;
coinex

بهترین فست فود کیش کدام است؟ [+آدرس و شماره تماس]

یکی از جذاب‌ترین انگیزه‌های سفر به جزیره زیبای کیش برای هر مسافری می‌تواند تجربه رستوران‌ها و بهترین فست فود کیش باشد. اما بهترین فست فودهای کیش کدامند؟

برای هر مسافر جزیره زیبای کیش، یکی از جذابترین تجارب، استفاده از رستوران‌های مختلف و غذاهای متنوع این رستوران‌ها در کیش است؛ رستوران‌هایی که از انواع غذای بین‌المللی، ایرانی و عربی تا انواع غذاهای دریایی و فست‌فود‌ها را عرضه می‌کنند. اما تردیدی نیست که غذاهای فست‌فودی در همه جای دنیا از محبوب‌ترین منوهای غذایی هستند و این مورد در ایران و جزیره کیش هم استثنائی بر قاعده نیست.

با این توضیح، در این مقاله قصد داریم بهترین فست فود کیش را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به کیش، بدانید در چه مناطقی از این جزیره زیبا می‌توانید بهترین فست فودی کیش را پیدا کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فست فود کیش

ما پیش از این در تکراتو بهترین رستوران‌های کیش را معرفی کرده بودیم، اما شاید هر کسی در سفر به کیش و با وجود در دسترس بودن منوی متنوعی از غذاهای دریایی و بین‌المللی، بخواهد حداقل محض تنوع هم که شده چندباری سری به بهترین فست فود جزیره کیش بزند و بهترین پیتزا کیش یا بهترین سوخاری کیش را تجربه کند. فست فود سن و سال ندارد و عموم افراد علاقه زیادی به آن دارند. پس اگر در سفر به کیش به دنبال بهترین فست فود در کیش هستید با ما در ادامه همراه باشید تا لیستی از بهترین فست فودهای کیش را به شما معرفی کنیم.

فست فود باس مارین کیش

بهترین فست فود کیش
بهترین فست فود کیش
  • نشانی: کیش، انتهای خیابان مرجان ۹، مجموعه مارین
  • تلفن تماس: 0935319800

یکی از جذاب‌ترین و بهترین فست فودهای کیش بدون تردید مربوط به کافه باس مارین کیش است که در سالیان اخیر به دلیل فضای خاص و منحصربه‌فردش مورد توجه مسافران قرار گرفته و برخی آنرا بهترین فست فود کیش از نظر مسافران می‌دانند.

کافه باس مارین از نظر مکانی در ساحل مارینا قرار گرفته و فضای داخلی آن شبیه به کارتون اتوبوس سفرهای علمی است. در این کافه، انواع فست فود به همراه نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. دورتادور باس مارین را هم کاکتوس‌های پرشمار زیبایی احاطه کرده که موقعیت خوبی برای ثبت تصاویر یادگاری است. از باس مارین می‌توان به عنوان بهترین فست فود ساحلی کیش هم یاد کرد.

برای آشنایی با دیگر کافه‌های کیش نیز می‌توانید به مطلب بهترین کافه‌های کیش که پیش از این در تکراتو معرفی کرده بودیم مراجعه کنید.

رستوران خانه اسپاگتی کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: کیش، میدان پردیس، روبروی پاساژ پردیس ۲
  • تلفن تماس: 07644446241

در فهرستی که بحث بهترین فست فود کیش باشد باید به خانه اسپاگتی کیش هم اشاره کرد. گول نامش را نخورید چراکه خانه اسپاگتی صرفا محدود به انواع اسپاگتی نیست و محلی برای عرضه انواع غذاهای ایتالیایی، انواع لازانیا و استیک با کیفیت بسیار بالا است.

از مهمترین مزایای خانه اسپاگتی به عنوان یکی از بهترین رستوران های فست فود کیش باید به کیفیت مطلوب غذا و قیمت مناسب آن اشاره کرد. به علاوه شما می‌توانید غذا را در محل رستوران میل کرده یا آن را برای هتل محل سکونت خود سفارش دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فست فود قشم

بهترین فست فود شیراز

رستوران کابان کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: کیش، شهرک صدف، ساختمان بساک، طبقه سوم، پلاک38
  • شماره تماس: 07644454503

یکی از بهترین رستوران های فست فود کیش که انواع غذاهای آمریکایی و ایتالیایی و فست‌فودها را سرو می‌کند، رستوران کابان است. تنوع منوی رستوران کابان بسیار بالا است و یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های کیش محسوب می‌شود. شاید همین مسئله نیز برای اثبات کیفیت غذاهای این رستوران و قرار دادن آن در لیست بهترین فست فودهای کیش کافی باشد. با این وجود باید گفت که یکی از دیگر مزایای رستوران کابان، موسیقی زنده آن است که در حین صرف غذا می‌توانید از آن لذت ببرید.

فست فود خانه سوخاری کیش

بهترین فست فود کیش
بهترین فست فود کیش از نظر مردم
  • نشانی: کیش، بلوار مروارید، بین هشترود و آذربایجان
  • شماره تماس: 07644458485

در فهرستی که به بهترین فست فود کیش می‌پردازد، نام خانه سوخاری را نباید فراموش کرد. رستورانی با تنوع بالایی از انواع غذاهای فست‌فودی و سوخاری که هم فضای سرپوشیده دارد و هم یک تراس جذاب.

در منو غذایی خانه سوخاری، مرغ دبل بسیار محبوب است. از سویی قیمت مناسب و کیفیت خوب منوی غذایی خانه سوخاری سبب شده تا این رستوران به بهترین فست فود کیش از نظر مردم بدل شود.

رستوران خانه برگر کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: کیش، شهرک صدف، روبه‌روی بازار بزرگ مروارید، پلاک ۳۲۵
  • شماره تماس: 07644485412

علاقه‌مندان به انواع برگرها در میان دوستداران فست‌فود یک دسته بسیار پرتعداد هستند و اگر شما هم در لیست بهترین فست فودهای کیش به دنبال مکانی برای تهیه بهترین برگرها هستید، چه جایی بهتر از خانه برگر کیش؟

نام این رستوران برای جذب عاشقان برگر کافی است. اما منوی رستوران صرفا محدود به برگرهای پرشمارش نیست بلکه در این منو انواع فست‌فودهای باکیفیت با قیمت مناسب قرار دارند. در منوی رستوران خانه برگر به عنوان بهترین فست فودی کیش انواع برگر، ساندویچ، پیتزا، همبرگر، سالاد و دیگر فست‌فودهای محبوب به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های قشم

مکان های دیدنی شیراز

رستوران ایوان مروارید کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی:‌ کیش، شهرک صدف، بلوار مروارید، روبروی بازار مروارید
  • شماره تماس: 07644458811

یکی دیگر از رستوران‌های قابل ذکر به عنوان بهترین فست فود در کیش رستوران ایوان مروارید کیش یا فود کورت ایوان مروارید است. در این رستوران انواع غذاهای دریایی، بین‌المللی، ایرانی و البته فست فود در دسترس افراد قرار دارد. اما شاید بهترین پیتزا کیش را بتوانید در همین رستوران پیدا کنید چراکه به گفته بسیاری از مسافران، پیتزاهای این رستوران یک تفاوت اساسی با دیگر پیتزاهای جزیره دارد و همین مسئله منجر به محبوبیت شدید پیتزاهای فود کورت ایوان مروارید شده است. در این رستوران شما می‌توانید پیتزاهایی در چهاربخش با چهارطعم مختلف سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید.

فست فود بومرنگ کیش

بهترین فست فود کیش
بهترین پیتزا کیش
  • نشانی: کیش، ایوان مروارید، پلاک 331
  • تلفن تماس: 07644458431

بهترین فست فودی کیش در حوزه پیتزاها بی‌تردید فست فود بومرنگ است که بارها از آن به عنوان بهترین فست فود کیش از نظر مسافران یاد شده و گفته می‌شود بهترین پیتزا کیش را عرضه می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای فست‌فودی شامل انواع سوخاری، پیتزا، ساندویچ و برگر عرضه می‌شود.

علاوه بر این، در منوی غذایی بومرنگ به عنوان یکی از بهترین رستوران های فست فود کیش شما به غذاهایی مخصوص گیاهخواران نیز دسترسی دارید. یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیتزاهای بومرنگ نیز پیتزای مارگاریتای آن است. فست فود بومرنگ غذاهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند و گنجایش 80 نفر در فضای داخلی و خارجی را دارد.

فست فود کی اف سی کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: کیش، ایوان مروارید، پلاک 333
  • تلفن تماس: 07644424383

امکان ندارد صحبت از بهترین فست فود جزیره کیش باشد و هیچ اشاره‌ای به برند معروف و بین‌المللی کی اف سی نکنیم! کی اف سی البته یک برند جهانی با تعداد شعبات بسیار در سراسر دنیاست، ولی کی اف سی کیش ارتباطی با این کی اف سی جهانی ندارد و صرفا و با تقلید از دکور کی اف سی و افزایش کیفیت محصولاتش سعی کرده به نوعی خود را به برند محبوب کی اف سی نزدیک کند.

البته تقلیدی بودن غذاهای کی اف سی و عدم ارتباط آن با زنجیره فروشگاه‌های کی اف سی مانع از این نمی‌شود که از آن به عنوان یکی از بهترین فست فودهای کیش از نظر مسافران یاد نشود. این رستوران به حدی در کیش معروف است که معمولا در هر ساعتی از روز که به آن مراجعه کنید جمعیت زیادی داخل رستوران هستند. با این وجود و با برنامه قبلی و پیش‌بینی شده می‌توانید از صرف غذاهای جذاب رستوران کی اف سی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بوم گردی قشم

بهترین هتل های شیراز

فست فود ایرانویچ کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: کیش، بلوار رازی، روبروی پردیس
  • تلفن تماس: 07644442005

بهترین رستوران فست فود کیش در مرکز شهر کیش، فست فود ایرانویچ است. این رستوران علاوه بر انواع غذاهای سوخاری، پیتزا، ساندویچ و برگر، غذاهای فرنگی نیز عرضه می‌کند. متاسفانه در ایرانویچ خبری از فضای باز و آزاد بیرون رستوران نیست و این شاید دلیلی بر خارج کردن آن از فهرست بهترین فست فودی کیش باشد، با این وجود فضای داخلی رستوران به حدی جذاب هست که از صرف غذا در آن لذت ببرید.

فست فود وقت برگر کیش

بهترین فست فود کیش
بهترین فست فود کیش از نظر مسافران
  • نشانی: کیش، جنب هتل پانیذ، ساختمان هدیش
  • تلفن تماس: 07644467279

فست فود وقت برگر جای خاصی در فهرستی دارد که بحث آن بهترین فست فود جزیره کیش است. این فست فود که از جمله فست‌فودهای زنجیره‌ای ایران است، در شهرهای دیگری مانند مشهد، کرمان و گرگان نیز شعباتی فعال دارد و به طور کلی برندی محبوب و شناخته شده است.

اگر در سفر به کیش به دنبال بهترین رستوران های فست فود کیش بودید بد نیست سری به وقت برگر بزنید و با صرف غذاهای لذیذ آن لذت ببرید.

فست فود انرژی کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی بعد از سالن همایش
  • تلفن تماس: 09347680804

از فست فود انرژی کیش به عنوان بهترین فست فود ساحلی کیش یاد می‌شود. این رستوران ساحلی علاوه بر عرضه انواع غذاها و فست‌فودها شامل سوخاری، پیتزا، ساندویچ و برگر، انواع غذاهای دریایی، ایرانی و غربی را نیز سرو می‌کند.

افزون بر منوی متنوع که تمامی سلیقه‌ها را دربرمی‌گیرد، قرارگیری فست فود انرژی در کنار دریا و ساحل زیبای کیش سبب شده تا این رستوران به بهترین فست فود کیش از نظر مردم بدل شود.

در این رستوران شما همچنین می‌توانید از لذت کنسرت و موسیقی زنده یا برنامه‌های جذاب کمدین‌ها در حین صرف غذا لذت ببرید و بعد از صرف غذا نیز با آرامش در نوار ساحلی جزیره قدم بزنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

ارزانترین هتل های وان ترکیه

فست فود هشتگ کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: کیش، بلوار خلیج فارس
  • تلفن تماس: 07644467636

از دیگر فست فودهای معروف کیش که از آن به عنوان بهترین فست فود در کیش یاد می‌شود، فست فود هشتگ است. این رستوران علاوه بر عرضه انواع فست فود، غذاهای سنتی ایرانی نیز سرو می‌کند و اگر به دنبال یک فضای آرام و دلنشین برای صرف غذا هستید می‌توانید روی آن حساب کنید.

این رستوران علاوه بر منوی غذایی متنوع، موسیقی زنده را نیز چاشنی صرف غذا کرده تا در لیست بهترین فست فود در کیش جای بگیرد. فست فود هشتگ ظرفیت 80 مهمان را در فضای بسته گسترده خود دارد.

فود کورت دامون کیش

بهترین فست فود کیش
بهترین رستوران فست فود کیش
  • نشانی: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون
  • تلفن تماس: 07644459776

معمولا در سراسر دنیا و حتی در ایران، فود کورت‌ها از محبوبترین انتخاب‌ها برای صرف غذا هستند چراکه در آن‌ها تنوع بالای منو و قیمت در دسترس است و افراد می‌توانند با مقایسه گزینه‌های مدنظر خود، انتخاب کنند. در همین رابطه می‌توان از فود کورت دامون کیش به عنوان یکی از بهترین رستوران های فست فود کیش یاد کرد که در آن علاوه بر انواع فست فود، غذاهای مختلف هندی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و فرانسوی در دسترس میهمانان قرار دارد.

این فود کوردت در محوطه‌ای وسیع شامل فضای باز و بسته پذیرای میهمانان است و در عموم ساعات روز شلوغ است. از علل اصلی این اقبال گسترده مردم به این فود کورت، امکان گشت‌وگذار و خرید در پاساژ لوکس دامون، قبل یا بعد از صرف غذا است. همین مسئله سبب شده تا بعضا از این رستوران بزرگ به عنوان بهترین فست فود کیش از نظر مسافران یاد شود.

فست فود توتی فروتی کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی
  • تلفن تماس: 09021102182

فست فود توتی فروتی کیش از دیگر عناوین این فهرست است که می‌توان از آن به عنوان بهترین فست فود ساحلی کیش یاد کرد. مجموعه توتی فروتی علاوه بر رستوران دارای دفاتر اداری، آشپزخانه‌های بزرگ، کافی‌شاپ، سردخانه و انبار خشک است و همه این‌ها آن را به کاملترین و بهترین رستوران فست فود کیش بدل کرده است.

فست فود توتی فروتی فضای بسیار بزرگی دارد و می‌تواند پذیرای 500 مهمان باشد. از سویی در منوی غذایی توتی فروتی علاوه بر انواع فست فود و غذای سوخاری، انواع پیتزا، ساندویچ و برگر نیز عرضه می‌شود. برخی از مسافران کیش بر این عقیده هستند که بهترین پیتزا کیش را توتی فروتی عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

سرد ترین شهرهای ایران و جهان

گرم‌ ترین شهرهای ایران و جهان

فست فود شب‌های ساحل کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: کیش، جنب اسکله قدیمی
  • تلفن تماس: 09347698398

فست فود شب‌های ساحل همانطور که از نامش مشخص است از دیگر مواردی است که می‌توان به آن لقب بهترین فست فود ساحلی کیش را دارد. شما می‌توانید بعد از تجربه تفریحات آبی جزیره که بسیاری از آن‌ها در نزدیکی همین رستوران در دسترس هستند، برای صرف غذا به این رستوران جذاب مراجعه کنید و در فضای باز و دلنشین آن به صرف غذا بپردازید.

 فودلند کیش

بهترین فست فود کیش
بهترین فست فود کیش از نظر مردم
  • نشانی: کیش، انتهای لاین غربی بازار مرجان، جنب دانشگاه شیراز
  • تلفن تماس: 07644466333

فودلند کیش یکی از پرطرفدارترین و بهترین رستوران های ساحلی کیش است که در ساحل مرجان قرار دارد. این رستوران سه سالن مجزا هر یک با دکور و نورپردازی خاص دارد و در طراحی داخلی آن از المان‌های خاص و جذابی استفاده شده است تا بتواند مسافران را جذب کند. از دیگر شاخصه‌های برجسته این رستوران می‌توان به تنوع غذایی، کیفیت غذاها، سرعت مناسب آوردن غذاها، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

فست فود چشم انداز کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: کیش، بلوار فرودگاه، هامور
  • تلفن تماس: 09365813909

یکی دیگر از بهترین فست فودی های کیش فست فود چشم‌انداز است که در نزدیکی فرودگاه جزیره قرار دارد و اگر قبل از پرواز یا بلافاصله بعد از رسیدن به جزیره احساس گرسنگی داشته باشید می‌توانید به آن مراجعه کنید و از منوی متنوع و جذاب آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

زیباترین شهر شمال ایران

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

فست فود البیک کیش

بهترین فست فود کیش

 

  • نشانی: کیش، جنب اسکله تفریحی، مرکز خرید مریم دو، طبقه دوم
  • تلفن تماس: 07644422666

یکی از جذابترین و بهترین فست فودی های کیش بی‌تردید شعبه البیک در کیش است. این برند بین‌المللی در بسیاری از شهرهای ایران از جمله تهران، مشهد، بابلسر و چالوس و حتی برخی کشورهای آفریقایی، پاکستان و مصر نیز شعبه دارد.

محبوبیت بالای البیک سبب شده تا شعبه کیش آن هم موفقیت زیادی داشته باشد و شما می‌توانید بعد از گشت‌وگذارهای طولانی در جزیره سری به البیک بزنید و از چشم‌انداز ساحلی آن در کنار صرف غذاهایی با ادویه‌های خاص و تند البیک، لذت ببرید.

فست فود هایدا کیش

بهترین فست فودهای کیش
بهترین فست فود جزیره کیش

 

  • نشانی: بازار پردیس 2، غرفه 45
  • تلفن تماس: 09347697442

برخی افراد علاقه خاصی به فست فودهای سرد دارند و بعضا هم عجله و وقت کم سبب می‌شود تا بسیاری رو به صرف غذاهای سرد بیاورند. در این شرایط اگر به دنبال بهترین گزینه بودید باید سری به شعبه هایدا در کیش بزنید که با انواع ساندویچ‌های سرد با سس و چاشنی‌های مختلف از شما پذیرایی می‌کند.

فست فود بوف کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: میدان پردیس، بازار پردیس ۲، طبقه اول، غرفه ۴۶
  • شماره تماس : 07644456166

بوف از جمله برندهای شناخته شده رستوران زنجیره‌ای در ایران به شمار می‌رود که در سراسر ایران شعباتی دایر کرده است. اما این برند در کیش به طور خاص دو شعبه دارد. یکی در بازار پردیس 2 و دیگری در اسکله تفریحی کیش با نمایی رو به دریا!

به عنوان یکی از مهمترین رستوران‌ها در معرفی بهترین فست فود کیش باید به کیفیت بالای غذاها، تنوع بالای منو و دسترسی آسان، به عنوان شاخصه‌های ممیزه این رستوران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های جهان

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب

فست فود شاورما کیش

بهترین فست فود کیش

  • نشانی: کیش،شهرک پردیس،بلوار ساحل،کنارگذر ساحل،کنارگذر فردوسی
  • شماره تماس: 07644420212

در بحث بهترین فست فود کیش باید به شاورما نیز به عنوان یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های جزیره اشاره کرد. در این رستوران با ترکیبات جذابی به ذائقه مشتریان رسیدگی می‌شود. از سویی یکی از مهمترین علل معروفیت شاورما، کباب ترکی بی‌نظیر آن با طعم و عطری منحصربفرد است و اگر برای اولین بار به کیش می‌روید و از علاقه‌مندان کباب ترکی هستید، حتما باید این کباب را در شاورما تست کنید.

نکته جذاب دیگر درباره شاورما، امکان مشاهده تمام مراحل آماده‌سازی سفارش مشتریان است که سبب می‌شود نگرانی بابت عدم رعایت نکات بهداشتی در فرایند پخت و آماده‌سازی غذا نداشته باشید. شاورما مدعی است تمام مواد اولیه مورد استفاده در تهیه غذاها را از تازه‌ترین و بهترین نوع تهیه می‌کند. پس اگر به دنبال یک تجربه باکیفیت، لذتبخش و کاملا اطمینان‌بخش از نظر بهداشتی هستید، تجربه حضور در شاورما می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

فست فود هادیز کیش

بهترین فست فود کیش
بهترین رستوران فست فود کیش
  • نشانی: کیش، میدان امیرکبیر، پارک شهر، فست فود هادیز
  • تلفن تماس:09347693515

فست فود جذاب هادیز که در بازار مروارید کیش و در پارک شهر جای دارد، یک فست فود شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی است که علاوه بر بر کیفیت غذاهای خود در یک مکان پررفت‌وآمد جای دارد. در این فست فودی انواع پیتزا، ساندویچ، برگر، سوخاری و سالاد عرضه می‌شود.

البته فضای هادیز کمی محدود است و این رستوران نهایتا می‌تواند پذیرای 20 مهمان باشد. با این وجود چینش فضای رستوران با دقت و سلیقه خاصی انجام شده تا از فضا به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

سوالات متداول

بهترین فست فودهای کیش کدامند؟

پاسخ این سوال بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. ممکن است شاخصه‌هایی مانند مکان قرارگیری رستوران، (برای مثال در ساحل یا مرکز شهر) در انتخاب شما موثر باشد. از سویی برخی رستوران‌ها با برخی غذاها شناخته‌شده‌تر هستند. پس اگر به دنبال بهترین برگر، بهترین سوخاری یا بهترین پیتزا کیش باشید باید با بررسی کامل متنی که عرضه کردیم انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

بهترین فست فودهای ساحلی کیش کدامند؟

فست فود انرژی کیش، فست فود توتی فروتی کیش، شب‌های ساحل کیش، فودلند کیش و فست فود البیک کیش از جمله بهترین فست فودهای ساحلی کیش هستند.

بهترین فست فودهای کیش با قیمت و کیفیت مناسب غذا کدامند؟

فست فود بومرنگ کیش، فست فود وقت برگر و سیب زمینی، فست فود چشم انداز کیش و فست فود هایدا کیش از جمله بهترین فست‌فودها با قیمت و کیفیت مناسب هستند.

کدام فست فودهای کیش موسیقی زنده دارند؟

فست فودهای انرژی، هستگ و فودلند در زمره فست‌فودهای محبوب با موسیقی زنده هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فهرست بهترین فست فود کیش چیست؟ به نظرتان جای کدام فست فود معروف کیش در این لیست خالی‌است؟ شما تجربه استفاده از غذاهای کدام موارد این فهرست را دارید؟ نظرات و تجارب خود را در بخش نظرات با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر