coinex
راهنمای خرید تکراتو

افزایش شدید تعرفه واردات خودرو ابلاغ شد [+جدول]

با مصوبه جدید دولت درباره اصلاحات تعرفه‌ای (354) میزان تعرفه سود بازرگانی واردات خودرو ابلاغ شده که بر این اساس، شاهد افزایش شدید تعرفه واردات خودرو تا 171 درصد هستیم.

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، اصلاحات تعرفه‌ای (354) ردیف تعرفه که کاهش و افزایش سود بازرگانی، تفکیک، ایجاد، حذف و اصلاح شرح تعرفه و مندرجات ذیل یادداشت برخی از فصول کتاب مقررات صادرات و واردات را شامل شده، از طرف دولت ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: کلیات لایحه واردات خودرو کارکرده تصویب شد

افزایش شدید تعرفه واردات خودرو به میزان 171 درصد

این مصوبه درواقع اقدامی از طرف دولت در راستای افزایش شدید تعرفه واردات خودرو محسوب می‌شود که در ادامه متن این مصوبه قابل مشاهده است:

افزایش شدید تعرفه واردات خودرو

در حقیقت سود بازرگانی واردات خودروهای سواری تا میزان 171 درصد افزایش داشته که جزئیات آن طبق جداول زیر قابل بررسی است:

افزایش شدید تعرفه واردات خودرو افزایش شدید تعرفه واردات خودرو افزایش شدید تعرفه واردات خودرو افزایش شدید تعرفه واردات خودرو

افزایش دودرصدی سود بازرگانی اقلام مشمول بند ز تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 (موضوع کاهش حقوق گمرکی ماشین‌آلات و تجهیزات، قطعات، مواد اولیه و واسطه‌ای تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی از 4 درصد به یک درصد) از دیگر نکات مهم این ابلاغیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مصوبه افزایش شدید تعرفه واردات خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    در اصل خود دولت و حاکمیت برای مردم مظلوم کیسه دوخته اند و بجای اینکه ب فکر رفاه و معیشت مردم باشند ب فکر پر کردن جیب خودشان هستند کی و کجای دین یا قانون یا کجای دنیا اینجوریه ک گمرک سر گردنه را بگیرد؟

    پاسخ