coinex
راهنمای خرید تکراتو

نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا منتشر شد؛ متفاوت‌ترین آیفون تاریخ! [+فیلم]

نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا منتشر شده است. آیفون بعدی با توجه به قوانینی که توسط اتحادیه اروپا برای اپل وضع شده احتمالا یکی از متفاوت‌ترین آیفون‌های سالیان اخیر خواهد بود.

کانال یوتیوب Unbox Therapy به‌عنوان یک افشاگر ظاهر شده  و نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا را در کانال خود آپلود کرده است. پیش‌تر عنوان کرده بودیم که گوشی بعدی اپل با توجه به سیاست‌های سختگیرانه اتحادیه اروپا، تغییراتی به خود خواهد دید.

اما در این طرح نخستین تغییری که بیشتر به چشم می‌خورد، اضافه شدن پورت شارژ USB-C به جای پورت لایتنینگ است. در ادامه می‌توانید دیگر تغییرات آیفون 15 اولترا را نسبت به گوشی‌های سابق آیفون ببینید.

بیشتر بخوانید: نمایش دکمه اکشن آیفون 15 پرو در جدیدترین رندرهای فاش شده

نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا فاش شد

آیفون ۱۵ اولترا در ماه‌های گذشته، تنها نامی بود که به قوی‌ترین مدل از گوشی‌های نسل جدید اپل نسبت داده می‌شد و اکنون اکثر افشاگران اعتقاد دارند که اپل پسوند اولترا را برای خانواده‌ آیفون ۱۶ رزرو کرده است. این در حالی‌ است که کانال یوتیوب Unbox Therapy می‌گوید به ماکت آیفون 15 اولترا دسترسی پیدا کرده است.

اپل امسال برای اولین‌بار درگاه USB-C را به آیفون اضافه می‌کند. تغییر درگاه یکی از نکات مهم درباره‌ آیفون‌های نسل جدید است؛ اما این گوشی‌ها میزبان تغییرات دیگری نیز خواهند بود. برای نمونه، گفته می‌شود مدل‌های پرچم‌دار (پرو و پرو مکس یا اولترا) فریم تیتانیومی دارند.

اپل احتمالاً در آیفون ۱۵ اولترا نسبت نمایشگر به بدنه را بهبود می‌دهد و این گوشی را به دوربینی با لنز پریسکوپی مجهز می‌کند.

افشاگران خوش‌سابقه می‌گویند:

اپل امسال آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را رونمایی می‌کند؛ اما سال آینده افزون‌بر مدل‌های پرو و پرو مکس سراغ رونمایی آیفون ۱۶ اولترا نیز خواهد رفت تا تعداد گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۶ به پنج دستگاه برسد.

ناگفته نماند که اپل احتمالاً گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را اواخر شهریور امسال رونمایی می‌کند.

آیفون 15 اولترا و پرو مکس هردو عرضه می‌شوند! [بروزرسانی 12 شهریور 1402]

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره سری آیفون 15 منتشر شده‌اند و برخی از آن‌ها از عرضه آیفون 15 اولترا به‌جای پرو مکس خبر می‌دهند. اما حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید که اپل از هر دو مدل رونمایی می‌کند؛ یعنی هم آیفون 15 پرو مکس و هم مدل اولترا!

یکی از منابع دنیای فناوری به نام «ماجین بو» که در گذشته اطلاعات درستی درباره محصولات اپل منتشر کرده، در توییتی مدعی شده است که اپل مدل اولترا را جایگزین پرو مکس نمی‌کند، بلکه با دو دستگاه روبه‌رو هستیم.

درحالی‌که از سال گذشته میلادی شاهد اشاره منابع مختلف به نام اولترا هستیم، اکثر آن‌ها به این موضوع باور داشتند که اپل مدل اولترا را جایگزین پرو مکس می‌کند تا نام‌گذاری آیفون‌ها مشابه محصولات دیگر مانند اپل واچ اولترا شود. اما شایعه امروز نظر دیگری دارد.

به گفته ماجین بو، آیفون 15 اولترا یک مدل جدید خواهد بود و از نظر مشخصات و قیمت بالاتر از مدل پرو مکس قرار می‌گیرد. این منبع می‌‌گوید که برخی تولیدکنندگان قاب به این موضوع اشاره کرده‌اند که مدل‌های پرو مکس و اولترا از یکدیگر جدا هستند. علاوه‌براین، پرو مکس بهترین مدل سال جاری میلادی نخواهد بود.

بو مطمئن است که اپل دو آیفون مختلف با نمایشگر 6.7 اینچی را آزمایش کرده، اما به‌طور دقیق نمی‌داند که هر دوی آن‌ها روانه بازار می‌شوند یا خیر.

نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا منتشر شد؛‌ متفاوت‌ترین آیفون تاریخ! [+فیلم]

در هر صورت اگر گفته‌های منابع ماجین بو صحت داشته باشند، آیفون 15 پرو مکس در بالاترین نسخه به 6 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. در مقابل، آیفون 15 اولترا حداکثر با 8 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد و البته عملکرد دوربین بهتری نسبت به پرو مکس خواهد داشت.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که با توجه به اینکه تا به امروز تنها یک گزارش به عرضه آیفون ۱۵ پرو مکس و اولترا به‌عنوان مدل‌های مجزا اشاره کرده است، نمی‌توانیم چندان به آن مطمئن باشیم. علاوه‌براین، شاید اطلاعات تولیدکنندگان قاب درست نباشد.

اپل در تاریخ 21 شهریورماه (12 سپتامبر) از سری آیفون 15 رونمایی می‌کند، بنابراین تا رونمایی این محصولات مدت‌زمان زیادی باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ انتشار نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (29 نظر)

    دقیقا متفاوتیش کجاشه 🤣🤣🤣🤣

    پاسخ

    سلام اسم اهنگ پس زمینه این ویدعو هه را بگید ممنون میشم❤️

    پاسخ

    این آیفونا که ظاهرشون تماما بجز ی فلاشر که جابجا میشه شبیه همه؟؟
    واقعا ک…خلی چیزی هستین میخرین؟؟؟
    حالا گیرم سی پی یو و رمشونم فرق کن ظاهر واسی شماهایی که عاشق برندشین چی؟؟

    پاسخ

    نمیدونم واقعا ماکت بود یا من حس کردم ماکت هستش اخه اصلا با صفحش کار نکرد و از اول از بسته بیرون اورد روشن مثلا بود،حداقل ویدیو با اصالت بزارین ما اینقد اینترت استفاده میکنیم وقت میزاریم حداقل ی سودی داشته باشه و واقعی باشه

    پاسخ

    هیچ چیز خاصی ندیدیم فقط داره کپی از مدلهای قبلش میکنه اینم که ماکت اورده بوده

    پاسخ

    Iphone و سایپا باهم دارن مسابقه کی دیرتر از رو بره میدن

    پاسخ

    خدایا چرا ما ایرانی ها انقدر باید همچی رو پشت گوشی ببینیم ؟؟برای ایفون های ریجستری شده ی ازدم قسط بزای ماشینهای موستانگ ازدم دم قسط بدون سود 😭😭😭

    پاسخ

    آیفون 13 از سایت مقداد آی تی خرید داشتم ، کیفیت و قیمتش عالی بود، گارانتی و بیمه هم همونجا انجام دادم.
    پیشنهاد می کنم اگر مقداد آی تی این گوشی رو تو سبد محصولات خودش، گذاشت حتما خرید کنید

    پاسخ

    تبلیغ بدی بود

    پاسخ

    آیفون تو ایران به درد نمیخوره… .
    تااامام… .

    پاسخ

    فقط یه چیزی شنیدی 😂😂
    همه امکانات اندروید رو داره حتی بیشتر چرا چیزی رو که نمیدونی میگی

    پاسخ

    سلام این سیم شارژ نه تنها پورت لایتنینگش عوض شده بود قسمت تایپ cآداپتورش هم شبیه 4sشده بود

    پاسخ

    من و خیلی از ایرانی ها فقط با حسرت نگاه میکنبم و نگاه میکنیم و نگاه میکنیم …

    پاسخ

    این اپل خسته نشدی آنقدر طرح تکراری داد بیرون
    هیچ قطعه ای توی گوشی عوض نشده با همون سیستم با همون شکل ولی با فاصله قسمت 20میلیونی

    پاسخ

    همه چی مال چینه آمریکا کجایه کاره

    پاسخ

    چرا وقتی یه چیزی نمیدونی الکی حرف مفت میزنی آیفون امریکاییه ولی چون کارگر قیمتش بالاست آمریکا گوشی و قطعاتش رو میفرستند چین اونجا سرهم میکنند میفروشند چین یه مشت اشغال تهویل مردم میده اگه همین آیفون رو چین درست میکرد آنقدر کیفیت نداشت .

    پاسخ

    امریکا(ع)

    پاسخ

    آمریکا کثیف ترین و نجس ترین کشور جهانه

    پاسخ

    چی میگی باو اصلن آمریکایی در کار نیست ایفون کلن تو ایران تحریم بعد کل قطعاتش رو چین تولید میکنه
    نه که از آمریکا بفرستن چین اونجا سرهم کنن که نمیشه

    پاسخ

    کارتون گوشی رو نگا بنداز روش نوشته طراحی و ساخت در کالیفرنیا بوسیله شرکت اپل و سرهم بندی در چین

    پاسخ

    اپل هم داره داستان نوکیا براش تکرار میشه …طولی نمی‌کشد اون هم به درهای تاریک فراموشی میره

    پاسخ

    چرا تو نوشته ای ک اول دراورد چینی نوشته بود ایفون مال امریکاس یا من اشتباه میکنم😂

    پاسخ

    آیفون یه برند امریکاییه ولی چون کارگر آمریکا و اروپا قیمتش بالاست و چین یکی از ارزونترین کارگران رو داره گوشیها رو میفرستند چین اونجا سر هم میکنند میفروشند همه قطعات برقی چین سرهم میشه مثل کنسولهای ایکس باکس و پلی استیشن حتی گوشیهای سامسونگ کره ای هم چین سر هم می‌شند …

    پاسخ

    واقعا

    پاسخ

    اول اینکه بگم آیفون تا حالا هیچکدوم از گوشی‌هاش قبل از رونمایی توسط خود اپل افشا نشده
    دوم اینکه از اول تا آخر کلیپ صفحه گوشی یه حالت بوده و کوچکی لنز و کم مشخص بودن لوگوی اول در پشت گوشی نشون دهنده‌ی ماکت بودن یا کپی بودن این گوشی هستش

    پاسخ

    خیلی تفاوت خاصی نداشت بعد توش هم نشون نداد که ببینیم توش چه تغییر هایی پیدا کرده بعد به نظر من pro از pro max بهتره چون pro max سنگینه و صفحه اش مثل تبلت میمونه خب این نظر من بود(:

    پاسخ

    دقیقاااااا

    پاسخ

    داداش اگه صفحه کوچیک میخای برو ایکس بگیر به نظر من صفحه کوچیک بده

    پاسخ

    فقط میدونم به هرحال ما نمیتونم بخریم:)💔

    پاسخ