coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت جدید محصولات ایران خودرو آبان 1402 اعلام شد + جدول

قیمت جدید محصولات ایران خودرو آبان 1402 با اضافه شدن چند خودرو جدید اعلام شد. در لیست قیمت جدید ایران خودرو، تمرکز اصلی بر روی خودروهای مونتاژی است.

قیمت جدید محصولات ایران خودرو آبان 1402 با تمرکز ویژه بر روی خودروهای مونتاژی از خانواده هایما منتشر شد. ایران خودرو به رسم هرماه، لیست قیمت محصولات خود را که شامل محصولاتی از خانوده پژو پارس، رانا، تارا، خانواده پژو 207، سورن پلاس و درنهایت خانواده خودروهای هایما می‌شود را منتشر کرد.

برخی از محصولات برزگترین شرکت خودروسازی ایران با افزایش قیمت مواجه هستند؛ مثلاً تارا دستی V1 پلاس و تارا اتومات V4 که دو نسخه جدید از این سدان محبوب هستند، افزایش قیمت محسوسی را تجربه کرده‌اند. در ادامه نوشته با لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو همراه ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت جدید محصولات ایران خودرو آبان 1402 اعلام شد

ایران خودرو نیز مانند دیگر خودروساران لیست قیمت محصولات خود را برای آبان‌ماه منتشر کرد. در لیست زیر خودروهای متنوع این خودروساز قرار دارند که برخی از آنها مانند خانواده تارا با افزایش قیمت مواجه هستند.

اما تمرکز اصلی آبی‌پوشان جاده مخصوص بر روی خودروهای مونتاژی خود است که شامل 4 مدل خودرو از هایما می‌شود. ناگفته نماند که ماه‌های پیشین فقط هایما S7 و هایما S5 در لیست قیمت جای داشتند اما این ماه دو محصول جدید شامل هایما 7X و هایما 8S نیز به لیست اضافه شده‌اند.

همچنین تارا دستی V1 پلاس و تارا اتومات V4 نیز دو خودرو جدید ایران خودرو هستند که برای اولین بار در لیست قیمت قرار دارند. با توجه به اینکه این دو مدل ارتقاءیافته هستند، افزایش قیمت نیز چاشنی کار شده است.

جدول قیمت محصولات ایران خودرو آبان 1402

قیمت جدید محصولات ایران خودرو آبان 1402 اعلام شد

در لیست بالا مشاهده شده که دو مدل خودرو پژو 207 پانوراما دستی و اتوماتیک ارتقاأیافته نیز وجود دارند که شرایط فروش نسخه دستی این هاچ‌بک چندی پیش آغاز شده بود. همچنین در لیست قیمت جدید، خبری از نسخه ارتقایافته رانا پلاس نیست که کمی تعجب‌آور است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت جدید محصولات ایران خودرو آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر