coinex
راهنمای خرید تکراتو

پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای عرضه می‌شود

کوالکام قرار است پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 را به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز کند. کاربران ایرانی، کم‌کم باید با دنیای گوشی‌های هوشمند خداحافظی کنیم!

حساب کاربری Digital Chat Station اخیراً فاش کرده است که کارکنان کوالکام مشغول کار بر روی نسخه ویژه‌ای از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 هستند که امکان ارتباط ماهواره‌ای را برای گوشی‌های هوشمند مجهز به این تراشه قدرتمند فراهم می‌کند. اما لازم به ذکر است که این تراشه ویژه فعلاً قرار است به صورت اختصاصی برای پرچمدار بعدی سامسونگ ملقب به Galaxy S24 توسعه داده شود و هنوز خبری مبنی‌بر ارائه این پردازنده پرچمدار در دیگر گوشی‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 اعلام شد

نسخه ویژه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 با ویژگی ارتباط ماهواره‌ای معرفی خواهد شد

اپل سال گذشته با آیفون ۱۴ سیستم ارتباط ماهواره‌ای را به گوشی‌هایش اضافه کرد، اما اکثر پرچمداران اندرویدی چنین قابلیتی ندارند. حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه‌ اجتماعی ویبو می‌گوید کوالکام مشغول کار روی «نسخه‌ی ویژه‌ای» از پردازنده‌ Snapdragon 8 Gen 3 با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای است.

نسخه ویژه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 با ویژگی ارتباط ماهواره‌ای معرفی خواهد شد

احتمالاً آنچه Digital Chat Station می‌گوید، نسخه‌ سفارشی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گوشی‌های گلکسی (Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy) است که به‌صورت انحصاری در گلکسی S24 استفاده می‌شود. مدت‌ها است که شایعه‌ها می‌گویند سامسونگ سیستم ارتباط ماهواره‌ای را به گوشی‌های پرچمدارش اضافه می‌کند.

کوالکام اوایل سال ۲۰۲۳ خانواده‌ جدیدی از پردازنده‌ها را با نام Snapdragon Satellite معرفی کرد تا سیستم پیام‌رسانی ماهواره‌ای را به گوشی‌ها اضافه کند. عملکرد این سیستم مشابه Emergency SOS via Satellite آیفون است. توجه کنید که ارتباط ماهواره‌ای لزوماً به معنی اینترنت ماهواره‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره نسخه ویژه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 با ویژگی ارتباط ماهواره‌ای چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر