coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش اقساطی کلوت اتوماتیک مهر 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش اقساطی کلوت اتوماتیک مهر 1402 ابلاغ شد. شرکت خودروسازی مکث موتور طرح فروش پیکاپ کلوت را با موعد تحویل دو ماهه آغاز کرد.

طرح فروش اقساطی کلوت اتوماتیک مهر 1402 توسط شرکت خودروسازی خصوصی مکث موتور آغاز شد. این طرح فروش همانگونه که اعلام شده است، به صورت اقساطی خواهد بود و با موعد تحویل دو ماه (60 روزه) به دست مشتریان خواهد رسید. گفتنی‌ست که متقاضیان باید مبلغ ۵۶۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان را به صورت پیش‌پرداخت بپردازند.

بیشتر بخوانید: واردات پیکاپ چانگان اکسپلور به ایران قطعی شد [+مشخصات و تصاویر]

طرح فروش اقساطی کلوت اتوماتیک مهر 1402

در این شرایط فروش کلوت با جعبه دنده اتوماتیک و به صورت اقساط ۶۰ ماه به فروش می‌رسد. مشتریان می‌توانند با پیش‌پرداخت ۵۶۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان است، نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند. زمان تحویل کلوت اتوماتیک در این شرایط فروش ۶۰ روز کاری است.

در این شرایط فروش قیمت پیکاپ مکث موتور قطعی در نظر گرفته شده و مبلغ یک میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان به عنوان تسهیلات اعلام شده است.

طرح فروش اقساطی کلوت اتوماتیک مهر 1402 آغاز شد

پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو شارژ ۴K22 میتسوبیشی مجهز است. این پیشرانه ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. جعبه دنده این پیکاپ از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌کند.

این پیکاپ دو دیفرانسیل به دو کیسه هوا، صندلی برقی راننده، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه الکتریکی دستی، کروز کنترل، حالت رانندگی تیپ ترونیک، تنظیم الکتریکی انتقال قدرت به چرخ‌ها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب و… مجهز است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش اقساطی کلوت اتوماتیک مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام با تشکر از شما بابت این شرایط فروش پیش پرداخت خیلی خوبه اما مبلغ اقساط بالاست اگر میشد مدت بازپرداخت را افزایش می دادید امکان استقبال بیشتری فراهم می شد اما در کل طرح خوبیه و خودرو سازان و مونتاژ کاران دیگر نیز بایستی این کار را بکنند وگرنه فروش خوبی نخواهند داشت. باتشکر

    پاسخ