coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت سری گلکسی S23 رسما اعلام شد [+تاریخ عرضه به بازارهای جهانی]

سرانجام در مراسم آنپکد ۲۰۲۳، خانواده گلکسی S23 معرفی شدند. همینطور قیمت سری گلکسی S23 در این مراسم رسما اعلام شد.

بالاخره پس از شنیدن شایعات و افشاگری‌های فراوان، پرچم‌داران جدید سامسونگ معرفی شدند. امسال سامسونگ تغییر زیادی در طراحی این گوشی‌ها ایجاد نکرده و تنها تفاوت در ماژول دوربین‌ها بوده که شبیه S22 اولترا، لنزها به‌طور مجزا از دل بدنه بیرون زده‌اند. در این مراسم، کره‌ای‌ها قیمت سری گلکسی S23 را نیز اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2023 [+ گوشی‌های مورد انتظار سامسونگ در سال 2023]

قیمت سری گلکسی S23 رسما اعلام شد

سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در مدل‌های استاندارد، پلاس و اولترا رونمایی شدند. گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس به نمایشگر ۶٫۱ اینچ و ۶٫۶ اینچ با پنل Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی تغییرپذیر ۱۲۰ هرتز مجهز هستند که بسته به نوع محتوا، نرخ نوسازی را تا ۴۸ هرتز پایین می‌آورد.

اما یکی از مهم‌ترین تغییرات گلکسی S23 نسبت‌به نسل قبل، بهره‌مندی از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز به واحد گرافیکی مجتمع Adreno 740 بوده که در هر سه مدل به‌کار رفته است. نتایج اولیه بنچ‌مارک‌ها از این پردازنده، از افزایش چشمگیر قدرت GPU خبر می‌دهند؛ به‌طوری که در پردازش‌های گرافیکی، با اختلاف ۱۱ درصدی تراشه‌ی A16 به‌کار رفته در آیفون ۱۴ پرو مکس را نیز شکست می‌دهد.

قیمت سری گلکسی S23 رسما اعلام شد [+تاریخ عرضه به بازارهای جهانی]

گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس به هشت گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز هستند. مدل استاندارد از باتری ۳٬۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و مدل پلاس به باتری ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است. خانواده‌ی S23 همچنین با رابط کاربری One UI 5.1 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ روانه‌ی بازار می‌شوند و تا پنج سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

از طرفی، گلکسی اس ۲۳ اولترا علاوه‌بر طراحی هیجان‌انگیز و قدرت پردازش بالا، به مجموعه‌ی قدرتمندی از دوربین‌ها مجهز است. گوشی هوشمند مذکور به روایت سامسونگ «قدرت و نوآوری پایدار» را ترکیب می‌کند.

گلکسی S23 اولترا نمایشگر بزرگ ۶٫۸ اینچی با لبه‌ی خمیده و وضوح +QHD در پنل جلویی خود دارد که از نرخ نوسازی تغییرپذیر یک تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین بخش بالایی نمایشگر گوشی هوشمند مذکور میزبانی دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی آن را برعهده دارد.

قیمت سری گلکسی S23 رسما اعلام شد [+تاریخ عرضه به بازارهای جهانی]

برای اولین بار در گلکسی اس ۲۳ اولترا شاهد استفاده از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی هستیم. همچنین دستگاه مذکور توانایی ضبط ویدئوی 8K با نرخ فریم ۳۰fps را دارد. درضمن، یک لنز فوق عریض با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و دو لنز تله‌فوتو که هر دو دارای حسگر ۱۰ مگاپیکسلی هستند نیز تنظیمات دوربین را تکمیل می‌کنند.

طبق آنچه سامسونگ اعلام کرد، این سری پرچم‌دار در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) عرضه خواهند شد. در ادامه فهرست قیمت این گوشی‌های هوشمند را مشاهده می‌کنید:

  • قیمت گلکسی S23 با رم ۱۲۸ گیگابایت: ۷۹۹ دلار
  • قیمت گلکسی اس 23 با رم ۲۵۶ گیگابایت: ۸۵۹ دلار
  • قیمت گلکسی S23 پلاس با رم ۲۵۶ گیگابایت: ۹۹۹ دلار
  • قیمت گلکسی اس 23 پلاس با رم ۵۱۲ گیگابایت: ۱۱۱۹ دلار
  • قیمت گلکسی S23 اولترا با رم ۲۵۶ گیگابایت: ۱٬۱۹۹ دلار
  • قیمت گلکسی اس 23 اولترا با رم ۵۱۲ گیگابایت: ۱٬۳۷۹ دلار

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قیمت سری گلکسی S23 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    طبق قیمت دلار امروز ، s23 ultra 256 g حدود 47 میلیون میشه . حدودا هم قیمت با s22 ultra 256 g الان.

    پاسخ