coinex
راهنمای خرید تکراتو

ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) رسماً رونمایی شد. نسل جدید گوشی هوشمند جذاب و پر سروصدای ناتینگ فون با تغییرات اندک از راه رسید.

گوشی پر سر و صدای ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) بالاخره پس‌از گمانه‌زنی‌های بسیار و شایعات فراوان رسماً معرفی شد. این گوشی از مشخصات سخت‌افزاری جذاب مانند نسل یک خود مانند بدنه کاملاً شفاف و سخت‌افزاری قدرتمند بهره می‌برد که پوششی از یک پرچمدار واقعی را نشان می‌دهد. در ادامه با معرفی مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصول جدید بنیان‌گذار وان‌پلاس همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2023 [+ لیست مورد انتظارترین گوشی های سال 2023]

ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) معرفی شد

شرکت ناتینگ با مدیریت کارل پی، یکی از بنیانگذاران شرکت وان‌پلاس تاسیس شده و حال دومین گوشی خود را با نام Nothing Phone 2 به بازار فرستاده است. این گوشی مانند نسل قبلی بدنه‌ای شفاف با نوارهای LED دارد تا یکی از زیباترین گوشی‌های بازار باشد.

گوشی Nothing Phone 2 شبیه به نسل قبلی به نظر می‌رسد اما با بهبودهای طراحی، در دست گرفتن آن بسیار راحت‌تر است. رابط Glyph برای کنترل نوارهای LED پشت گوشی نیز پیشرفت کرده‌ و اکنون 11 نوار با 33 منطقه نوری در پشت گوشی تعبیه شده است. با رابط Glyph می‌توان نوارها را برای نمایش اعلان، کنترل صدا و نشان دادن زمان تنظیم نمود.

می‌توانید نوار بالا و سمت چپ گوشی را به برخی اپ‌های خاص و مهم اختصاص دهید که تا زمان خواندن یا حذف نوتیفیکیشن، همواره روشن بماند.

ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) معرفی شد

مشخصات سخت‌افزاری گوشی Nothing Phone 2

گوشی Nothing Phone 2 به تراشه قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده که 8 یا 12 گیگابایت رم در کنار آن به کاربران ارائه می‌شود و 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد. نمایشگر 6.7 اینچی گوشی Nothing Phone 2 با پنل LTPO OLED تولید شده و قادر است تصاویر را با رزولوشن +FHD به نمایش بگذارد. این نمایشگر از نرخ بروزرسانی 1 تا 120 هرتزی پشتیبانی می‌نماید.

ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) معرفی شد

در بالای دوربین گوشی Nothing Phone 2 دوربین سلفی با حسگر 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است. این دوربین سلفی با حسگر Sony IMX615 قادر است ویدئوهای 1080p در 60 فریم بر ثانیه به ثبت برساند.

دوربین اصلی به حسگر 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 مجهز شده و از فناوری لرزشگیر OIS و EIS برخوردار است. این دوربین اکنون از حالت‌های عکاسی HDR بهبود یافته و Motion Capture پشتیبانی می‌نماید. دوربین دوم نیز به لنز اولتراواید و حسگر 50 مگاپیکسلی مجهز شده و قابلیت‌های HDR پیشرفته دارد.

ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) معرفی شد

تامین انرژی گوشی Nothing Phone 2 بر عهده باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی گذاشته شده که از شارژ سریع 33 واتی و بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌نماید. ناتینگ از رابط کاربری Nothing OS 2.0 برای این گوشی استفاده کرده که ویجت‌های تازه، تم‌های رنگی جدید، ترکیب فولدرهای متفاوت و … را به اندروید 13 اضافه می‌کند.

قیمت گوشی Nothing Phone 2

ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) معرفی شد

گوشی Nothing Phone 2 در دو رنگ سفید و خاکستری تیره عرضه شده و نسخه 8 گیگابایتی آن با قیمت 599 دلار به فروش می‌رسد. نسخه 12 گیگابایتی نیز با 256 یا 512 گیگابایت حافظه عرضه شده و به ترتیب 699 و 799 دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ گوشی ناتینگ فون 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر