coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی ارزانقیمت ویوو Y27 5G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

گوشی هوشمند ویوو Y27 5G با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، نمایشگر 6.44 اینچی و تراشه دایمنسیتی 6020 مدیاتک به صورت رسمی معرفی شد.

شرکت ویوو در سکوت خبری از گوشی هوشمند جدید خود از سری Y یعنی ویوو Y27 فایوجی رونمایی کرد. این دستگاه در وب سایت جهانی این برند قرار گرفته و در ماه‌های اخیر نیز گواهینامه‌های متعددی را دریافت کرده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: گوشی ویوو X90s رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

قیمت و مشخصات فنی گوشی ویوو Y27 5G

ویوو Y27 فایوجی دارای یک صفحه نمایش 6.44 اینچی LCD با یک بریدگی قطره‌ای شکل (میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی) در بالای آن است. این نمایشگر وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و حداکثر روشنایی 600 نیت را ارائه می‌دهد و دکمه پاور که در کنار آن قرار گرفته به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز کاربرد دارد. در پنل پشتی گوشی هم یک ماژول دوربین مربعی شکل به چشم می‌خورد که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

ویوو Y27 5G

این دستگاه در بخش سخت افزار به پردازنده دایمنسیتی 6020 مدیاتک به همراه 4/ 6 گیگابایت رم (به علاوه رم مجازی تا 6 گیگابایت) و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این گوشی هوشمند انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 واتی می‌گیرد و از رابط کاربری Funtouch 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ استفاده می‌کند.

از ویژگی‌های اتصالی Vivo Y27 5G می‌توان به شبکه اتصالی 5G، پورت USB تایپ C، جک هدفون 3.5 میلی متری، وای فای، بلوتوث و NFC اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات موجود، ویوو Y27 فایوجی در رنگ‌های مشکی و بنفش به بازار عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه رسمی این گوشی هوشمند اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو Y27 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر