coinex
راهنمای خرید تکراتو

آغاز ثبت نام وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان خرداد 1402

ثبت نام وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان آغاز شد. گفتنی‌ست ضمن افزایش مبلغ این وام، شمار مشمولان وام نیز گسترده‌تر از پیش شده است.

براساس اطلاعیه میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، ثبت نام وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان خردادماه 1402 از فردا شنبه، 27 خردادماه 1402 توسط صندوق بازنشستگی کشوری آغاز خواهد شد. وی همچنین اعلام کرد که 40 هزار بازنشسته تأمین اجتماعی از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه ثبت نام وام ازدواج 1402 به صورت کاملا آنلاین [+آموزش گام به گام]

ثبت نام وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان آغاز شد

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: «در این مرحله، وام قرض‌الحسنه به ۴۰ هزار بازنشسته پرداخت می‌شود و مبلغ وام نیز از ۱۲ میلیون تومانی که در سال گذشته پرداخت می‌شد، به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.»

ثبت نام وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان آغاز شد

میرهاشم موسوی افزود:

اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان که از ابتدای خرداد ماه آغازشده است، تا 3 ماه ادامه دارد و با دستورالعمل جدیدی که طی روزهای گذشته صادر شده است، کارفرمایانی که در سنوات قبل از تسهیلات بخشودگی جرایم استفاده کرده و موفق به پرداخت به موقع اقساط نشده‌اند نیز می‌توانند بار دیگر از این تسهیلات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آغاز ثبت نام وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام اگه نظربه وام دادنه که امارهمورو دارین بترتیب به همه پرداخت کنید چون توی این اقتصادمریض همه نیازمند وامن،لذالطفاخواهشن این بندگان خدارو اسیر ثبت نامو رفتن به کانونو رفتن به کافی نت بااین هزینه هاواینترنتای داغون نکنید.متشکرم

    پاسخ