coinex
راهنمای خرید تکراتو

راه‌اندازی اتحادیه پستی جهان اسلام با پیشنهاد ایران!

در جریان چهارمین کنگره فوق‌العاده اتحادیه جهانی پست از پیشنهاد ایران برای راه‌اندازی اتحادیه پستی جهان اسلام با جمعی از کشورهای اسلامی استقبال شد.

«محمود لیائی»، معاون وزیر ارتباطات، که به‌منظور شرکت در چهارمین کنگره فوق العاده اتحادیه جهانی پست به عربستان سعودی سفر کرده بود در جریان نشست‌های تخصصی این کنگره با نمایندگان برخی کشورهای اسلامی در رابطه با تاسیس اتحادیه پستی جهان اسلام گفتگو و مذاکره داشت.

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند ایران با استفاده از تجربیات بین‌المللی

راه‌اندازی اتحادیه پستی جهان اسلام

لیائی طی چهارمین روز از چهارمین کنگره فوق‌العاده اتحادیه جهانی پست با رئیس پست عراق دیدار و تبادل نظر داشت. طی این دیدار انعقاد تفاهم‌نامه با پست عراق و همچنین چاپ تمبر مشترک دو کشور مورد توجه قرار گرفت.

همچنین طی این کنگره پیشنهاد ایران جهت ایجاد اتحادیه پستی جهان اسلام در جلسه مدیرعامل پست ایران با جمعی از کشورهای اسلامی در چهارمین کنگره‌ فوق‌العاده اتحادیه جهانی پست مورد استقبال قرار گرفت.

اتحادیه پستی جهان اسلام

وی در ادامه برنامه‌های خود در این کنگره با مسئولان پست کشورهای اندونزی و کره جنوبی به‌منظور استفاده از تجربیات برای ساخت مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند ایران مذاکره داشت.

طی جلسه رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با مسئولان پست کشور روسیه نیز تصمیم گرفته شد تا با توجه به تحریم این کشور، از ظرفیت پست ایران جهت ترانزیت مرسولات پست روسیه استفاده شود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص پیشنهاد راه‌اندازی اتحادیه پستی جهان اسلام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: سیتنا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر