;
coinex

بهترین هتل های مازندران کدامند؟ [+ آدرس و شماره تلفن رزرو]

مازندران یکی از خوش آب و هواترین استان‌های کشور است و با جاذبه‌های گردشگری فراوانش، هر ساله مسافران زیادی را جذب می‌کند. اگر شما هم راهی این استان زیبا هستید، برای آشنایی با بهترین هتل های مازندران با ما همراه شوید.

استان مازندران یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفرهای تابستانی است که مکان‌های تفریحی و دیدنی‌های بی‌شماری دارد. مازندران علاوه بر جنگل و دریا، زیباترین شهرهای شمال ایران را دارد و در تمام فصل‌های سال با جاذبه‌های خاصش، پذیرای گردشگران است.

اگر قصد سفر به استان زیبای مازندران را دارید و این سوال برایتان به وجود آمده که بهترین هتل مازندران کجاست یا هنوز تصمیم نگرفتید که برای اقامت، کدام یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مازندران یا بهترین هتل ساحلی مازندران را انتخاب کنید، این مطلب به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین و بهترین هتل در مازندران را انتخاب و رزرو کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساحل های شمال

بهترین هتل های شمال

بهترین هتل های مازندران

مازندران یکی از پرجمعیت‌ترین استان‌های کشور است که به دلیل مسافران و گردشگران زیادی که دارد، از هتل‌ها، مهمان‌سراها و اقامتگاه‌های متنوعی برخوردار است. گاهی انتخاب بهترین هتل مازندران برای مسافران آسان نیست. بهترین راه برای انتخاب یک هتل خوب این است که شما براساس شرایط و اولویت‌ امکانات و خدمات مورد نظرتان برای اقامت، گزینه‌های مختلف را بررسی و رزرو کنید.

بهترین هتل های مازندران
بهترین هتل های مازندران

دشت ناز، پارک جنگلی نور، پارک نیلوفر آبی ساری، آبشار سواسره در نزدیکی روستای بلده، آبشار شاهان‌دشت، پارک جنگلی میرزا کوچک خان، جنگل‌های دوهزار و سه‌هزار، روستای فیلبند، پارک جنگلی سی‌ سنگان و مجتمع تفریحی رامسر، تنها بخش کوچکی از جاهای دیدنی مازندران هستند که با بازدید از آن‌ها سفری دلپذیر خواهید داشت.

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر

بهترین هتل های 5 ستاره مازندران

  • آدرس: بابلسر ، کیلومتر 3 کمربندی بابلسر به فریدون‌کنار، میدان امام حسین
  • تلفن: 01135557000

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر یکی از باشکوه‌ترین و بهترین هتل های مازندران است که در سال 1399 در کنار هتل چهار ستاره میزبان ساخته شد. اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی از قله دماوند، شهر، دریا و منظره سرسبزی از جنگل‌های شمال را دارند.  فاصله‌ی این هتل تا بابلسر تنها پنج دقیقه است.

از جمله امکانات اقامتی این هتل شیک می‌توان گل فروشی، کلوب ورزشی، پارک بازی، فروشگاه، کافه زیبا با منوی متنوع و خوشمزه، زمین تنیس و والیبال، حمام سنتی، سالن بیلیارد و آرایشگاه را نام برد.

هتل میزبان 166 اتاق و سوئیت‌ لوکس دارد. این هتل مجلل دارای هفت رستوران متنوع با سرآشپزان حرفه‌ای است که با انواع غذای خوش‌طعم و رنگارنگ از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر هفت تالار دارد که برای برگزاری انواع همایش، جلسات کنفرانس و جشن و مراسم‌های شما مناسب هستند.

هتل مروارید خزر

بهترین هتل های مازندران
بهترین هتل ساحلی مازندران
  • آدرس: کیلومتر ۱۴ جاده محمود آباد به نور، بین شهرک آرامشهر و آکامشهر
  • تلفن: 01144538121

هتل پنج ستاره مروارید خزر در سال ۱۳۸۵ به بهره‌برداری رسید و در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقا و بهبود کیفیت خدمات و امکانات بازسازی شد. هتل 5 ستاره مروارید خزر از بهترین هتل ساحلی مازندران است که در یکی از زیباترین نقاط ساحلی دریای خزر قرار گرفته است.

این هتل باشکوه ۳۲ اتاق دارد و دارای امکانات رفاهی فراوانی است. کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ رایگان، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سرویس اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته تنها بخشی از خدمات و امکانات هتل مروارید خزر هستند. همچنین تمامی واحدهای هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و حمام هستند.

هتل مروارید خزر از بهترین هتل های 5 ستاره مازندران است که فاصله نزدیکی با جاذبه‌های گردشگری و رفاهی شهر دارد. پارک جنگلی نور، پارک ملت محمودآباد، بازار ماهی محمودآباد، دریاچه آبیدر، دریاچه الیمالات، آبشار آب پری، ایستگاه راه‌آهن ساری و ترمینال مسافربری محمودآباد برخی از مکان‌های نزدیک به هتل هستند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی رشت

جاهای دیدنی شمال

هتل 5 ستاره پارسیان خزر چالوس

بهترین هتل های مازندران

  • آدرس: روبروی نمک آبرود و در ۱۲ کیلومتری شهر چالوس
  • تلفن: 01152188813

هتل‌ هایت که امروزه یا نام هتل پارسیان شناخته می‌شود یکی از ۵ هتل برتر دنیا بوده که در سال ۱۳۴۷ افتتاح شده است. با اقامت در هتل پارسیان آزادی، به دریا و جنگل نزدیک هستید. این هتل از بهترین هتل های ساحلی مازندران محسوب می‌شود.

هتل پارسیان خزر محوطه‌ای سرسبز و مناظری دیدنی دارد و هنوز هم یکی از بهترین هتل های مازندران است که ضلع شمالی آن مشرف به دریای خزر و ضلع جنوبی آن رو به جنگل مازندران است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل پارسیان خزر می‌توان به ویلاهای جنگلبانی، بقعه متبرکه سید محمد و کاخ چای خوران اشاره کرد.

این هتل 5 ستاره از امکانات و خدمات رفاهی بسیاری از جمله نمازخانه، کافی شاپ، لباسشویی، تاکسی سرویس، آلاچیق، آسانسور، کافی نت، ماساژ، دستگاه خودپرداز، ساحل اختصاصی، سالن اجتماعات، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت رایگان در لابی، روم سرویس ۲۴ ساعته، رستوران ایرانی، فروشگاه صنایع دستی، فست فود، خدمات خانه داری، پارکینگ، سالن بیلیارد، سفره خانه، فضای سبز و اتاق چمدان برخوردار است.

هتل ونوس پلاس چالوس

بهترین هتل های 5 ستاره مازندران
بهترین هتل در مازندران
  • آدرس: چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، مقابل رستوران آبشار
  • تلفن: 01152185000

هتل ونوس پلاس چالوس یکی از جدیدترین و بهترین هتل های 5 ستاره مازندران است که در سال 1396 در نمک آبرود چالوس به بهره‌‌برداری رسید. این هتل لوکس با 150 باب واحد اقامتی مجلل و نمایی شیک و زیبا از کوه و جنگل در 16 طبقه فعالیت خود را آغاز کرد.

هتل ونوس پلاس از بهترین هتل های مازندران است که با چشم‌اندازی زیبا از طبیعت سرسبز نمک آبرود و جنگل‌های غرق در مه اطرافش هر مسافری را مجذوب خود می‌کند. فاصله این هتل پنج ستاره تا فرودگاه تفریحی نمک آبرود 3.6 کیلومتر است.

موقعیت مکانی ویژه هتل ونوس نمک آبرود و دسترسی آسان به ساحل دریا و تله کابین نمک‌آبرود از دیگر مزایای اقامت و رزرو این هتل مجلل است.

هتل ونوس پلاس در فاصله 100 متری از شهرک توریستی نمک‌آبرود قرار دارد و از امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های بابلسر

خرید بلیط لحظه آخری

هتل کاخ امیران چالوس

بهترین هتل مازندران

  • آدرس: چالوس، به طرف کمربندی رامسر، ابتدای جاده ذوات، خیابان کاخ، جنب کاخ مادر
  • تلفن: 01152294923

برخی مسافران هتل کاخ امیران چالوس را زیباترین هتل نوساز و بهترین هتل در مازندران می‌دانند که در سال 1399 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل در یکی از زیباترین منطقه‌های جنگلی غرب مازندران به وسعت پنج هکتار قرار دارد.

ساختمان این هتل در دو طبقه همکف و اول ساخته شده‌ و دارای 80 باب اتاق و سوئیت جهت پذیرایی از مهمانان است. طراحی بی‌نظیر این هتل با استفاده از تلفیق معماری معاصر و گذشته، سلیقه‌ی همه‌ی سنین را پوشش می‌دهد.

هتل کاخ امیران چالوس تا تله کابین نمک‌آبرود حدود 14 کیلومتر فاصله دارد و شما می‌توانید به آسانی به نمک‌آبرود بروید و از امکانات تفریحی و رفاهی آن استفاده کنید. از دیگر مزایای اقامت در هتل کاخ امیران چالوس می‌توان دسترسی به کاخ چایخوران، بام چالوس و ساحل رادیو دریا را نام برد.

هتل چهار ستاره نارنجستان

بهترین هتل ساحلی مازندران
هتل های ساحلی مازندران
  • آدرس هتل: مازندران، کیلومتر 7 جاده محمود آباد نور، ایزد شهر
  • تلفن: 0114458111

بی شک یکی از بهترین هتل های مازندران هتل نارنجستان است که در دل طبیعت بکر شهر نور قرار دارد و چشم‌اندازی زیبا از جنگل‌های سرسبز، کوه‌های البرز و شکوفه‌های نارنج در فصل بهار دارد.

هتل چهار ستاره نارنجستان سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید و جهت ارتقا کیفیت در سال ۱۳۹۱ بازسازی شد. با ورود به هتل، نمای زیبای آن، مجموعه پرسپکتیو هتل و کافی‌شاپ گردان کاملا نمایان است.

هتل نارنجستان پنج طبقه و ۱۱۹ باب اتاق و سوئیت دارد. آرایشگاه، فروشگاه، اتاق ماساژ، جت اسکلی، قایق سواری، ساحل اختصاصی و سالن بیلیارد تنها بخشی از امکانات این 4 هتل ستاره هستند.

هتل نارنجستان بهترین هتل ساحلی مازندران است که رستوران‌های عالی با غذاهای خوش طعم دارد. یکی از محبوب‌ترین آن‌ها رستوران گردان است که مهمانان می‌توانند هنگام صرف غذا از تماشای طبیعت هم لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی گیلان

مکان های دیدنی شیراز

هتل سالار دره ساری

بهترین هتل های مازندران

  • آدرس: ساری، کیلومتر 12 جاده ساری به سمنان، روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران
  • تلفن: 01133455101

هتل 4 ستاره سالار دره یکی از بهترین هتل های مازندران است که در سال 1352 به بهره‌برداری رسید. این هتل در سال 1388 برای بهبود کیفیت امکانات هتل به طور کامل بازسازی شد و در حال حاضر با طراحی شیک و امکانات پیشرفته پذیرای مسافران است.

این هتل چهار ستاره 56 باب اتاق و سوئیت دارد و آماده سرویس‌دهی به مسافران و گردشگران است. هتل سالار دره ساری یک هتل مجهز در دل جنگل‌های زیبای شمال به شمار می‌رود و در فضایی به وسعت ۵۶۰۰ متر مربع، بعلاوه ۲ هکتار فضای سبز بسیار زیبا ساخته شده است.

سالار دره ساری از بهترین هتل های مازندران محسوب می‌شود که در 12 کیلومتری جنوب ساری و در جاده ساری به سمنان در نزدیکی رودخانه سالاردره قرار دارد و اقامت در آن بسیار آرامش بخش است.

هتل بادله ساری

بهترین هتل مازندران کجاست ؟
بهترین هتل مازندران کجاست ؟
  • آدرس: ساری، کیلومتر 10 جاده نکاء
  • تلفن: 01133884497

هتل 4 ستاره‌ی بادله ساری در سال 1356 به بهره‌برداری رسید و به منظور بهبود سرویس‌دهی به مهمانان و مسافران، در سال 1396 بازسازی شد. این هتل با چشم‌اندازی زیبا از طبیعت استان زیبای مازندران در دشتی چشم‌نواز به نام لالیم قرار گرفته و فضایی آرامش‌بخش و دلپذیر دارد.

هتل بادله ساری دارای 12 باب اتاق و سوئیت در سه طبقه است. از ویژگی‌های موقعیت مکانی هتل می‌توان فضای سبز زیبا، پارک ساحلی دلنشین و ساحل اختصاصی آن را نام برد که آرامش بی‌نظیری برای مهمانان فراهم می‌کند.

هتل بادله در فاصله نزدیکی از فرودگاه ساری قرار دارد و می‌توانید با 10 دقیقه رانندگی یا با تاکسی به راحتی به فرودگاه برسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بوم گردی قشم

بهترین رستوران های کیش

هتل بام سبز رامسر

بهترین هتل های جنگلی مازندران

  • آدرس: مازندران، رامسر، کیلومتر 5 غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز
  • تلفن: 01155266519

هتل بام سبز در سال 1389 به بهره‌برداری رسید و به بسیاری از جاهای دیدنی رامسر نزدیک است. اگر به دنبال یک هتل در دل طبیعت هستید، این هتل از بهترین هتل های جنگلی مازندران و گزینه‌ای مناسب برای شماست.

هتل بام سبز رامسر بهترین هتل در مازندران است که تنها به‌وسیله تله‌کابین می‌توان به آن رفت و آمد کرد؛ چون سوئیت‌های این مجتمع رفاهی و تفریحی در ایستگاه بالای تله کابین، در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا با منظره زیبای جنگل قرار دارند.

بام سبز یکی از بهترین هتل های مازندران است که مسافران برای رزرو  آن می‌توانند از میان انواع کلبه‌های جنگلی و سوئیت‌های وی آی پی، گزینه متناسب با نوع نیازشان را انتخاب کنند.

پارکینگ سرپوشیده، کافی‌شاپ فضای باز، بیلیارد، اتاق بازی، نمازخانه، محل استراحت در فضای باز آتلیه، کافی شاپ، رستوران سنتی، سالن آمفی تئاتر و رستوران ایرانی از امکانات هتل بام سبز رامسر هستند.

هتل لیلیوم متل قو

بهترین هتل مازندران
بهترین هتل های مازندران
  • آدرس: سلمان شهر، انتهای خیابان دریاگوشه، جنگل تیلا کنار
  • تلفن: 01154663800

هتل 4 ستاره لیلیوم متل قو سلمان ‌شهر فعالیت خود را در سال 1393 آغاز کرد. این هتل زیبا دارای 5 طبقه و 22 باب اتاق و سوئیت با امکانات کامل اقامتی است. هتل لیلیوم دارای فضایی سبز و زیبا و اتاق‌های دل‌باز با چشم‌اندازی دل‌انگیز است.

هتل لیلیوم متل قو در دامنه‌‌های شمالی البرز با منظره بی‌نظیر از دریای نیلگون خزر با کمترین فاصله از جنگل‌های بکر تیلاکنار و غار دانیال واقع شده است.

این هتل دسترسی آسان به مکان‌های گردشگری و تفریحی همچون جنگل تیلان کنار، چشمه آب دانیال سلاطین، غار دانیال، پلاژ ساحلی سی سرا، مجتمع تجاری الماس قو خاورمیانه و مجموعه تفریحی آبادیس دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فصل سفر به تایلند

بهترین هتل های مشهد

هتل چالدره تنکابن

بهترین هتل های جنگلی مازندران

  • آدرس: استان مازندران، کیلومتر 18 جاده دوهزار
  • تلفن: 01154245414

هتل چالدره از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در قلب جنگل‌های سرسبز مازندران و بهترین منطقه‌ی گردشگری شهر تنکابن قرار گرفته و ۱ طبقه و ۳۷ باب کلبه دارد.

اگر قصد اقامت در یک هتل جنگلی خاص و باصفا را دارید، هتل چالدره یک انتخاب مناسب برای شماست. زیبایی معماری و طراحی کلبه‌های این هتل جنگلی آرامشی دلپذیر را برای مسافران‌اش به ارمغان می‌آورد.

در هتل چالدره که جزو بهترین هتل های مازندران است، امکاناتی همچون دوچرخه سواری، جنگل نوردی، ماهیگیری و کتابخانه برای مسافران فراهم است. همچنین،‌ در همه‌ی کلبه‌ها امکانات رفاهی از جمله سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چای‌ساز و آب آشامیدنی طبیعی از چشمه‌های اطراف هتل وجود دارد.

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور

بهترین هتل های مازندران
بهترین هتل ساحلی مازندران
  • آدرس: مازندران، ایزدشهر، گلسار 3
  • تلفن: 01144536200

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور در مجتمع گردشگری شهر قرار گرفته و از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. شهر نور بهترین هتل ساحلی مازندران است که از چند ویلای لوکس و یک هتل آپارتمان 7 طبقه تشکیل شده است. این هتل آپارتمان اتاق‌های گوناگونی با نمایی رو به دریای خزر دارد.

از ویژگی‌های این مجتمع می‌توان دسترسی آسان به ساحل زیبای خزر و جاذبه‌های گردشگری دیگر از جمله موزه گالری، پارک جنگلی، خانه نیما یوشیج، آبشار آب پری و دریاچه الیمالات را نام برد.

با اسکان در هتل آپارتمان ساحلی شهر نور، علاوه بر اینکه به ساحل اختصاصی نور دسترسی دارید می‌توانید از امکانات ورزشی مانند ورزش‌های ساحلی و پیست دوچرخه سواری استفاده نمایید. همچنین به استخر روباز با قابلیت حمام آفتاب دسترسی مستقیم خواهید داشت.

شهر نور از بهترین هتل های مازندران است و امکاناتی مثل روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای‌ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام و  لوازم بهداشتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های اصفهان

بهترین هتل های استانبول

هتل 4 ستاره پارسیان (هتل قدیم رامسر)

بهترین هتل مازندران

  • آدرس: رامسر، خیابان شهید رجایی
  • تلفن: 01155223593

هتل 4 ستاره پارسیان یا هتل قدیم رامسر در مرکز شهر رامسر قرار گرفته است. معماری خاص و زیبای این هتل شباهت زیادی به سبک آرت دکو دارد که حتی قابلیت تبدیل شدن به موزه را هم دارد.

هتل قدیم رامسر دارای دو عمارت مجزاست؛ عمارت قدیمی‌تر ۲۱ اتاق دارد و عمارت جدید متشکل از ۱۱۵ اتاق و سوئیت است. هر یک از این عمارت‌ها، حال و هوای خاص خود را دارند. معمولا زوج‌های جوان این هتل زیبا و به یادمادنی را برای ماه عسل انتخاب و رزرو می‌کنند.

تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل امکاناتی چون تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات و چای‌ساز دارند. از دیگر خدمات و امکانات هتل قدیم رامسر می‌توان سالن کنفرانس، تلویزیون در لابی، سیستم اعلام حریق، مرکز خرید، حمام سنتی با پرداخت، صندوق امانات، سالن همایش، فضای بازی کودکان، پارکینگ روباز، رستوران ایرانی، لباسشویی، آلاچیق، سونا، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه سوغاتی، خدمات روم سرویس، سالن آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، فضای سبز و اتاق چمدان را نام برد.

هتل آپارتمان تنکا پارسه

بهترین هتل های جنگلی مازندران
بهترین هتل های جنگلی مازندران
  • آدرس: مازندران، ارتفاعات تنکابن، منطقه توریستی جنگل سه هزار
  • تلفن: 01144460267

اگر به دنبال اقامتی به دور از هیاهو، در دل طبیعت زیبای شمال هستید، هتل تنکا پارسه که از بهترین هتل های شمال کشور است، اقامتگاه مناسبی برای شما خواهد بود. هتل آپارتمان تنکا پارسه در فروردین ماه ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسیده است. این هتل فضایی آرام و دنج دارد و در نزدیکی جنگل‌های سه هزار و رودخانه واقع شده است.

هتل تنکا پارسه سه ستاره است و در سه طبقه دارد. ساختار چوبی و بتنی‌ این هتل، با معماری خاص خود منظره‌ای زیبا در دل جنگل‌های مازندران به وجود آورده است. این هتل تا ساحل دریا، تنها 30 کیلومتر فاصله دارد.

هتل نوساز تنکا پارسه تنکابن دارای واحدهای اقامتی نظیر اتاق‌های دو تخته دبل، مستر ویژه سه تخته و سوئیت رویال ۳ تخته است. اتاق‌های هتل آپارتمان تنکا پارسه هم دارای مبلمان، میز توالت، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام مجهز، یخچال، تلویزیون و چای‌ساز هستند.

سوالات متداول

بهترین هتل های 5 ستاره مازندران کدامند؟

هتل مروارید خزر، هتل ونوس پلاس چالوس، هتل 5 ستاره میزبان بابلسر و هتل پارسیان خزر چالوس از بهترین هتل های 5 ستاره مازندران هستند.

بهترین هتل های جنگلی مازندران کدامند؟

هتل چالدره و هتل آسمان شهر ساری، هتل آپارتمان تنکا پارسه تنکابن و هتل بام سبز رامسر از بهترین هتل های جنگلی مازندران هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هتل های مازندران چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر