سال 2023 عرضه شود، بهره ببرد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که Pixel Fold به جای امسال، تا مارس 2023 (10 اسفند) وارد بازار خواهد شد. گفتنی است که این گوشی تاشو هنوز به طور رسمی توسط گوگل تایید نشده است؛ اما امیدواریم در آینده نزدیک با جزئیات بیشتری از مشخصات و همچنین نمایشگر پیکسل فولد آشنا شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات نمایشگر پیکسل فولد چیست؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر