coinex
راهنمای خرید تکراتو

لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور با هوش مصنوعی ؛ از ترامپ تا ایلان ماسک!

هوش مصنوعی این‌بار به درخواست کاربران لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور کرده است. نتایج را ببینید و شما قضاوت کنید!

لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور جدیدترین تصاویر خلق شده از تکنولوژی هوش مصنوعی است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است. فناوری ذکر شده از زمان قدرت گرفتن تقریباً در همه چیز دست برده است، از صحبت کردن با کاربران بوسیله چت‌بات‌های هوشمند تا بکارگیری به‌عنوان منشی، گوینده، مدیرعامل شرکت و غیره همه از توانایی‌های هوش مصنوعی است.

بیشتر بخوانید:‌ پولدارترین افراد دنیا در فقر مطلق ؛ هوش مصنوعی ثروتمندان سرشناس را به خاک سیاه نشاند!

لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور

یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی، قابلیت تصویرسازی است. از طریق این قابلیت می‌توان برای مدل‌های هوش مصنوعی تعریف کرد که مثلاً چهره افراد مشهور را در قالبی جدید و غیرقابل تصور قرار دهد. مانند تصاویر زیر که هوش مصنوعی، لباس کردی بر تن افراد مشهور ازجمله مسی، رونالدو و اسنوپ داگ کرده است.

لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور به لطف هوش مصنوعی

لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور به لطف هوش مصنوعی

لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور به لطف هوش مصنوعی

لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور به لطف هوش مصنوعی

همانطور که در تصاویر بالا می‌بینید، هوش مصنوعی قادراست تصاویر افراد مشهور را به‌نوعی ترسیم کند که خود این سلبریتی‌ها نیز باور کنند واقعاً عکسی است که خودشان گرفته‌اند. این برای اولین‌بار نیست که چنین تصاویری بوجود آمده است چرا که پیش‌تر نیز شاهد خلق تصاویری جالب از سلبریتی‌ها بوسیله این تکنولوژی پیشرفته بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ طراحی لباس کردی بر تن چهره‌های مشهور توسط هوش مصنوعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (63 نظر)

    ببخشید اسم این برنامه چیه

    پاسخ

    حالا بعضیا تو کامنت چرا میسوزن؟ بابا چیزی نشده که کردها خیلی آدمای خوبی هستن و الحق لباساشونم خوشگله. یه کم دیدگاهتونو درست کنید سر چیزای الکی حرص نخورید.

    پاسخ

    حتما آرژانتین و انگلیس و پرتغال هم تو هوش مصنوعی جزو کوردستاننن😁😃

    پاسخ

    واقعا کرد ها یکی از بهترین قوم های ما هستن ولی یه سوال داشتم بخاطر سیاست هست که فقط کرد نشون میدین؟میدونم این برای اینکه قدرت هوش مصنوعی رو نشون بده ولی ما این همه قوم داریم که میتونیم قدرت هوش مصنوعی نشون بده برای این دارم میگم چون ما افرادی داریم که به قومشون اهمیت میدن و وقتی میبینن همه ی سایت ها کرد نشون میدن از این چیز ها بدشون میاد و تو رشد تکنولوژی هوش مصنوعی مشکلات پیش میاد

    پاسخ

    ایران و پیشرفت ، ایران و ایر قدرت ، افغانستان و صلح آرامش و… کرد و غیرت

    پاسخ

    کاک ترامپ

    پاسخ

    کاکه رونالدو😂🗿

    پاسخ