coinex
راهنمای خرید تکراتو

خودروسازان گرانفروش موظف به بازگرداندن مبالغ اضافی شدند [+فیلم]

براساس اعلام شورای رقابت، خودروسازان گرانفروش موظف به بازگرداندن مبالغ اضافی به حساب مشتریان شدند.

شورای رقابت خودروسازان گرانفروش را موظف به بازگرداندن مبالغ اضافی به مشتریان خود کرد. براین اساس خودروسازانی که برای تحویل خودروهای خود از متقاضیان مبالغ اضافی دریافت کرده بودند باید هرچه زودتر مبالغ اضافی را به حساب مشتریان بازگردانند.

لازم به ذکر است که دو شرکت ایران خودرو و سایپا اکنون روند بازگردانی پول اضافی به مشتریان را آغاز کرده و مابقی شرکت‌های نیز باید این روند را پیش بگیرند. در غیر اینصورت متقاضیان امکان پیگیری موضوع از راه‌های قضایی را دارند.

بیشتر بخوانید: توقف شماره‌گذاری خودروهای سنگین توسط وزارت صمت [+جزئیات]

خودروسازان گرانفروش موظف به بازگرداندن مبالغ اضافی شدند

شورای رقابت اعلام کرد خودروسازان باید مبالغ اضافه را برگردانند و همچنین از ضرورت اجرای مصوبه ۴۷۳ خبر داد. با توجه به مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ و مصوبه ۵۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ در خصوص لازم‌الاجرا بودن مصوبه ۴۷۳ و رفع ابهامات موجود به اطلاع می‌رساند که متعاقب دستور شورای رقابت، شرکت‌های ایران خودرو و سایپا در حال حاضر مبادرت به اجرای مصوبات مذکور کرده‌اند.

بنابراین اشخاصی که ادعای تضییع حق نسبت به اجرا نشدن مصوبات مذکور از جانب این شرکت‌ها را دارند، مقتضی است ابتدا به شرکت‌های فوق مراجعه نموده و درصورتیکه به اعتراض آنها رسیدگی صورت نگیرد، جهت احقاق حق به نهادهای نظارتی مراجعه نمایند.

با توجه به انتشار قیمت‌های جدید خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت، شرکت‌های مونتاژکننده خودرو موظف شدند مبالغ اضافه دریافتی از مشتریان را مرجوع کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مصوبه جدید شورای رقابت برای بازگرداندن مبالغ اضافی توسط خودروسازان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر