coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش کامیونت فورس و کشنده امپاور مرداد 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کامیونت فورس و کشنده امپاور مرداد 1402 ابلاغ شد. شرکت بهمن دیزل طرح فروش دو محصول باری محبوب خود را با شرایط نقدی آغاز کرد.

شرکت بهمن دیزل به‌عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی بهمن از امروز دوشنبه، 2 مردادماه 1402 رأس ساعت 10 طرح فروش کامیونت فورس و کشنده امپاور مرداد 1402 را آغاز کرده است. این طرح فروش فقط به صورت نقدی بوده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند. گفتنی‌ست که موعد تحویل این خودروها، هفته سوم شهریورماه سال جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فیدلیتی تیر 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش کامیونت فورس و کشنده امپاور مرداد 1402 ابلاع شد

متقاضیان محصولات فورس ۶تن کابین خوابدار (با کاربری) و کشنده امپاورBD500 می‌توانند از طریق عاملیت‌های مجاز گروه بهمن برای خرید این محصولات اقدام کنند. این محصولات با قیمت قطعی و به صورت آنلاین از ساعت ۱۰صبح امروز دوشنبه ۲مرداد تا ساعت ۱۶ چهارشنبه چهارم مرداد از طریق درگاه عاملیت‌ها اقدام کنند.

در این بخشنامه ویژه عاملیت‌ها بوده و قیمت فروش فورس ۶ تن کابین خوابدار حدود یک میلیارد ۵۷۴ میلیون تومان اعلام شده است که بر حسب انتخاب نوع کاربری هزینه‌ای به این مبلغ اضافه می‌شود. به همین ترتیب کشنده امپاور BD500 حدود ۴ میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که از طریق همان درگاه قابل خرید است. لازم به ذکر است هزینه کاربری بسته به نوع آن به قیمت فورس ۶تن افزوده می‌شود.

موعد تحویل این خودروها هفته سوم شهریور ماه خواهد بود. سود تاخیر ۲,۵ درصدی ماهیانه نیز برای این شرایط فروش در نظر گرفته شده است.

طرح فروش کامیونت فورس و کشنده امپاور مرداد 1402 ابلاع شد

طرح فروش کامیونت فورس و کشنده امپاور مرداد 1402 ابلاع شد

گفتنی است سهمیه عاملیت‌ها محدود و متقاضیان عادی برای ثبت‌نام می‌توانند به عاملیت‌ها مراجعه کنند.
همچنین برای مراجعه به عاملیت‌ها می‌توانید پس از ورود به پایگاه bahman.ir و مراجعه به بخش «نمایندگی‌ها» بر اساس شهر محل سکونت عاملیت مورد نظر خود را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کامیونت فورس و کشنده امپاور مرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر