coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش شاین مکس ایرانخودرو آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش شاین مکس ایرانخودرو آبان 1402 اعلام شد. سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی هم‌اکنون میزبان خودرو سدان چینی از کمپانی دانگ‌فنگ است.

طرح فروش شاین مکس ایرانخودرو آبان 1402 از امروز آغاز شد. کمپانی چینی دانگ‌فنگ طرح فروش شاین مکس خود را از بامداد امروز با قیمت قطعی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز کرد و آنطور که اعلام شده متقاضیان می‌توانند تا روز پنجشنبه، 5 آبان‌ماه نسبت به ثبت‌نام خودرو مدنظر خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است که سامانه یکپارچه از چند روز پیش میزبان حدود 10 مدل خودرو از کمپانی‌های معتبر جهان بوده و خودروهای وارداتی را در طرح‌های فروش گنجانده است. در دور اول ثبت‌نام تکمیلی در این سامانه، خودروهایی از برندهای هویندای، کیا موتورز، چانگان و چند برند دیگر تعیین تکلیف شده تا به متقاضیانی که اسفندماه سال پیش ثبت‌نام اولیه را انجام داده بودند، در موعد مقرر که معمولاً 90 روزه است، تحویل داده شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش شاین مکس ایرانخودرو آبان 1402 آغاز شد

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از ساعت 23:59 دقیقه دوم آبان‌ماه میزبان طرح فروش دانگ‌فنگ شاین مکس نسخه معمولی است و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. طبق گفته شرکت واردکننده، نسخه هیبریدی این خودرو در دور بعدی حاضر خواهد بود.

گفته شده شرکت ایران خودرو با توجه به سابقه بالای این برند چینی در بازار خودرو ایران، مسئولیت خدمات پس از فروش شاین مکس را برعهده گرفته است.

طرح فروش شاین مکس ایرانخودرو آبان 1402 آغاز شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش شاین مکس ایرانخودرو آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر