coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های پوکو منتشر خواهد شد [+لیست گوشی‌های دریافت‌کننده]

با اعلام پوکو، زیربرند محبوب شیائومی به زودی 11 گوشی پرطرفدار این شرکت آپدیت رابط کاربری MIUI 14 را دریافت خواهند کرد.

براساس اعلام شرکت پوکو، آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای 11 مدل از گوشی‌های این برند ارائه خواهد شد. برند POCO که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود از چند سال پیش تاکنون با ارائه گوشی‌هایی با سخت‌افزار قوی و قیمتی بسیار مناسب توانست بازار خوبی برای خود دست‌وپا کند. خانواده گوشی‌های پوکو را اغلب به‌نام گوشی‌های قاتل پرچمدار می‌شناسند و آنقدر محبوبیت پیدا کرده‌اند که شیائومی تصمیم گرفته است 11 مدل دیگر از این برند را به جدیدترین رابط کاربری خود به‌روزرسانی کند.

بیشتر بخوانید: آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این گوشی‌های شیائومی و ردمی منتشر خواهد شد [+لیست گوشی‌های دریافت کننده]

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای 11 گوشی پوکو ارائه می‌شود

پوکو با انتشار تصویری اعلام کرد که قصد دارد در سه ماهه دوم از سال جاری میلادی، 11 گوشی جدید و پرطرفدار خود را به رابط کاربری MIUI 14 مجهز کند. این محصولات از سری F، M و X شرکت پوکو هستند و می‌توان در میان آن‌ها نام گوشی‌های مهمی همچون Poco F4 GT، Poco F3 و Poco X3 GT را مشاهده کرد.

شیائومی در سری محصولات پوکو خود در کنار سخت افزار قدرتمند، برچسب قیمت بسیار عالی را هم انتخاب می‌کند و همین موضوع سبب شده است گوشی‌های هوشمند عرضه شده با این برند دارای طرفداران فراوانی باشند. اما همچون شیائومی، پوکو نیز در طی ماه‌های اخیر نتوانسته است بروزرسانی‌های نرم‌افزاری مناسبی را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر کند.

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای 11 گوشی پوکو ارائه می‌شود

پس از اینکه گوشی پرچمدار Poco F4 با تأخیر فراوان توانست بروزرسانی اندروید 13 را دریافت کند، اکنون نوبت به محصولات دیگر این شرکت رسیده است که به رابط کاربری MIUI 14 ارتقا پیدا کنند. امروز لیست جدیدی از سوی پوکو منتشر شد که نشان می‌دهد در آینده نزدیک قرار است 11 گوشی پرطرفدار این شرکت به رابط کاربری MIUI 14 مجهز شوند. در میان این لیست نام گوشی‌های مهم و پرطرفداری همچون Poco F4 GT، Poco F3 و Poco X3 GT دیده می‌شود. لیست کامل منتشر شده از سوی پوکو را در زیر مشاهده کنید.

  • POCO F2 Pro
  • POCO F3
  • POCO F4
  • POCO F4 GT
  • POCO M3
  • POCO M4 5G
  • POCO M5
  • POCO X3 GT
  • POCO X3 NFC
  • POCO X3 Pro
  • POCO X4 GT

بنا به گزارش منتشر شده از سوی سایت Gizmochina و تصویر منتشر شده از سوی پوکو، کاربران این 11 گوشی اندرویدی باید در سه ماهه جاری (سه ماهه دوم از سال 2023) منتظر دریافت بروزرسانی MIUI 14 باشند. البته بخشی از گوشی‌هایی که در بالا از سوی پوکو به آن‌ها اشاره شده است هم‌اکنون در بعضی از نقاط دنیا بروزرسانی MIUI 14 را دریافت کرده‌اند. به عنوان مثال گوشی Poco F3 در ماه مارس این بروزرسانی را دریافت کرد و چندی بعد شاهد انتشار MIUI 14 برای گوشی F2 Pro بودیم.

گوشی Poco F4 نیز هم‌اکنون در کشور هند بروزرسانی رابط کاربری MIUI 14 را دریافت کرده اما پوکو در تصویر بالا اعلام کرده است که این بروزرسانی بزودی به صورت جهانی منتشر و در اختیار کاربران این گوشی‌ هوشمند قرار می‌گیرد. شیائومی همچنین در این تصویر اعلام کرده است که زمان انتشار این بروزرسانی برای گوشی‌های هوشمند بالا براساس منطقه حضور کاربران متفاوت خواهد بود. همچنین قرار است برنامه انتشار این بروزرسانی برای دستگاه‌های دیگر در آینده اعلام شود.

آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای 11 گوشی پوکو ارائه می‌شود

اگرچه پوکو در تصویر بالا به رابط کاربری MIUI 14 اشاره کرده است اما این به معنی انتشار این رابط همراه با سیستم‌عامل اندروید 13 نیست. بخشی از کاربران اعلام کرده‌اند که بروزرسانی رابط کاربری MIUI 14 را در حالی دریافت کرده‌اند که با سیستم‌عامل اندروید 12 همراه بوده است. این اتفاق چندی پیش برای گوشی‌های ردمی نوت 12 نیز رخ داد و شاهد انتشار بروزرسانی MIUI 14 همراه با سیستم‌عامل اندروید 12 بودیم.

رابط کاربری MIUI 14 دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های فراوانی است که بدون شک یکی از مهم‌ترین آن‌ها امکان حذف برنامه‌های پیش‌فرض و موجود در این رابط است. شیائومی همچنین این رابط کاربری را به زبان طراحی تازه‌ای مجهز کرده است و شاهد بهبود‌ها و تغییرات فراوانی در بخش ظاهری هستیم. MIUI 14 همچنین دارای یک پخش‌کننده مدیای اختصاصی است و بخشی از برنامه‌های پیش‌فرض آن با دریافت بروزرسانی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های تازه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ انتشار آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای این 11 گوشی پوکو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (107 نظر)

    من ی x3Pro دارم هنوز ک هنوزه آپدیتMIUI 14 رو دریافت نکرده ، ولی رفیق های من همین گوشی رو دارن اردیبهشت آپدیت رو دریافت کردن
    یکی دیگ از رفیقام Redmi Note9Pro داره اونم دریافت کرده ولی واس من هنوز نیومده 💔😐
    مشکل از کجاست؟

    پاسخ

    بهت بن گوشی ردمی پو‌کو x5 پرو ۲۵۶ حافضه رم ۸ فوق العاده خوب پرچم دار زده رو دست a54 با نوت ۱۲ پرو مکس من همه رو امتحان کردم حتی با آیفون دوربین شو بعد آیفون ۱۵ تقلب کرده ی یعنی خود آیفون ۱۵ گرفتی دستت عمرا کسی بفهمه مکه بیاد نزدیکتر رفیق که خیلی کنجکاو باشه هیچ‌نزده آیفون ۱۵ سرچ کنید ببینید چخبره تو گوگل برا پو‌کو x5 پرو فقط نه هیچ کدوم فقط همین بازی درحد بنز نمی‌دونم دو بین برابر با گوشی ۴۰ میلیونی بعد شارژ سریع تو ۱۵ دقیقه هنگ نداریم اصلا عجوزه زدن اینم از زیر دستشون در رفته ولی پیشمونه مدیر عامل ش ۱۷ تومن‌م می‌خواسته بده دیگه اوردیش پایین درود به شرفش عین گوشت گوسفند حالالش دمش گرم درود به شرفش تبریک میگم

    پاسخ

    کسی Poco M3 رو آپدیت کرده به miui 14 ? مشکلی نداشته

    پاسخ

    یعنی چی m5 هست m5s نیست. آخر سر پشتیبانی نرم افزاری شیائومی همه ازش زده میشن

    پاسخ

    سلام پوکوx3nfcدریافت میکنه

    پاسخ

    بله به احتمال زیاد

    پاسخ

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ

    اع من مه از وقتی خریدم بلافاصله ۱۳ بعدم ۱۴ رو داد بهم !!!گوشیم poco f4 gt
    من منتظر 15 بودم تعجب کردم میگید قراره 14 بیاد تازه

    پاسخ

    گوشی poco x4 pro من 10 روز پیش آپدیت اندروید 13 و miui 14 رو دریافت کرد

    پاسخ

    رفیق نصف اینا تو ۳ ماه اول سال میلادی ۱۴ ضدن poco f3 poco x3gt

    پاسخ

    سلام pocox4proبره من ۴روژ پیش اپدیتش اومد شخصی سازی شده خیلی خوبه

    پاسخ

    هنگ میکنه چون قابلیت نداره وگرنه خود شرکت میفرستاد

    پاسخ

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    6104337446580449

    پاسخ

    بعضیا معلولیت مخی وعقلی دارن خخخخخ
    داره میگه: این گوشیهایی که لیست کرده و گذاشته یعنی این گوشیها بروزرسانی ۱۵ … نمیتونن بروزرسانی کنن . اونوقت بازم میان میگن مدل گوشی من توی لیست نوشته ولی چرا نسخه ۱۵ بروز نمیکنه .
    خدایا خواهشا کمی بجای پول دادن به همچین اشخاصی یکمی عقل بده 🙏

    پاسخ

    من ۲هفتست پوکو ایکس ۵ پرو گرفتم اپدیتش کردم حالا داره تندتند شارژ خابی میکنه پاغ من بش هم و سرعت شارژش کند شده بنظرتون ریسرت فاکتوری کنم باک هاش رفع میشه ی تا ببرم نمایندکی؟

    پاسخ

    سلام ببخشید پوکو m5s دریافت می‌کنه چون تو لیست بالا ندیدم

    پاسخ

    poco x4 pro
    اپدیت امروز اومد برام

    پاسخ

    سلام من خودم گوشی پوکو ایکس سه پرو دارم چرا پس برای من اپدیتی نیومده ؟

    پاسخ

    MIUI 14 امروز برای POCO X 4 Pro منتشر شد

    پاسخ

    چرا به روز نیستید miui 14 که خیلی وقته اومده من Poco x5 دارم miui 14 هم دارم چرا تو این لیست نیست؟😐

    پاسخ

    سلام گوشی من
    Poco X4 Pro 5G هست هفته پیش Miui 14 نصب کردم

    یه مشکلات داره

    صدای میکروفون کم شده
    زمان شارژ شدن باتری زمانش بیشتر شده که میگن باگ هست

    پاسخ

    تشکر

    پاسخ

    پس poco x 5 pro چی؟ اون که جدید آرین گوشی پوکو هست چرا برای نمیاد؟

    آها فهمیدم چون خودش ۱۴ هست😂

    پاسخ

    دوستان من x3 pro دارم هنوز براش آپدیت نیومده
    ولی تو اینترنت که میچرخم میبینم برای بقیه ۴ یا ۵ ماه پیش اومده
    سری قبلی برای miui13 مشکلی نداشتم و به موقع دانلود کردم ولی این miui 14 اصلا معلوم نیست کی آپدیتش برام بیاد
    اگه راه‌حلی دارید ممنون میشم بهم بگید

    پاسخ

    آقا گوشی من پوکو x3 پرو
    ولی نیومده
    کی میاد

    پاسخ

    من نوت ۱۲پرو۲۵۶‌رم ۸ دوماه پیش خریدم آندروید ۱۱بود آپدیت اومد شد اندروید ۱۲ از اون روز شارج گوشی شب تا صبح ده درصد کم میشه و حین کار کردن هم زود خالی میشه نوت هشت دارم نزدیک سه ساله شارج خالی نمیکنه و این که نو هست خالی میشه چرا ..

    پاسخ

    سلامpocox4proکه جدید ترین گوشی پوکو عه بره چی اپدیتش نمیاد اخه چرااااا

    پاسخ

    دقیقا,,,منم poco x4 pro دارم پس چرا توی لیست نیست؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام گوشی من poco m3 ول هنوز آپدیت miui 13 دریافت نکرده

    پاسخ

    سلام،من پوکو ایکس 4 پرو دارم.miui14مبتنی بر اندروید13رو دریافت کردم،ولی به قول معروف تغییری در سیستم ندیم.

    پاسخ

    برای من هنوز نیومده،،شما از چه طریقی اپدیت کردین؟؟؟

    پاسخ