coinex
راهنمای خرید تکراتو

طعنه رپر آمریکایی به گوشی‌های اندرویدی

به‌علت حباب‌های سبز اندروید هنگام ارسال پیام به آی‌مسیج، شاهد طعنه رپر آمریکایی به گوشی‌های اندرویدی در آهنگ جدید First Person Shooter هستیم.

زمانی که کاربری با گوشی اندروید به گوشی‌ آیفون پیام ارسال می‌کند، قابلیت آی‌مسیج و پیام با حباب‌های آبی از کار می‌افتد و پیام ازطریق حباب‌های سبز و پیامک یا ام‌ام‌اس (MMS) فرستاده خواهد شد. حالا دریک، رپر آمریکایی، که چند روز قبل آلبوم جدید خود را تحت عنوان For All the Dogs منتشر کرده در آهنگ First Person Shooter طعنه‌ای به حباب‌های سبز اندروید زده که با واکنش گسترده کاربران مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: طعنه جدید گوگل به اپل ؛ وقتی آیفون 15 از آینده می‌ترسد! [+ویدیو]

طعنه رپر آمریکایی به گوشی‌های اندرویدی

این نخستین مرتبه‌ای نبوده که شاهد طعنه رپر آمریکایی به گوشی‌های اندرویدی و حباب‌های سبز اندروید هستیم. وی پیش‌تر در آلبوم Honestly, Nevermind نیز در آهنگ Texts Go Green اندروید را مسخره کرده بود.

در همین راستا حساب رسمی گوگل در سال 2022 پستی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد که طی آن آهنگ دریک را مورد تحسین قرار داد. اندروید مشکل اصلی حباب‌های سبز در پیام‌هایی را که میان اندروید و iOS تبادل می‌شد را متوجه اپل می‌دانست و عقیده دارد که راه‌حل این مشکلی تنها در دستان اپل است. گوگل خواهان افزودن استاندارد RCS به آی‌مسیج شده بااین‌حال اپل تاکنون در مقابل این خواسته مقاومت کرده است.

طعنه رپر آمریکایی به گوشی‌های اندرویدی

دریک هم‌اکنون در آهنگ جدیدش به یک نفر که با او تماس برقرار می‌کند و سپس از آن پیام ارسال می‌کند، اشاره داشته و در آخر اعلام می‌کند: «او یک گوشی اندروید دارد و پیام‌هایی که برای من می‌فرستد سبز لیمویی است.»

گفتنی است که یکی از شروط اتحادیه‌ اروپا برای «دربان» نامیدن آی‌مسیج، وجود 45 میلیون کاربر در اروپا بوده که در این‌ صورت، اپل باید RCS را در 27 کشور عضو اتحادیه اروپا فعال می‌کرد. آی‌مسیج درحال‌حاضر کمتر از 45 میلیون کاربر در اروپا دارد و این منجر شده که به‌عنوان دربان شناخته نشود. در ادبیات اتحادیه اروپا، شرکت‌ها و پلتفرم‌هایی که کنترل بسیاری بر صنعت فناوری دارند، «دربان» نامیده می‌شوند. استاندارد RCS هم پیام‌رسانی چندپلتفرمه بوده که به‌عنوان نسخه مدرن‌تر استانداردهای SMS و MMS شهرت دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طعنه رپر آمریکایی به گوشی‌های اندرویدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر