coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان رونمایی وان پلاس 12 نزدیک است + مشخصات احتمالی

به‌نظر می‌رسد که زمان رونمایی وان پلاس 12 زودتر از تمام پیش‌بینی‌ها و انتظارات فرا رسیده است و این شرکت در حال معرفی این گوشی در چین است.

شرکت وان‌پلاس هم‌اکنون معرفی گوشی هوشمند OnePlus 12 را در چین آغاز کرده است. در همین راستا، تیزرهایی نیز منتشر شده که تجهیز این گوشی هوشمند به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3  را همراه با صفحه‌نمایش X1 Oriental Screen ساخت BOE تایید می‌کند. افزون‌بر‌این، یک گواهینامه جدید نشان می‌دهد که زمان رونمایی وان پلاس 12 در بازار جهانی خیلی زودتر از انتظارات فرا می‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان رونمایی وان پلاس 12 و برخی مشخصات آن

براساس روال قبلی وان پلاس، گوشی‌های هوشمند پرچمدار این برند ابتدا علاوه‌بر چین در بازار هند نیز عرضه می‌شوند، سپس سایر مناطق جهان هم دستگاه را در زمان بعدی دریافت می‌کنند. با این وجود، یک گواهینامه IMDA که از سوی کارشناس اطلاعات «موکول شارما» دیده شده، به عرضه زودتر از موعد وان پلاس 12 در سنگاپور اشاره دارد. این لیست همچنین حکایت از این دارد که وان پلاس 12 از شماره مدل CPH2581 برخوردار است. از طرفی به‌تازگی یک دستگاه OnePlus 12 با همان شماره مدل هم در Geekbench نمایان شده است.

زمان رونمایی وان پلاس 12

مطابق با شایعات و برخی گمانه‌زنی‌ها، انتظار می‌رود که وان پلاس 12 با همان طراحی قبلی خود عرضه شود. پیش‌تر نیز تأیید شده بود که این دستگاه از صفحه نمایش 6.82 اینچی منحنی OLED با پنل BOE X1 برخوردار است. این نمایشگر دارای رزولوشن 2K، رفرش ریت LTPO روان 120 هرتز و حداکثر روشنایی قابل‌توجه 2600 نیت است.

از لحاظ دوربین هم طبق شایعات این گوشی مجهز به یک سنسور 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک واحد پریسکوپ قدرتمند 64 مگاپیکسلی است که نویدبخش قابلیت‌های عکاسی منحصر‌به‌فرد و با کیفیتی است. منبع تغذیه دستگاه هم یک باتری قوی 5400 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم کارآمد 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد. افزون‌براین، انتظار می‌رود این گوشی از یک پورت USB 3.2 به‌منظور انتقال بی‌وقفه اطلاعات بهره ببرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار زمان رونمایی وان پلاس 12 و برخی مشخصات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر