;
coinex

طرح فروش دنا پلاس 26 دی 1401 در بورس کالا ؛ عرضه 10 هزار نسخه‌ای دنا پلاس [+شرایط و قیمت]

طرح فروش دنا پلاس 26 دی 1401 از فردا به میزبانی بورس کالا آغاز خواهد شد. ایران خودرو در این طرح فروش، 10 هزار دستگاه از این خودرو را در بورس به فروش می‌رساند.

طرح فروش دنا پلاس دی 1401 از فردا به منظور فروش در بورس کالا عرضه خواهد شد. این طرح فروش در شرایطی آغاز می‌شود که چند روز پیش ایران خودرو و سایپا طی درخواستی از بورس کالا خواستند تا آنها را از ارائه خودرو در بورس کالا معاف نماید.

بورس کالا نیز در نهایت به درخواست آنها پاسخ مثبت داد. اما دلیل اینکه چگونه برای فردا این خودروی محبوب آماده فروش در بورس کالا شده است را فعلاً کسی نمی‌داند.

در ادامه این وضعیت نابسامان، بورس کالا در روز 25 دی 1401 تعطیل شد تا معاملات به روز بعد یعنی 26 ام موکول شود و طرح فروش ایران خودرو هم به روز بعد منتقل شد. به هر صورت در ادامه مطلب شرایط این طرح فروش را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کامیونت فورس 27 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش دنا پلاس 26 دی 1401 در بورس کالا

به دنبال افزایش تقاضا برای خرید دنا پلاس عرضه این محصول در بورس کالا ۲ برابر شد. بر همین اساس فردا ۲۵ دی ماه عرضه ۱۰۰۰۰ دستگاه خودرو دنا پلاس دستی در بورس کالا انجام خواهد شد. در این طرح فروش قیمت پایه ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده و متقاضیان باید ۱۰۰ درصد قیمت پایه را در حساب وکالتی خود واریز کرده باشند. تاریخ تحویل دنا پلاس دستی سفید در این طرح فروش ۲۷ اسفند ماه سال جاری است.

طرح فروش دنا پلاس 25 دی 1401 در بورس کالا
البته اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا خودرو سواری خریداری کرده‌اند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده‌اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت و هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد. ثبت سفارش نیز برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

همچنین اگر فرد متقاضی پس از تایید درخواست خودرو از بورس کالا منصرف شد؛ باید ۵ درصد از ارزش کل معامله را به عنوان هزینه فسخ و ۰/۵ درصد به عنوان کارمزد دو سر معامله پرداخت کند. یعنی اگر فردی از بورس کالا خودرو خرید و در مرحله نهایی منصرف شد باید مجموعا ۵/۵ درصد از ارزش کل معامله را به عنوان خسارت یا هزینه فسخ معامله پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش دنا پلاس 26 دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام
    چرا قیمتهای کارخانه امروز ۲۶ دی ماه اطلاع رسانی نمیشود

    پاسخ