coinex
راهنمای خرید تکراتو

نتایج قرعه کشی مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو اعلام شد

نتایج قرعه کشی مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو منتشر شد. متقاضیان دور دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه صمت همین حالا سری به پروفایل خود بزنند.

نتایج قرعه کشی مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو در سامانه یکپارچه منتشر شده است. متقاضیان دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت از هم‌اکنون می‌توانند در پروفایل کاربری خود اولویت‌بندی خود را مشاهده کنند. همچنین گفته شده است که از امروز متقاضیان می‌تواند مبالغ مسدود شده را برداشت کنند.

بیشتر بخوانید: طرح بزرگ فروش خودرو وزارت صمت ویژه سامانه یکپارچه اردیبهشت 1402 [+نتایج قرعه‌کشی و لینک سایت نتایج]

نتایج قرعه کشی مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو اعلام شد

سرانجام بعد از تأخیر چند ساعته در حال حاضر نتایج دوردوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه روی سایت قابل مشاهده می‌باشد. به تمامی نفراتی که در مرحله دوم سامانه شرکت کرده بودند طبق زمانبندی تا پایان سال 1403 براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تعلق خواهد گرفت.

البته با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید در شهریورماه برای 3 درصد باقیمانده افراد، ضمن حفظ اولویت آنها امکان انتخاب خودروی جدید فراهم می‌گردد.

نتایج قرعه کشی مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو اعلام شد

بدین‌ترتیب به تمامی متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز همانند مرحله اول خودرو تخصیص داده خواهد شد. قابل ذکر است با توجه به برنامه اعلامی خودروسازان در ماه‌های آتی روند افزایشی تولید و عرضه خودرو به بازار تداوم خواهد یافت. بدین‌ترتیب عرضه محصولات جدید و آتی خودروسازان داخلی نیز در همین سامانه تداوم خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام نتایج اولویت‌بندی دور دوم طرح یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    نمایندگی ها درخواست تشکیل پرونده میدن ولی قیمت هاشون همون قیمت های قبله. نه قیمت های شورای رقابت …

    پاسخ