;
coinex

ارزهای دیجیتال NFT جدید 2023 معرفی شدند!

ارزهای دیجیتال NFT در دو سال گذشته به تبع محبوبیت یافتن توکن‌های غیرمثلی بسیار مورد توجه معامله‌گران دنیای ارز دیجیتال قرار گرفته‌اند. همواره در ارتباط با آینده سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال NFT سوالات بیشماری در ذهن تریدرهای مبتدی و همچنین تازه وارد دنیای ارز دیجیتال وجود دارد.

این که آیا این ارزهای دیجیتالی نیز روزی قادر خواهند بود جایگاهی همچون بیت کوین، تتر، رمزارز لونا کلاسیک و غیره در بازار ارزهای دیجیتالی پیدا کنند؟ یا همچون بسیاری از پروژه‌های ناموفق ارز دیجیتالی از لیست معاملات صرافی‌ها حذف شده و به وادی فراموشی سپرده خواهند شد؟ دیدگاه‌های مختلفی در ارتباط با آینده ارزهای دیجیتال NFT وجود دارد که غالب این دیدگاه‌ها را دیدگاه‌های مثبت شکل داده‌اند و چنین پالس مثبتی سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال شناسایی ارزهای دیجیتال NFT جدید سال 2023 باشند؛ چراکه چنین امری سبب می‌شود تا زودتر از سایر رقبا و قبل از آن که قیمت این ارزهای دیجیتال NFT سیر صعودی و نجومی به خود بگیرد، با سرمایه کم بر روی آن سرمایه‌گذاری نمایند و در آینده‌ای نزدیک سودهای خوبی را از این معامله به جیب بزنند. با توجه به اهمیت چنین موضوعی، ما این مطلب را به بررسی و معرفی ارزهای دیجیتال NFT جدید و آینده‌دار 2023 اختصاص داده‌ایم؛ بنابراین، اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مروری بر ماهیت ارزهای دیجیتال NFT

قبل از آن که به معرفی ارزهای دیجیتال NFT جدید 2023 بپردازیم، لازم است نگاهی اجمالی به ماهیت خود ارزهای دیجیتال NFT داشته باشیم تا پس از آن با دیدی روشن به مطالعه مطالبی بپردازید که در ادامه مطرح خواهند شد. در سال‌های گذشته با رونق یافتن پروژه‌های NFT مختلف نظیر مجموعه میمون‌های کسل، کریپتوپانک و مجموعه‌های NFT همچون موارد گفته شده و همچنین پیدایش بازی‌های متاورسی همانند دیسنترالند، سندباکس، اکسی اینفینیتی و غیره توجه بسیاری از کاربران به این سمت جلب شده است.

واقعیت امر این است که شما برای آن که بتوانید در چنین بازی‌هایی یک توکن غیرمثلی را تصاحب نمایید، در قدم اول باید اقدام به خرید ارز دیجیتال این پروژه‌های NFT کنید و با شارژ کردن کیف پول خویش بتوانید توکن غیرقابل معاوضه موجود در این پروژه را خریداری نمایید. به بیان ساده‌تر، این ارزهای دیجیتالی در واقع پول این پروژه‌های NFT به شمار می‌آیند و ارزش و قیمت خویش را وام‌دار میزان محبوبیت و حواشی این پروژه NFT هستند. برای این که راحت‌تر بتوانید با مفهوم ارزهای دیجیتال NFT ارتباط برقرار کنید، مثالی می‌زنیم:

تصور کنید که قصد دارید در پروژه محبوب دیسنترالند (Decentraland) اقدام به خرید یک قطعه زمین مجازی نمایید یا از کالاها و خدمات موجود در این پروژه استفاده کنید؛ در چنین حالتی شما به ارز دیجیتال NFT مانا نیاز خواهید داشت. ارز دیجیتال مانا (MANA) که در واقع یک توکن اتریومی به شمار می‌آید، ارز دیجیتال پروژه دیسنترالند است که بدون داشتن مقدار مشخصی از آن امکان خرید قطعه زمین در دیسنترالند وجود نخواهد داشت. با چنین توضیح و مثالی قطعا این واقعیت که این ارزهای دیجیتال یک ارز تبعی هستند را دریافته‌اید؛ هرچه یک پروژه NFT محبوبیت بیشتری داشته باشد، به همان میزان ارزش ارز دیجیتال آن نیز پامپ قیمتی خوبی را تجربه خواهد کرد.

در حال حاضر ارز دیجیتالی اکسی ( ارز دیجیتال NFT بازی Axie Infinity)، ارز فلو (ارز اصلی شبکه Flow)، ارز SAND (ارز دیجیتال NFT پروژه سندباکس) و توکن ILV (یک توکن مدیریتی برای اداره DAO) را می‌توان از برترین ارزهای دیجیتال NFT به شمار آورد که به تناسب محبوبیت پروژه اصلی از قیمت خوبی برخوردار هستند.

ارزهای دیجیتال NFT سال 2023

طبیعتا شناسایی ارزهای دیجیتال NFT که آینده خوبی در سال پیش رو دارند به یکی از دغدغه‌های اصلی معامله‌گران حرفه‌ای بازار کریپتوکارنسی تبدیل شده است و شاید علت این امر را بتوان در حواشی و رویدادهای اخیر اتفاق افتاده در بازار ارزهای دیجیتال جستجو کرد که در پی انتشار خبر ورشکستگی FTX، سومین صرافی بزرگ ارز دیجیتال در جهان، این مسئله شوک قابل توجهی را به قیمت و ارزش تمامی رمزارزها وارد کرد! این شوک به قدری عظیم بود که حتی به بخش معاملات توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) نیز سرایت کرده و قیمت مجموعه‌های غیرمثلی معروفی نظیر میمون‌ها کسل را دستخوش تغییراتی کرده است؛ اما خوشبختانه پروژه‌های متاورسی NFT در مقابل چنین تغییرات منفی مقاومت خوبی از خود نشان داده‌اند و همین مسئله سبب شده تا توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران به سمت ارزهای دیجیتال آینده‌دار NFT سال 2023 جلب گردد.

بسیاری از ارزهای دیجیتال NFT سال 2023 در حال حاضر قیمت‌های چندان بالایی ندارند و می‌توان با سرمایه بسیار کم نیز بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد؛ اما این نکته را به خاطر داشته باشید که به هنگام سرمایه‌گذاری بر روی چنین ارزهای دیجیتالی نباید اهداف بسیار رویایی را در ذهن خود بپرورانید! چراکه ممکن است در مسیر پیش رو، چالش‌های قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری شما به وجود آید. غالبا توصیه کارشناسان و متخصصان فعال در این حوزه در ارتباط با چنین سرمایه‌گذاری‌هایی این است که فعلا بخش کمی از سرمایه خویش را بر روی چنین ارزهای دیجیتال NFT جدید یا کمتر شناخته شده قرار دهید و اصولا اختصاص 10 درصد از سرمایه اصلی به این منظور مبلغ معقولی به نظر می‌رسد. البته ناگفته نماند قیمت پایین این ارزهای دیجیتال NFT به معنای کیفیت پایین آن‌ها نبوده و دقیقا به دلیل کیفیت خوبی که از آن برخوردار هستند، احتمال پامپ قیمتی آن‌ها در سال 2023 وجود دارد. در ادامه با این ارزهای دیجیتال NFT بیشتر آشنا می‌شویم:

ارز دیجیتال APENFT

به طور کلی هدف اولیه از خلق ارز دیجیتال APENFT، ظاهر شدن آن به شکل درمان برای کلیه دردهای موجود در صنعت NFT بوده است. در واقع تمامی تلاش توسعه‌دهندگان این پروژه بر روی ارتقا بازار NFT متمرکز شده و به همین علت همواره نظرات نهادهای مختلف دولتی، وکلا و همچنین نخبگان حوزه کریپتوکارنسی و دانشگاهیان را مورد توجه قرار داده و از این طریق با بهبود وضعیت سیاست‌های حاکم بر حوزه خرید NFT، کاربران زیادی را به خرید این NFT متقاعد نموده است.

بنیان‌گذاران این پلتفرم را افراد خوش‌نام جامعه کریپتوکارنسی همچون استیو لیو شکل داده‌اند که تجربه‌های جامعی در حوزه بازارهای سرمایه دارند. این ارز دیجیتال NFT که در حال حاضر در رتبه 196 بازار ارزهای دیجیتالی قرار دارد، با توجه به پتانسیل‌های این پروژه امکان پامپ قیمتی آن در سال 2023 بسیار محتمل است. شما می‌توانید این ارز دیجیتال NFT محبوب را از صرافی‌های معتبری همچون اوکی اکسچنج خریداری نمایید.

ارز دیجیتال NFT گالا (GALA)

یکی از ارزهای دیجیتال NFT دیگر که احتمال رشد قیمتی آن در سال پیش رو بسیار محتمل است، گالا نام دارد. اگر بخواهیم ارز دیجیتال گالا را به لحاظ کیفی مورد بررسی قرار دهیم، درباره آن باید چنین اظهار نظر کنیم که گالا یک ارز دیجیتال بسیار مناسب به منظور سرمایه‌گذاری و همچنین رسیدن به سودهای بزرگ محسوب می‌شود. به نظر بسیاری از تحلیل‌گران، گالا قادر است در آینده‌ای نه چندان دور، به یکی از پرکاربردترین ارزهای دیجیتال بازار تبدیل شود و هرچه صنعت NFT رشد بیشتری را تجربه نماید به همان میزان، توجهات نسبت به این ارز دیجیتالی NFT نیز افزایش می‌یابد.

گالا در واقع ارز دیجیتال پلتفرم گالا گیمز محسوب می‌شود که یک پلتفرم بازی به منظور کسب درآمد بر روی بلاک چین است. ارز دیجیتال NFT گالا که در حال حاضر رتبه 154 بازار را به خود اختصاص داده با افزایش محبوبیت بازی‌های بلاک چینی محبوبیت بیشتری پیدا کرده و با توجه به قیمت مناسب آن می‌توان چنین گفت که بهترین ارز دیجیتال NFT برای سرمایه‌گذاران خرد بازار کریپتوکارنسی محسوب می‌شود.

ارز دیجیتال اسیس نتورک (ROSE)

احتمالا تاکنون مطالب چندان زیادی در ارتباط با ارز دیجیتال آسیس نتورک نشنیده باشید؛ اما جالب است بدانید که حجم معاملات 242 میلیون دلاری آن را می‌توان یک قرینه بسیار محکم در زمینه آینده روشن این ارز دیجیتال NFT به شمار آورد. به طور کلی نگاه کاربران نسبت به این ارز دیجیتال NFT، دیدی مثبت بوده و به همین علت روزبه‌روز شاهد رشد محبوبیت این ارز دیجیتال در میان جامعه کریپتوکارنسی هستیم.

البته ناگفته نماند شاید بتوان علت این محبوبیت ارز دیجیتال NFT آسیس نتورک را در کاربرد آن نیز جستجو کرد؛ در حال حاضر غالب کاربرانی که به دنبال انجام معاملات NFT هستند، از پلتفرم آسیس نتورک کمک می‌گیرند. توجه به قیمت ارز دیجیتال آسیس نتورک که در حال حاضر (به هنگام نگارش این مطلب) به قیمت 0.04238 دلار رسیده آن را به ارز دیجیتال NFT مناسب برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 تبدیل کرده است. ناگفته نماند ارز دیجیتال اسیس نتورک رتبه 108 بازار را به خود اختصاص داده است و نکته‌ای که در ارتباط با سرمایه‌گذاری بر روی این رمزارز باید مورد توجه قرار گیرد از این قرار است که فعلا بخش قابل توجهی از سکه‌های این ارز دیجیتال وارد گردش در بازار نشده و به احتمال بسیار زیاد با اضافه شدن آن‌ها، شرایط متفاوتی برای این رمزارز رقم خواهد خورد.

ارز دیجیتال NFT چیلیز (CHZ)

شاید بتوان چنین گفت که معامله‌گران دنیای کریپتوکارنسی قبل از برگزاری مسابقات جام جهانی و سربرآوردن توکن‌های هواداری تیم‌های ملی کشورهای مختلف نظیر آرژانتین، پرتغال، برزیل و غیره چندان توجهی به چیلیز نداشتند؛ اما با توجه به پامپ قیمتی این توکن‌های هواداری و به طور کلی داغ شدن سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال مرتبط با ورزش، ارز دیجیتال چیلیز به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کرد. این واقعیت که چیلیز در شرایط بسیار بد نیز توانسته است مسیر صعودی نسبی خویش را در پیش گرفته و رشد خود را ادامه دهد را نمی‌توان نادیده گرفت.

توکن چیلیز که در ابتدای کار با قیمت هر واحد 0.017 دلار فعالیت خویش را شروع کرد، در حال حاضر به قیمت 0.13 دلار رسیده و با توجه به رتبه بازار و حجم معاملات 24 ساعته آن که به ترتیب 56 و 124 میلیون دلار است، نشانگر این واقعیت بوده که این توکن همچنان پتانسیل کافی برای رشد قیمتی را دارد و سرمایه‌گذاری بر روی آن می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای آن دسته ازافرادی باشد که هم به ورزش و هم به معامله ارزهای دیجیتالی علاقه‌مند هستند.

آینده ارزهای دیجیتال NFT

نمی‌توان چنین تلقیی از ارزهای دیجیتال NFT داشت که فقط منحصرا یک سرگرمی دوره‌ای برای قشر خاصی از مردم محسوب می‌شوند، بلکه به اذعان بسیاری از تحلیل‌گران حرفه‌ای دنیای کریپتوکارنسی، آن را می‌توان یک فناوری نوین به شمار آورد که قادر است مفاهیم هنرهای سنتی و زندگی واقعی ما انسان‌ها را به چالش بکشد و در واقع راهی برای تسهیل ورود افراد بیشتر به دنیای معاملات توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) تلقی گردد؛ اما مسلما دست‌یابی به چنین هدف و آینده روشنی نیازمند فراهم شدن مقدماتی است. مقدماتی نظیر استقبال تعداد قابل توجهی از کاربران از چنین فناوری نوینی که در دو سال گذشته به خوبی اتفاق افتاده و ارزهای دیجیتال NFT را به هدف اصلی خود که اتصال هنر و هنردوستان بوده نزدیک‌تر کرده است.

به طوری کلی با نگاهی به حجم معاملات مانا، سند و ارز دیجیتال NFT سایر پروژه‌های محبوب فعال در این حوزه می‌توان به جرئت چنین اظهار نظر کرد که سال 2023 می‌تواند سال بسیار خوبی برای آن دسته از افرادی باشد که به این ارزهای دیجیتالی علاقه‌مند هستند.

صرافی اوکی اکسچنج؛ بستری امن برای خرید ارزهای دیجیتال NFT

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، در حال حاضر بنابه‌دلایل مختلف همچون ورشکستگی برخی نهادهای مهم در دنیای ارز دیجیتال و فروپاشی قیمت بسیار از این ارزها، بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای به دنبال راه‌چاره‌ای برای حفظ سرمایه خویش هستند و با توجه به این واقعیت که ارزهای دیجیتال NFT به واسطه تبعی بودن ارزش آن‌ها مقاومت خوبی در برابر چنین تغییرات قیمتی داشته‌اند، به سمت سرمایه‌گذاری بر روی این ارزهای دیجیتالی جذب شده‌اند و به همین علت شاید بتوان سال 2023 را سال رونق گرفتن معاملات این قبیل رمزارزها به شمار آورد؛ اما سوالی که پیش می‌آید این است که در چه مرجعی می‌توان نسبت به خرید این ارزهای محبوب اقدام کرد؟ یکی از بهترین صرافی‌های فعال ایرانی که از درجه اعتبار بسیار بالایی برخوردار است صرافی اوکی اکسچنج نام دارد که با فراهم کردن امکانات کم‌نظیری همچون امکان بررسی قیمت ارز دیجیتال، پرداخت ریالی و تتری برای خرید ارز دیجیتال، پشتیبانی 24 ساعته، سطح امنیتی فوق‌العاده بالا توجه معامله‌گران ایرانی را به سمت خویش جلب کرده است. این صرافی با پشتیبانی از بیش از 700 نوع ارز دیجیتالی توانسته است تمامی نیاز معامله‌گران ایرانی را برطرف نماید و اگر شما هم به دنبال مرجعی معتبر برای خرید ارزهای دیجیتال NFT هستید، توصیه ما به شما این است که حتما سری به مجموعه اوکی اکسچنج زده و از خدمات منحصربه‌فرد آن بهره‌مند گردید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر