coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین ساحل های شمال ؛ معرفی ساحل‌های زیبای شمال برای تفریح و عکاسی

زیباترین و بهترین ساحل های شمال در استان گیلان و مازندران قرار دارند که مجهز به امکانات مدرن هستند. اگر قصد سفر به شمال و تفریح در کنار دریای خزر را دارید، برای آشنایی با بهترین مکان های نزدیک به دریا با ما همراه شوید.

ساحل های شمال کشور با امکانات پیشرفته و خدمات رفاهی مطلوب برای شنا و تفریح، از محبوب‌ترین مقاصد سفر بسیاری از گردشگران به حساب می‌آیند. قدم زدن در ساحل دریای خزر با چشم‌انداز شگفت‌انگیزی که دارد، خاطره‌ای خوش را از سفر به شمال در ذهن هر مسافری ثبت می‌کند.

اقامت در یک منطقه ساحلی نزدیک دریای خزر ، سفر را برای هر گردشگری دل‌چسب‌تر می‌کند. در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین ساحل های شمال کشور را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

زیباترین شهر شمال ایران

جاهای دیدنی گیلان

بهترین ساحل های شمال

شمال کشور با جاذبه‌های گردشگری بسیار، طبیعتی زیبا و داشتن آب‌وهوای معتدل و دلپذیر از مقاصد محبوب گردشگران و مسافران است. در سفر به شمال، رفتن به ساحل دریای خزر و قدم زدن و شنا کردن و البته استفاده از امکانات تفریحی سواحل، از سرگرمی‌های پرطرفدار بیشتر مردم به حساب می‌آید. ساحل‌های شمال درواقع از بهترین جاهای دیدنی شمال هستند.

بهترین ساحل های شمال
بهترین ساحل های شمال

برخی از این سواحل از جمله ساحل نمک آبرود، امکانات رفاهی و اقامتی بسیار خوبی به مسافران ارائه می‌دهند؛ درحالی‌که ساحل چمخاله طبیعتی بکر و متفاوت دارد و زیبایی‌های طبیعی آن هر بیننده را شگفت‎‌زده می‌کند.

هر کدام از ساحل های شمالی کشور زیبایی‌های خاص خود را دارند. برخی از این سواحل سنگی و تعدادی از آن‌ها ماسه‌ای و بعضی‌ها هم شنی هستند. برای بسیاری از گردشگران که مایل هستند پیش از رفتن به سواحل اطلاعاتی در مورد آن‌ها کسب کنند، لیست بهترین ساحل های شمال می‌تواند مفید باشد.

ساحل رادیو دریا

بهترین ساحل های شمال

  • آدرس: خیابان امام خمینی، انتهای بلوار رادیو دریا
  • فاصله تا مرکز استان (ساری): حدود ۱۷۶ کیلومتر (سه ساعت رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: حدود کیلومتر ۱۴۷ کیلومتر (سه ساعت رانندگی)

ساحل رادیو دریا یکی از بهترین مکان های نزدیک به دریا در شمال و از معروف‌ترین سواحل شهر زیبای چالوس است. ساحل رادیو دریا از سواحل پاک و آرام مازندران به شمار می‌آید که پلاژ اختصاصی بانوان و آقایان هم دارد.

پیش از انقلاب، ایستگاه ضبط و پخش برنامه‌ها در انتهای خیابان منتهی به این ساحل وجود داشت و دلیل نامگذاری این خیابان و نام ساحل وجود همین ایستگاه رادیویی است.

ساحل شنی رادیو دریا هنگام طلوع و غروب خورشید چشم‌انداز زیبا و بی‌نظیری دارد. رادیو دریا از سواحل مدرن و مجهز دریای خزر و استان مازندران است. از خدمات و امکانات رفاهی آن می‌توان سکو، آلاچیق، آ‌ب‌خوری، سرویس بهداشتی، هایپر مارکت، غرفه صنایع دستی، کافه، رستوران، فضای بازی کودکان و پارکینگ را نام برد.

شن‌بازی، ماهی‌گیری، بادبادک هوا کردن، عکاسی و پیاده‌روی از تفریحات محبوب این بستر ساحلی هستند. پیست خودروهای برقی مخصوص کودکان، شهر بادی، قایق پارویی و موتوری، دوچرخه‌های اجاره‌ای، جت اسکی و اسکی روی آب نیز از امکانات و خدمات تفریحی ساحل رادیو دریا به شمار می‌روند.

ساحل گیسوم

بهترین ساحل های شمال
بهترین مکان های نزدیک به دریا در شمال
  • آدرس: بخش پره سر، دهستان دیناچال، کیلومتر ۹۱ جاده رشت به آستارا، جاده ساحل گیسوم
  • فاصله تا مرکز استان (رشت): حدود ۸۸ کیلومتر (یک ساعت و ۳۰ دقیقه رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: حدود ۴۰۰ کیلومتر (پنج ساعت رانندگی)

جنگل و ساحل گیسوم از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار استان گیلان به شمار می‌رود. قرار گرفتن جنگلی سرسبز در کنار ساحل شنی و تمیز گیسوم زیبایی طبیعت این منطقه را دوچندان کرده است.

درختان جنگل تونلی سبز و زیبا روی جاده منتهی به ساحل گیسوم ساخته‌اند. بدون شک گیسوم از بهترین ساحل های شمال است که در تعطیلات رسمی و آخر هفته‌ها شلوغ می‌شود. در این روزها ترافیک جاده گیسوم، باعث می‌شود کمی دیرتر از زمان برنامه‌ریزی شده به مقصد برسید.

مسافران و گردشگران باید مبلغی را برای ورود با خودرو به محدوده ساحل گیسوم بپردازند. شما می‌توانید در منطقه‌ پارک جنگلی گیسوم، کمپ درست کنید و از طبیعت بکر این منطقه لذت ببرید. البته در اطراف جنگل گیسوم، هتل‌های متعددی برای اقامت وجود دارند. روستای گیسوم هم یکی دیگر از مکان‌های در دسترس شما برای اقامت است.

از تفریحات این ساحل زیبا می‌توان قلعه شنی، جمع‌آوری صدف، پیاده‌روی کنار آب، تماشای طلوع و غروب خورشید، عکاسی و شنا را نام برد. در قسمتی از ساحل گیسوم طرح پلاژ آقایان و بانوان اجرا می‌شود.

همچنین امکانات تفریحی چون اسب، شاتل، بنانا، جت اسکی، پاراگلایدر، قایق موتوری، قایق پارویی و پاراتیاک در ساحل گیسوم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های بابلسر

خرید بلیط لحظه آخری

ساحل رودسر

بهترین ساحل های شمال

  • آدرس: انتهای خیابان شهدا، میدان سفیر امید
  • فاصله تا مرکز استان (رشت): حدود ۷۵ کیلومتر (یک ساعت و ۲۰ دقیقه رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: ۳۶۷ کیلومتر (پنج ساعت رانندگی)

رودسر حدود ۳۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد که از پربازدیدترین جاذبه‌های طبیعی این شهر است. پیاده‌روی، تماشای طلوع و غروب خورشید، عکاسی، آب‌تنی و شنا، قایق‌سواری و فوتبال ساحلی از تفریحات رایج و محبوب ساحل رودسر هستند.

جالب است بدانید ساحل رودسر یکی از مهم‌ترین مراکز والیبال ساحلی ایران است. همچنین سایت هوایی پروازهای سبک در این ساحل پاک و پر از صدف فعال است. امکانات تفریحی همچون قایق موتوری، شاتل و جت اسکی در این ساحل وجود دارند.

از جمله خدمات و امکانات رفاهی ساحل رودسر می‌توان به نمازخانه، سرویس بهداشتی، کانکس‌های فروش خوراکی، نمایشگاه صنایع دستی، پارکینگ، آلاچیق، وسایل بازی کودکان، سوئیت‌های اقامتی، سایبان‌هایی برای نشستن، کافه، رستوران، فضای مناسب برای کمپ و حضور نجات غریق اشاره کرد.

گفتنی‌است که هر سال در نیمه اول سال به‌ویژه فصل تابستان، طرح سالم‌سازی دریا در ساحل رودسر اجرا می‌شود. این طرح شامل محوطه شنای مجزا برای بانوان و آقایان است.

ساحل چمخاله

بهترین ساحل های شمال
جاذبه های گردشگری دریای خزر
  • آدرس: جاده چمخاله، جاده توسکا
  • فاصله تا مرکز استان (رشت): حدود ۷۰ کیلومتر (یک ساعت و ۲۰ دقیقه رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: حدود ۳۶۳ کیلومتر (پنج ساعت رانندگی)

ساحل چمخاله یکی از زیباترین ساحل های شمال کشور است. این ساحل زیبا دومین قطب گردشگری در میان جاهای دیدنی گیلان است که امکانات رفاهی و محیط خانوادگی خوبی را برای مسافران فراهم می‌کند.

در ساحل چمخاله طرح سالم‌سازی دریا اجرا می‌شود و پلاژ مجزا برای بانوان و آقایان وجود دارد. شنا، آفتاب گرفتن، بادبادک بازی، عکاسی، پیاده‌روی، شن‌بازی، بنانا، شاتل‌سواری، قایق‌سواری، جت اسکی، اسب‌سواری و فوتبال و والیبال ساحلی از جمله تفریحات رایج در ساحل چمخاله هستند.

این ساحل زیبا علاوه بر امکانات مناسب، شهر بازی، مسیرهای آرام‌بخش پیاده‌روی و مناظر بکر ساحلی، تفریح‌های بسیاری دارد تا خاطره‌ی ساحل چمخاله برای همیشه در ذهن هر گردشگری ثبت شود.

جت اسکی، قایق سواری، شنا در حاشیه‌های امن خزر، اسب‌سواری و دوچرخه سواری از امکانات تفریحی این ساحل هستند. همچنین زمین‌های بزرگی برای بازی کودکان در ساحل چمخاله وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

مکان های دیدنی شیراز

بهترین بوم گردی قشم

پلاژ توسکاسرا

بهترین ساحل های شمال

  • آدرس: جاده ساحلی، میدان معلم، بلوار معلم
  • فاصله تا مرکز استان (ساری): حدود ۲۵۰ کیلومتر (چهار ساعت رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: حدود ۲۲۰ کیلومتر (چهار ساعت رانندگی)

رامسر یکی از پرطرفدارترین شهرهای شمالی برای مسافرت است. یکی از بهترین پلاژهای مازندران که در شمال غرب رامسر قرار دارد، پلاژ توسکا سرا است. این پلاژ امنیت خوبی دارد و برای تفریح خانوادگی مناسب است.

به دلیل قرار گرفتن پلاژ توسکاسرا نزدیک شهربازی و پارک پاراسل رامسر، مسافران می‌توانند از خدمات این دو مجموعه در دسترس نیز استفاده کنند. چشم‌انداز شگفت‌انگیز، هوای مطبوع و خدمات رفاهی مطلوب از دیگر ویژگی‌های خوب پلاژ توسکاسرا هستند.

از تفریحات و امکانات رفاهی پلاژ توسکاسرا می‌توان شنا، ماهی‌گیری، شن بازی، بیلیارد، تنیس، کایت‌سواری، قایق‌سواری، موتور چهار‌چرخ و جت‌اسکی، پارکینگ، فروشگاه، بستنی‌فروشی، کافه، غرفه صنایع دستی و سوغات، سرویس بهداشتی و آلاچیق را نام برد.

در پلاژ توسکاسرا سوئیت‌ها و آلاچیق‌هایی ساخته شده‌اند که به مسافران اجاره داده می‌شوند. همچنین می‌توانید در اقامتگاه‌ها و هتل‌های نزدیک به این پلاژ اقامت کنید.

ساحل متل قو

بهترین ساحل های شمال
مکان های دیدنی مازندران
  • آدرس: سلمان شهر، خیابان دریا گوشه، میدان متل قو
  • فاصله تا مرکز استان (ساری): ۱۹۳ کیلومتر (سه ساعت رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: حدود ۱۶۴ کیلومتر (سه ساعت رانندگی)

ساحل شنی متل قو  یکی از بهترین مکان های نزدیک به دریا در شمال است که امکانات مدرنی دارد. متل قو، سلمان شهر یکی از شهرهای زیبا، تفریحی و دیدنی استان مازندران است که به‌عنوان اولین شهرک ساحلی خزر شناخته می‌شود.

از جمله خدمات و امکانات رفاهی این ساحل می‌توان به شنا و آبتنی، شن‌بازی، پارکینگ مناسب، نورپردازی در شب، رستوران، کافه، سوئیت و ویلاهای اجاره‌ای، سرویس بهداشتی اشاره کرد.

بسیاری از مسافران که علاقه به پاساژگردی و شهربازی دارند می‌توانند در مجتمع‌های تجاری الماس قو و شهربازی متل قو که در فاصله کمی از ساحل متل قو قرار دارند، به گشت و گذار بپردازند.

پلاژ ساحلی متل قو در فاصله ۱۰۰ متری غرب ساحل متل قو قرار گرفته‌ است. در این پلاژ امکانات تفریحی گوناگونی همچون پاراسل، جت اسکی، اسکی روی آب، پاراگلایدر، بالن، قایق موتوری و قایق بادی وجود دارد.

از دلایل پرطرفدار بودن ساحل متل قو، چشم‌انداز زیبای دریا، وجود رستوران‌ها و کافه‌های متعدد در مجموعه، رسیدگی به نظم و نظافت و برخورد مناسب کارکنان این منطقه است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فست فود قشم

بهترین رستوران های اصفهان

تفرجگاه ساحلی نمک آبرود

بهترین ساحل های شمال

  • آدرس: جاده ساحلی، خروجی تفروجگاه ساحلی نمک آبرود
  • فاصله تا مرکز استان (ساری): حدود ۱۸۵ کیلومتر (حدود سه ساعت رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: حدود ۱۵۷ کیلومتر (دو ساعت و ۵۰ دقیقه رانندگی)

تفرجگاه ساحلی نمک آبرود در حاشیه شمالی نمک آبرود و شهرک دریانوردان قرار دارد و از بهترین ساحل های شمال است. این مجموعه همه ساله در فصل تابستان میزبان جشنواره‌های متعددی است. تفرجگاه نمک آبرود ساحلی شنی و مناسب برای شنا دارد و از بهترین ساحل های شمال محسوب می‌شود.

از امکانات رفاهی تفرجگاه ساحلی نمک آبرود می‌توان محوطه مخصوص شنای بانوان و آقایان، دوش آب گرم، سرویس بهداشتی، بوفه، چایخانه سنتی، رستوران ساحلی، عکاسی، غرفه صنایع دستی و پارکینگ را نام برد.

امکانات تفریحی مانند جت اسکی، قایق، شاتل، پارسل، موتور چهار‌چرخ و اسب در این پارک ساحلی برای مسافران فراهم است. برای اقامت در این تفرجگاه ساحلی می‌توانید از کلبه‌های چوبی مبله درون مجموعه استفاده کنید.

ساحل رامدشت

بهترین ساحل های شمال
ساحل های شمال کشور
  • آدرس: روستای رامدشت
  • فاصله تا مرکز استان (رشت): حدود ۷۸ کیلومتر (یک ساعت و ۲۰ دقیقه رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: حدود ۲۶۰ کیلومتر ( حدود پنج ساعت رانندگی)

رامدشت، ساحلی با شن‌های نرم و تیره‌رنگ در استان گیلان است که یکی از زیباترین و بهترین ساحل های شمال به شمار می‌آید. ساحل رامدشت حدود پنج کیلومتر طول دارد و روزانه میزبان علاقه‌مندان به شنا و ماهی‌گیری است. لذت تماشای مرغان دریایی از دیگر تفریحات ساحل بکر و آرام رامدشت است.

محله رامدشت با حدود ۶ کیلومتر مربع وسعت از جنوب به روستای کلدره سفلی، از شرق به گسکر محله و از غرب به میدان معلم منتهی می‌شود. این منطقه ۲۲ متر پایین‌تر از سطح دریا قرار گرفته و از پست‌ترین نقاط ساحلی است.

دلیل نامگذاری این منطقه این است که در گذشته، دشت وسیع و سرسبز رامدشت به‌عنوان مرکزی برای رام کردن اسب‌های وحشی شناخته می‌شد. اما از دهه ۷۰ شهرک سازی در این منطقه آغاز شد و در حال‌حاضر ساحل رامدشت یکی از تمیزترین سواحل گیلان به شمار می‌رود.

زمین والیبال، زمین فوتبال، جت اسکی، قایق کرایه‌ای، ‏اسب سواری، شنا و آلاچیق برخی از امکانات رفاهی و تفریحی این ‏ساحل ماسه‌ای هستند.

از ساحل زیبای رامدشت تا منطقه جنگلی رودسر نیز چندان راهی نیست و شما می‌توانید با رفتن به مناطق جنگلی از سفر به ‏شمال نهایت لذت را ببرید. اگر به صنایع دستی علاقه دارید می‌توانید از بازارچه صنایع ‏دستی ساحل رودسر نیز دیدن کنید.‏

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های استانبول

بهترین هتل های دبی

ساحل لوندویل

بهترین ساحل های شمال

  • آدرس: ۱۰ کیلومتری جنوب آستارا، شهر لوندویل، روستای خلج محله
  • فاصله تا مرکز استان (رشت): حدود ۱۶۰ کیلومتر (حدود سه ساعت رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: حدود ۴۷۲ کیلومتر (۶ ساعت و ۳۰ دقیقه رانندگی)

ساحل آرام لوندویل از بهترین مکان های نزدیک به دریا است که مسیر دسترسی مناسبی دارد و روزانه میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است. شنا، پیاده‌روی، قایق‌سواری، عکاسی، شن‌بازی و بادبادک هوا کردن از تفریحات مسافران در ساحل لوندویل هستند.

منظره‌ی چشم‌نواز طلوع و غروب خورشید این ساحل نیز بسیار تماشایی است. برای ورود به این پارک هزینه‌ای دریافت نمی‌شود اما محیط پارک برای کمپ شبانه شرایط مناسبی ندارد.

در ساحل لندویل امکاناتی مانند آلاچیق، استراحتگاه‌های سنتی، فروشگاه، دوش آب برای استحمام شناگران و سرویس بهداشتی وجود دارد. سوئیت‌ و کلبه‌های جنگلی بسیاری هم برای اقامت در اطراف پارک قرار دارند.

ساحل منطقه آزاد انزلی

بهترین ساحل های شمال
سفر به شمال
  • آدرس: ۳۰ کیلومتری شرق بندر انزلی
  • فاصله تا مرکز استان (رشت): حدود ۳۰ کیلومتر (۴۵ دقیقه رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: حدود ۳۵۴ کیلومتر (چهار ساعت و ۴۰ دقیقه رانندگی)

منطقه آزاد بندر انزلی یکی از جاذبه‌های معروف استان گیلان است که سفر به شمال با تفریح در این منطقه کامل می‌شود. این منطقه از بهترین ساحل های شمال است که بستری وسیع، آرام و دنج دارد. منطقه آزاد انزلی در حوزه گردشگری برای تفریح و خرید یک مجموعه کامل به شمار می‌آید.

ساحل منطقه آزاد بندر انزلی به نام ساحل کاسپین هم شناخته می‌شود. چند مرکز خرید و پاساژ، آکواریوم، گیم‌لند، سالن بولینگ، شهربازی، پارک نوار ساحلی، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ از بخش‌های دیدنی و پرطرفدار منطقه آزاد انزلی (کاسپین) هستند.

مارینا کاسپین از بخش‌های تفریحی منطقه آزاد انزلی است. این مجتمع ساحلی اسکله زیبایی دارد که برای قدم زدن و عکاسی بسیار مناسب است. امکانات تفریحی همچون قایق موتوری، قایق بادبانی، جت اسکی، اسکی در آب و پاراگلایدر در این پارک دریایی برای استفاده گردشگران و مسافران وجود دارد.

صندلی‌هایی کنار ساحل برای نشستن و آفتاب گرفتن، کمد برای وسایل شخصی، سرویس بهداشتی، دوش‌های آب گرم، زمین والیبال ساحلی، سایه‌بان و چتر‌های آفتابگیر ساحلی، نورافکن در شب، سالن ماساژ، اورژانس، غریق نجات، پارکینگ، بوفه، کافه و رستوران از امکانات و خدمات رفاهی این ساحل هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم

بهترین رستوران های کیش

پارک ساحلی امین آباد

بهترین ساحل های شمال

  • آدرس: حاجی بکنده، روستای امین آباد، خیابان ورودی ساحل
  • فاصله تا مرکز استان (رشت): حدود ۴۰ کیلومتر (۵۰ دقیقه رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: حدود ۳۴۷ کیلومتر (چهار ساعت و ۳۰ دقیقه رانندگی)

پارک ساحلی امین آباد یکی از زیباترین و بهترین ساحل های شمال است که در استان گیلان قرار دارد. امنیت بالای این منطقه شرایط را برای چادر و کمپ زدن کنار ساحل آرام فراهم می‌کند. البته برای اقامت طولانی می‌توانید سوئیت‌های کنار ساحل و یا اتاق‌های هتل‌های شمس و باغ صوفیانی در روستای امین آباد را رزرو کنید.

این ساحل شنی و تمیز یکی از بهترین مکان های نزدیک به دریا در شمال برای شنا، پیاده‌روی، تماشای خورشید در هنگام طلوع و غروب، عکاسی و شن بازی است. پارکینگ، سرویس بهداشتی، رستوران و کافی‌شاپ از جمله امکانات ساحل امین آباد هستند.

کلوپ دریایی ماهان همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ در ساحل امین آباد آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است. قایق‌سواری، جت‌اسکی، شاتل، بنانا و اسب‌سواری از تفریحات پرطرفدار کلوپ ماهان هستند.

منطقه تفریحی گردشگری قروق

بهترین ساحل های شمال
بهترین ساحل های شمال
  • آدرس: روستای قروق، جاده ساحلی ارتباطی قروق به جوکندان
  • فاصله تا مرکز استان (رشت): حدود ۱۱۹ کیلومتر (دو ساعت و ۳۵ دقیقه رانندگی)
  • فاصله تا مرکز شهر تهران: حدود ۴۲۳ کیلومتر (۶ ساعت رانندگی)

تفرجگاه ساحلی قروق از بهترین ساحل های شمال و جاذبه‌های گردشگری بکر و تقریبا خلوت غرب استان گیلان است. درختان این منطقه تا نزدیک خط ساحلی رشد کرده‌اند و منظره‌ای شگفت‌انگیر به ساحل بخشیده‌اند.

از جمله امکانات و خدمات رفاهی منطقه گردشگری قروق می‌توان ساحل اختصاصی برای شنای بانوان، رستوران، کافه، نانوایی، کلبه‌هایی برای اقامت و زمین بازی کودکان را نام برد. گردشگران برای ورود به ساحل قروق، استفاده از پارکینگ و چادر زدن، باید هزینه پرداخت کنند.

تماشای طلوع و غروب خورشید، پیاده‌روی و شن‌بازی، از تفریحات ساحل قروق محسوب می‌شوند. امکانات تفریحی همچون جت اسکی و قایق هم برای استفاده مسافران وجود دارد.

سوالات متداول

بهترین مکان های نزدیک به دریا در شمال کدامند؟

سواحل متل قو، رامدشت، رودسر، رادیو دریا، گیسوم، ساحل منطقه آزاد انزلی، چمخاله و تفرجگاه ساحلی نمک آبرود از بهترین ساحل های شمال کشور هستند.

نزدیک‌ترین ساحل شمالی کشور به شهر تهران کجاست؟

ساحل رادیو دریا از جاذبه های گردشگری چالوس و نزدیک‌ترین ساحل شمالی کشور به شهر تهران است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین ساحل های شمال چیست؟ آیا ساحل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چن روز پیش درتاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۵ درترمینال اتوبوسرانی لاهیجان تقریبا ساعت ۱۱شب بود چن مسافر اونجا بودند که یک قفس پرنده باهاشان بود راننده گفت ده برابر کرایه میگیرم واصلا نمیبرم خودتان هم نمخواد بیایین این سه نفر دوتا خانم ویه آقا مسافر بودن که گفتن پول کرایه ما پس بده الان میگی نمیبرمتان قزوین ودر پاسخ کارکنان این ترمینال ورانندگان به سمت آنها حمله کردند وتمام دوربینهای مداربسته را خاموش کردن که مدرکی ازشان نباشه  وآنها را کتک زدند وفوش وتوهین کردن یکی از راننده اتوبوسها یه جوان کوتوله  قد کوتاه بی وژدان بود که اومد حمله ور شد وفحاشی کرد البته با یکی از همکاراش که اونم یه مرد جوان چاق ریش بلند لباس مشکی بی وژدان  بود که با چن نفر از کارکنان ترمینال همون شهر وکارکنان شهرداری توهین کردن بهشان  وکتکشان زدن  موقع که کتک کاری وحمله ور شدن به سمت آنها گفتن غریبن اینجا بایدنگین  پولم پس بدین وپرنده ها ی این مسافران  را فراری دادن  براشان گرفتیمشان این واقعا رسمش نیست این چه قانونیه دیگه  واقعا باید جوابگو باشن

    پاسخ

    سلام بهترین و زیباترین و تمییز ترین ساحل شمال چابکسر با ویوی بی‌نظیر کوه

    پاسخ