coinex
راهنمای خرید تکراتو

رنگ بندی گلکسی S24 فاش شد؛ نسخه S24 اولترا با رنگ طلایی هم عرضه می‌شود

با اینکه تا رونمایی از خانواده S24 سامسونگ مدت زیادی باقی مانده، هر روز اطلاعات جدیدی در مورد آنها درز می‌کند. حال نیز رنگ بندی گلکسی S24 فاش شده است.

هنوز مدت زیادی تا رونمایی از مدل‌های گلکسی اس 24 سامسونگ باقی مانده است، اما شایعات و گزارش‌های مختلف درباره گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی این شرکت روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که تنوع رنگی گلکسی S24 و جزئیات چیپ آن درز پیدا کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگ بندی گلکسی S24 فاش شد

آیس یونیورس (Ice Universe) در افشاگری جدید خود در شبکه اجتماعی ایکس، رنگ بندی S24 را لو داد. به گفته این منبع، مدل‌های گلکسی اس 24 در شش رنگ عرضه خواهند شد و این رنگ‌ها سیاه، خاکستری، بنفش، زرد، سبز، آبی و نارنجی هستند.

رنگ بندی گلکسی S24 فاش شد؛

غول تکنولوژی کره‌ای معمولا یک یا چند رنگ هم به صورت انحصاری برای مدل گلکسی اس 24 اولترا در نظر می‌گیرد. این بار به نظر می‌رسد رنگ انحصاری مدل اس 24 اولترا شامل نسخه طلایی با قاب میانی طلایی خواهد بود. Ice Universe در ادامه افزوده است که احتمالا مدل اس 24 اولترا دارای حاشیه‌های نازک و تقارنی باشد.

جدا از رنگ بندی سری گلکسی S24 ، شایعات حاکی از این هستند که گوشی‌های گلکسی اس 24 در دو نسخه با تراشه‌های Snapdragon و Exynos عرضه خواهند شد. مدیرعامل کوالکام، کریستیانو آمون، در گزارش درآمدهای فصل چهارم سال گذشته این شرکت تایید کرد که مجموعه گلکسی اس 24 با نسخه‌های Snapdragon و Exynos رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رنگ بندی گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر