coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی 13 تی پرو (Xiaomi 13T Pro) معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

شیائومی همراه با نسخه استاندارد گوشی 13T، از مدل رده بالاتر گوشی شیائومی 13 تی پرو نیز رونمایی کرده که از قابلیت‌های فراوانی برخوردار است.

شیائومی جدیدترین گوشی رده بالا خود را برای سال 2023 رونمایی کرده که Xiaomi 13T Pro نام دارد. این گوشی از دوربین و سخت افزارهای قدرتمندی برخوردار بوده که دوربین این گوشی با همکاری Leica برندی نام‌آشنا در این حوزه طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: این گوشی‌های شیائومی آپدیت MIUI 15 را دریافت خواهند کرد [+گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو]

مشخصات گوشی شیائومی 13 تی پرو

در گوشی شیائومی 13 تی پرو از همان صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رفرش ریت 144 هرتز بهره‌برداری شده است که در مدل غیر پرو نیز پیدا می‌شود. با این وجود باز هم این برند برای گوشی پرچمدار خود به سراغ تراشه رده بالاتر و پرقدرت‌تر +Dimensity 9200 مدیاتک رفته است. این تراشه بنابر ظرفیت انتخابی کاربر می‌تواند 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم پرسرعت LPDDR5X و 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 در اختیار داشته باشد.

این گوشی همچنین مجهز به دوربین پشتی سه تایی Leica و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی شیائومی 13T پرو 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی و دوربین الترا واید آن نیز 12 مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری آن هم درست به مانند مدل غیر پرو بوده و 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود، با این وجود از شارژ سریع 120 واتی HyperCharge پشتیبانی خواهد کرد. بنابر ادعای شیائومی شارژ کامل باتری گوشی Xiaomi 13T Pro صرفاً 19 دقیقه به طول می‌انجامد.

قیمت گوشی Xiaomi 13T Pro نیز از 800 یورو آغاز خواهد که مربوط به مدل پایه ظرفیت 256 گیگابایتی با 12 گیگابایت حافظه رم است. این گوشی در سه رنگ سبز، مشکی و آبی قابل خریداری خواهد بود که گزینه آخر از قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی برخورداز بوده بااین‌حال دو رنگ دیگر قاب پشتی شیشه‌ای دارند. از ویژگی‌های دیگر محصول جدید شیائومی باید به بلندگوی دوتایی با پشتیبانی از Dolby Atmos، گواهینامه IP68 و سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14 اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت‌های گوشی شیائومی 13 تی پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: شهرسخت‌افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر