;
coinex

پخش زنده آس رم و ناپولی 1 آبان 1401 [+ ساعت پخش]

پخش زنده آس رم و ناپولی 1 آبان 1401 را با ما در تکراتو ببینید. دو تیم امشب در هفته یازدهم سری آ و در حساس‌ترین بازی هفته به مصاف هم می‌روند.

آ اس رم جذاب آقای خاص امشب از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه المپیکو شهر رم میزبان ناپولی لوچانو اسپالتی است. برای تماشای پخش زنده بازی رم و ناپولی ۱ آبان ۱۴۰۱ با ما باشید.

پخش زنده آس رم و ناپولی 1 آبان 1401

رم رده چهارمی و ۲۲ امتیازی امشب این شانس را دارد تا با پیروزی بر ناپولی ۲۶ امتیازی و صدرنشین، ضمن برابری وضعیت خود با آتلانتای گاسپرینی، شانس صدرنشینی را به میلان استفانو پیولی بدهد.

رم در ۵ بازی آخر خود ۳ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست به ثبت رسانده و هرچه در سری آ خوب عمل کرده، در لیگ اروپا نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرده است.

پخش زنده آس رم و ناپولی 1 آبان 1401 [+ ساعت پخش]
پخش زنده فوتبال آس رم و ناپولی 1 آبان 1401 / پخش زنده رم و ناپولی 1 آبان 1401 / پخش زنده بازی آس رم و ناپولی 1 آبان 1401 / ساعت شروع رم و ناپولی 1 آبان 1401 / ساعت پخش رم و ناپولی 1 آبان 1401 / نتیجه رم و ناپولی 1 آبان 1401
ناپولی اما در عوض هر ۵ بازی پایانی خود به ترتیب برابر بولونیا،‌ آژاکس (۲ بار)، کرومونزه و تورینو پیروز شده است و فرمی ایده‌آل چه در سری آ و چه در لیگ قهرمانان دارد. برای تماشای پخش زنده بازی رم و ناپولی ۱ آبان ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آس رم و ناپولی 1 آبان 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر