coinex
راهنمای خرید تکراتو

عرضه لاماری ایما در بورس کالا 4 بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

شرکت آرین پارس موتور قصد فروش 550 دستگاه خودرو در قالب طرح عرضه لاماری ایما در بورس کالا 4 بهمن 1401 را دارد که در ادامه به جزئیات طرح می‌پردازیم.

شرکت آرین پارس موتور طبق برنامه خود قصد ارائه 550 دستگاه خودروی لاماری ایما در روز سه شنبه مورخ 4 بهمن 1401 برای فروش در بورس کالا را دارد.

مطابق با بخشنامه منتشر شده از سوی این شرکت در طرح فروش لاماری، قیمت پایه این خودرو 981 میلیون تومان به ثبت رسیده است. رنگ‌های موجود نیز سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری بوده و تعداد عرضه این خودرو 550 دستگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش زامیاد 1 بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

جزئیات عرضه لاماری ایما در بورس کالا 4 بهمن 1401

لازم به ذکر است که متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید در پایان معامله و در صورت موفقیت به خرید خودرو به میزان 9 درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش بپردازند. همچنین مبلغ 24 میلیون و 728 هزار تومان نیز تحت عنوان هزینه‌های جانبی اعم از شماره گذاری، بیمه و … به قیمت نهایی اضافه خواهد شد.

افزون‌ بر این، میزان پیش پرداخت برای خرید این خودرو معادل 50 درصد مبلغ خودرو اعلام شده و زمان تحویل خودروی لاماری ایما نیز در این نوبت فروش 5 اردیبهست 1402 ذکر شده است.

عرضه لاماری ایما در بورس کالا 4 بهمن 1401

طبق قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، صرفاً افرادی مجاز به خرید خودرو از این طریق بوده که از سال 1398 تاکنون موفق به خرید خودرو از خودروسازان خصوصی و دولتی نشده باشند. همچنین هر کد ملی نیز صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه خودروها خواهد بود. از دیگر شروط خریداران برای شرکت در این طرح داشتن سن 18 سال تمام است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه لاماری ایما در بورس کالا 4 بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر