;
coinex

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر ؛ معرفی برترین گیم‌ها که هر کلکسیونی به آن نیاز دارد

بازی‌های شبیه‌سازی که در ژانرهای مختلفی عرضه می‌شوند از محبوبترین عناوین دنیای گیم هستند. اما بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر کدامند؟

مجموعه بازی‌های شبیه سازی از پرطرفدارترین دسته‌ها در بین گیمرها هستند و تنوع بسیار بالایی در ژانرها و موضوعات مختلف نیز دارند. اگر از جمله دوستداران بازی‌های شبیه ساز هستید، در این مطلب با ما باشید تا بهتری بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر را معرفی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز به آن دسته آثاری گفته می‌شود که می‌کوشند یک حرفه و شغل در دنیای واقعی یا یک اتفاق مهم را با جزئیات دقیق در اختیار گیمر قرار دهند تا او تجربه‌ای دقیق از آن شغل یا اتفاق در دنیای بازی داشته باشد.

در واقع با بازی‌های شبیه‌سازی ما می‌توانیم با هزینه‌ای به مراتب کمتر مشاغل و اتفاقاتی را تجربه کنیم که شاید در زندگی واقعی هیچگاه موفق به تجربه‌شان نشویم. این آثار شامل موضوعات بسیار مختلفی با موقعیت‌ها و چالش‌های خاص خود هستند. در ادامه با معرفی بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر با ما باشید.

بازی ARMA 3

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر
بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بحث بهترین بازی های شبیه سازی برای پی سی را با یک شبیه‌ساز جنگ و نبرد یعنی بازی ARMA 3 آغاز می‌کنیم. یکی از موضوعاتی که در دنیای بازی‌های شبیه‌سازی برای آن بازی‌های مختلفی ساخته شده همین بازی‌های سبک جنگی است اما آن چیزی که باعث برتری ARMA 3 بر دیگر رقبا می‌شود، شیوه خاص آن برای به چالش کشیدن گیمرها است.

در این بازی و در هیچ بخشی از گیم پلی به شما کمکی نمی‌شود و این شما هستید که باید راه خود را پیدا کنید. تمام تاکتیک‌ها، ابزارها و سلاح‌های لازم برای جنگیدن در اختیار شما است اما اگر استراتژی و مسیر اشتباهی برگزینید به سادگی شکست می‌خورید.

به درستی ARMA 3 را چالش‌برانگیزترین بازی جنگی که تاکنون ساخته شده نامیده‌اند و واقعا هم این بازی فقط برای کسانی جواب می‌دهد که صبر و حوصله کافی داشته باشند. اگر خود را یک استراتژیست بازی‌های جنگی و چیزی بیش از یک شوتر ساده می‌دانید، حتما ARMA 3 که یکی از بهترین بازی های کامپیوتری محسوب می‌شود را تجربه کنید.

بازی Insurgency: Sandstorm

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

توضیحاتی که درباره ARMA 3 دادیم را مرور کنیم و آن را یک درجه بالاتر ببرید. حالا با یکی از بهترین بازی های pc به نام Insurgency: Sandstorm مواجهیم که چالش‌های دیوانه‌کننده‌ای در سناریوهای جنگی مختلف به کابر ارائه می‌کند. به گفته گیمرها این بازی یکی از دشوارترین و پیچیده‌ترین شوترهای اول شخص بازار است، پس تجربه آن کار هر کسی نیست.

بازی Insurgency: Sandstorm به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر به معنای صحیح کلمه یک شبیه‌ساز جنگ کامل است که در آن هیچ اشتباهی قابل بخشش نیست. شما دقیقا مانند میدان واقعی نبرد هر لحظه ممکن است کشته شوید و ساعت‌ها استراتژی چیدن و نقشه کشیدنتان به باد برود. تکنولوژی سلاح‌ها و طراحی آن‌ها بسیار دقیق و جذاب است و در مجموع اگر واقعا می‌خواهید خود را به چالش بکشید به سراغش بروید.

بازی Football Manager 2022

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Football Manager 2022 یکی از بهترین بازی های شبیه ساز ورزشی برای کامپیوتر محسوب می‌شود. اگر بخواهید دقیق‌ترین و بهترین تجربه ممکن از صفر تا صد مدیریت یک تیم فوتبال را داشته باشید، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن بازی Football Manager 2022 است.

در این بازی شما کامل‌ترین تجربه از مدیریت یک باشگاه فوتبال را خواهید داشت و طبیعتا به ابزارهای متعدد و متنوعی نیز دسترسی دارید تا با آن‌ها جهت پیشرفت باشگاه خود اقدام کنید.

همه موارد مربوط به باشگاه از جزئیات ساده ابتدایی تا انتخاب رنگ لباس، دستمزد بازیکنان، قراردادهای تبلیغاتی، استراتژی مدیریتی و مدیریت منابع اقتصادی همه و همه در اختیار شما است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید 2023

بهترین بازی های آیفون 2023

بازی World of Warships

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

اگر به دنبال تجربه بخشی از جنگ هستید که کمتر به آن توجه می‌شود، یعنی نبردهای دریایی، می‌توانید روی بازی World of Warships حساب ویژه‌ای باز کنید چراکه یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر در ژانر جنگ دریایی است.

موقعیت‌ها و شرایط مختلفی برای درگیری با دشمنان از اقیانوس آرام تا قطب شمال وجود دارد. چند کشور مختلف نیز برای انتخاب ساید و جنگیدن در اختیار شما است تا شماری از حماسی‌ترین کشتی‌های جنگی معروف را برای جنگیدن در اختیار بگیرید. این بازی بی‌تردید یکی از بهترین بازی های کامپیوتر است.

بازی Assetto Corsa Competizione

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای پی سی بازی Assetto Corsa Competizione محسوب می‌شود که برخی آن را جذاب‌ترین و بهترین بازی ماشین‌سواری تاریخ می‌دانند. این بازی از دقیقترین و واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های مسابقه‌‌ای است که تجربه سواری بهترین ماشین‌های اسپورت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بازی Assetto Corsa Competizione که از بهترین بازی های شبیه سازی ورزشی برای کامپیوتر است با دیگر ماشین‌سواری‌های معمولی تفاوت‌های زیادی دارد. شاید بتوانیم مدعی شویم سازندگان این بازی تنها برای به رخ کشیدن جزئیات و واقعی بودن همه‌چیز آن را ساخته‌اند، پس بازی مناسب گیمرهای راحت‌طلب نیست.

اگر می‌خواهید واقعا تجربه یک راننده ماشین اسپورت را داشته باشید و هیجان مسابقه تا عمق استخوان‌تان نفوذ کند پس با دانلود بازی شبیه ساز برای کامپیوتر Assetto Corsa Competizione همین حالا پشت فرمان بنشینید.

بازی Kerbal Space Program

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر بازی Kerbal Space Program که در آن تجربه دقیقی از فرایند سفر به ماه خواهید داشت. شما در این بازی در نقش یک فضانورد حرفه‌ای باید تمام مراحل طراحی، ساخت، پرتاب و هدایت فضاپیمای خود را انجام دهید.

به طرز جالبی و دقیقا مانند بازی‌های شبیه‌ساز پرواز این بازی دقت بسیار زیادی در بخش پرواز و کنترل سفینه دارد و توجه به اصول فیزیک در طراحی سفینه‌ها ضروری است. در غیر این‌صورت شما شکست می‌خورید. پس تردید نکنید و Kerbal Space Program را به عنوان یکی از بهترین گیم های کامپیوتر تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شوتر موبایلی

بهترین بازی های موبایلی 2023

بازی This War of Mine

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی This War of Mine یکی از دقیق‌ترین و بهترین بازی های شبیه سازی برای PC محسوب می‌شود که سناریو بسیار خاص و جالبی دارد. در این بازی گیمر کنترل گروهی از بازماندگان در شهری جنگ‌زده و تحت محاصره را برعهده دارد.

این بازی برخلاف عموم بازی‌های جنگی که بر هیجان و جذابیت تیراندازی در نبردهای شهری متمرکزند، بر مسئله جنبه‌های تاریک جنگ و آسیبی که جنگ برای غیرنظامیان بی‌گناه به دنبال دارد می‌پردازد.

شما در این بازی که از جمله بهترین بازی های شبیه ساز کامپیوتر است برای زنده ماندن باید تلاش زیادی بکنید و گروه همراهان خود را برای یافتن غذا و سرپناه مناسب هدایت کنید. در طول روز نباید از پناهگاه خارج شوید و خارج شدن شبانه برای یافتن غذا و منابع نیز چالش‌های خود را دارد.

بازی TheHunter: Call of the Wild

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

گرچه هرگز تجربه شکار حیوانات بی‌گناه در دنیای واقعی را توصیه نمی‌کنیم، اما برای صرف هیجان آن که شده می‌توانید روی بازی TheHunter: Call of the Wild به عنوان یک شبیه‌ساز استاندارد و دقیق شکار حساب خاصی باز کنید.

در TheHunter: Call of the Wild که یکی از بهترین بازی های شبیه ساز PC است گیمر با جمع‌آوری وسایل و ابزارهای مورد نیاز خود و به امید یافتن حیوانات ارزشمند در جنگل، کار خود را آغاز می‌کند.

واقع‌گرایی بازی سبب شده تا در آن تمرکز خاصی بر تجهیزات، قدرت سلاح‌ها و توان شکارچی برای ردیابی طعمه وجود داشته باشد و با بخش چندنفره نیز می‌توانید در حین شکار با دوستان خود رقابت کنید. اگر این تجربه برای شما جذاب است وقت را تلف نکنید و با دانلود بازی شبیه ساز برای کامپیوتر TheHunter: Call of the Wild همین حالا به جنگل بروید.

بازی Fishing Planet

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

ماهیگیری تجربه جذابی است که می‌تواند شما را ساعت‌ها با گنجینه‌های جذاب درون آب سرگرم کند و بازی Fishing Planet یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر در موضوع ماهیگیری است.

شما در این بازی که از بهترین بازی های کامپیوتری است کار خود را به عنوان یک ماهیگیر معمولی و تازه‌کار آغاز می‌کنید که به مرور و با صیدهای خود می‌تواند سطح خود را افزایش داده و به پول بیشتری برسد تا وسایل بهتری برای ماهیگیری بخرد.

البته شما می‌توانید پولی که به دست می‌آورید تا صرف هزینه سفر و دریافت مجوز دریاچه‌های دیگر نیز بکنید و این چرخه را آنقدر ادامه دهید تا به یک ماهیگیر حرفه‌ای بدل شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین آیفون

بهترین بازی های شهرسازی برای اندروید

بازی House Flipper

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

در این بازی شما یک تکنسین کاربلد هستید که تقریبا هر کاری بلد است و عمده وظیفه‌اش در طول بازی تغییر و زیباسازی دکوراسیون خانه محسوب می‌شود. این کارها شامل تمیز کردن خانه، جمع‌آوری زباله‌ها، رنگ‌آمیزی دیوارها و بعضا تعویض وسایل حمام و جابجایی مبلمان است.

در House Flipper که از بهترین بازی های pc است می‌توانید از مهارت خود برای تبدیل خانه خود به محلی زیباتر استفاده کنید یا آن را به بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشید. در مجموع اگر فکر می‌کنید در طراحی داخلی منزل و دکوراسیون توانایی خوبی دارید با دانلود بازی شبیه ساز برای کامپیوتر House Flipper، توانایی خود را بسنجید.

بازی Car Mechanic Simulator 2021

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی‌های ماشینی و تجربه رانندگی یک ژانر رایج در دنیای بازی‌های ویدیویی است اما نظرتان درباره تجربه مکانیک بودن چیست؟ اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر هستید روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کنید.

این بازی دقیقا تجربه حضور در یک گاراژ تعمیراتی قدیمی و کلنجار رفتن با ماشین‌های قدیمی را برایتان فراهم می‌کند. شما ممکن است این ماشین‌ها را در مزارع پیدا کنید یا در یک حراجی بخرید اما هدف در همه حالت‌ها، تعمیر ماشین‌ها و ارتقای آن‌ها برای فروش و کسب سود است. برای این هدف نیز در این بازی که از بهترین بازی های کامپیوتر محسوب می‌شود ابزارهای متعددی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بازی F1 2022

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی F1 2022 قطعا یکی از جذابترین و بهترین بازی های شبیه ساز ورزشی برای کامپیوتر است که امکان تجربه آن را دارید. این عنوان جذاب و پرطرفدار که امکان تجربه دقیقی از مسابقات فرمول یک را برای شما فراهم کرده از VR و ری‌تریسینگ برای جزئیات بیشتر و تجربه‌ای همه‌جانبه پشتیبانی می‌کند. خودروهای جذاب فرمول یک، لباس رانندگان  و لوازم جانبی همگی با دقت بالایی طراحی شده‌اند.

در F1 Manager 2022 نیز شما فرصت این را خواهید داشت تا در قامت رهبر یک تیم فرمول یک ایفای نقش کنید و در واقع با این موقعیت، شما مسئول پیروزی‌ها و شکست‌های تیم خواهید بود.

در هر دو حالت در این بازی که از بهترین گیم های کامپیوتر محسوب می‌شود تمام تلاش شما باید معطوف به پیروزی در جایزه‌بزرگ‌ها باشد. نه فقط رانندگی، که اقدامات مدیریتی قبل و بعد از مسابقه نیز با شما است. باید اطمینان حاصل کنید که باشگاه در وضعیت سودآوری قرار دارد و بهترین افراد در تیم شما کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

بهترین بازی های اکشن موبایلی

بازی Two Point Campus

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

در بازی Two Point Campus که یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای پی سی محسوب می‌شود شما مسئول اداره یک مدرسه یا دانشگاه هستید.

با این اوصاف در این بازی که از جمله بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر محسوب می‌شود شما مسئول تعریف برنامه‌های درسی مختلف برای دانشگاه رویایی خود خواهید بود. یک کالج مشترک، یک دانشکده پزشکی تخصصی، یک سایت باستان شناسی و یا حتی یک مدرسه جادوگری از جمله مواردی است که می‌توانید برای ساخت آن‌ها در بازی Two Point Campus اقدام کنید.

بازی Elite: Dangerous

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

اگر تجربه بازی‌های فضایی را دوست دارید یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای PC بازی Elite: Dangerous است. در این بازی وظیفه شما ارسال یک فضانورد به فضا است و برای اینکار شما به یک سفینه فضایی، برخی تجهیزات و یک مخزن بزرگ سوخت دسترسی دارید. حالا دیگر کشف همه چیز با شما است.

بازی Elite: Dangerous این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به تنهایی بازی کنید یا با دیگر مسافران شریک شده و گروه‌هایی ایجاد کنید.

بازی Train Sim World 3

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

اگر به تجربه کنترل قطار علاقه دارید یکی از بهترین بازی های شبیه ساز کامپیوتر بازی Train Sim World 3 در این ژانر محسوب می‌شود.

در این بازی با قطارهایی متنوع و بسیار واقعی که طراحی زیبایی دارند فرصت کشف نقاط مختلف جهان را خواهید داشت. شرایط آب‌وهوایی خاص و متفاوت می‌تواند چالش‌های متفاوتی به دنبال داشته باشد. مثلا یک طوفان می‌تواند باعث مواجهه ناگهانی با یک شکستگی در مسیر یا یک پل شکسته شود. شاید هم مجبور باشید به خطر شدت باران از سرعت خود بکاهید.

یادگیری این بازی که از جمله بهترین بازی های شبیه ساز PC است کمی دشوار به نظر می‌رسد اما گرافیک و فیزیک واقعی قطارها جذابیت زیادی برای شما خواهد داشت و می‌تواند انگیزه‌ای برای یادگیری باشد.

بازی Stardew Valley

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Stardew Valley یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر در ژانر مزرعه‌داری است که برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده و به یک بازی بسیار محبوب بدل شده است.

در شرایطی که این بازی یک شبیه‌ساز مزرعه‌داری عادی به نظر می‌رسد در آن با آبیاری گیاهان می‌توانید نسبت به پرورش محصولات مختلفی اقدام کنید. در واقعیت اما این بازی یک شبیه‌سازی جذاب است که علاوه بر کشاورزی می‌توان آن را یک شبیه‌ساز اجتماعی جذاب محسوب کرد.

در این بازی شما وظایف گوناگونی دارید و می‌توانید با همسایه‌ها و دیگر ساکنان منطقه ملاقات داشته باشید. در این بین به تدریج خود را در شبکه پیچیده‌ای از روابط با رویاها و چالش‌های مختلف خواهید یافت. این بازی مجموعا یک اثر جذاب است و اگر قصد دارید زندگی به عنوان یک مزرعه‌دار را با تمام جزئیات تجربه کنید باید همین حالا برای دانلود بازی شبیه ساز برای کامپیوتر Stardew Valley اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

بازی Railway Empire

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Railway Empire در عصر طلایی رونق راه‌آهن در آمریکا یعنی سال‌های 1830 تا 1930 جریان دارد و شما در نقش مالک یک شرکت راه‌آهن تازه تاسیس باید استراتژی و برنامه منظمی جهت توسعه کسب‌وکار خود داشته باشید.

در این عنوان که یکی از بهترین بازی های کامپیوتری محسوب می‌شود شما باید برنامه‌ای داشته باشید تا بیش از 40 قطار تاریخی در شکلی مناسب در خط آهن طراحی شده توسط شما حرکت کرده و به جابجایی بار و مسافر بپردازند.

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید اینکه گرچه ساخت خطوط راه‌آهن طولانی در مسیرهای مستقیم در بلندمدت سودآور است اما هزینه‌های آن می‌تواند قبل از رسیدن به سودآوری به ورشکستگی منجر شود.

علاوه بر تعیین مسیرهای راه‌آهن شما امکان شخصی‌سازی موارد مختلفی را نیز در بازی دارید. شما می‌توانید کارمندان خود را تعیین کنید یا مشخص کنید که چه بارهایی با قطارها حمل‌و‌نقل شوند.

اگر هم به ساخت راه‌آهن در مناطقی جز آمریکا علاقه دارید خبر خوب اینکه در بازی Railway Empire که از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر است امکان توسعه فرایند ساخت راه‌آهن به مناطقی چون اروپا، آمریکای جنوبی و کانادا نیز وجود دارد.

بازی SnowRunner

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی SnowRunner یک شبیه‌ساز رانندگی آفرودی جذاب و هیجان‌انگیز و یکی از بهترین بازی های PC است که تجربه رانندگی در برخی از دشوارترین و چالش‌برانگیزترین مسیرها را برای شما به همراه دارد. این بازی که به عنوان جانشینی برای MudRunner معرفی شد با موفقیت توانست مرزهای رانندگی آفرودی را با تمرکز بر جزئیات خیره‌کننده، فیزیک واقع‌گرایانه و محیطی گسترده در جهان باز بازی، جابجا کند.

یکی از جذابیت‌های مهم بازی که از جمله بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر محسوب می‌شود، تعهد خاص آن به واقع‌گرایی هرچه بیشتر است تا حدی که در رانندگی شما با کامیون‌های قدیمی و غول‌های آفرودی در مناطق پرخطر و پر از گل و برف و یخ، به خوبی فیزیک تعامل وسیله نقلیه با زمین را شبیه‌سازی کرده و بعضا تجربه‌ای شگفت‌آور و تعجب‌برانگیز را برای شما به همراه دارد.

نقشه‌های بزرگ جهان باز در کنار جزئیات خیره‌کننده‌ای که در طراحی وسایل نقلیه و محیط در این بازی به کارگرفته شده حس بی‌نظیری از ماجراجویی برای شما فراهم می‌کند که کمتر در بازی‌های مشابه این ژانر دیده شده است. سیستم آب‌وهوای پویای بازی که چرخه شب و روز را نیز همراه دارد تجربه شما را جالب‌تر می‌کند.

در نقشه‌های جهان باز بازی SnowRunner می‌توانید صرفا به گشت‌وگذار بپردازید یا با قبول ماموریت‌ها و قراردادها و انجام اهداف آن‌ها به کارهایی چون تحویل بسته یا ماموریت نجات بپردازید.

در این بازی که از جمله بهترین بازی های کامپیوتر است تاکید خاصی بر قابلیت سفارشی‌سازی شده و بازیکن می‌تواند وسایل نقلیه را ارتقا داده یا سفارشی کند تا در چالش‌های مختلف وضعیت بهتری داشته باشد. این بازی همچنین حالت چندنفره نیز دارد که با آن می‌توانید در کنار دوستان خود به انجام ماموریت‌های بازی بپردازید و کار گروهی را تجربه کنید.

در مجموع باید گفت که SnowRunner یکی از بهترین گیم های کامپیوتر بر مبنای رانندگی آفرود است که سطح عمیقی از واقع‌گرایی را به شما عرضه می‌کند و برای آن دسته از گیمرهایی که تجربه‌ای جذاب و متفاوت را می‌طلبند ایده‌آل است.

این بازی از زمان انتشار خود چند بسته بروزرسانی بزرگ نیز دریافت کرده که ضمن گسترش گیم‌پلی بازی، مناطق و وسایل نقلیه جدیدی به بازی اضافه کرده است.

بازی Thief Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

حتی اگر به فکر خلافکاری هم باشید در لیست بهترین بازی های شبیه سازی برای پی سی موارد جذابی وجود دارد تا بتوانید تجربه دزدی را داشته باشید. اگر هرازگاهی در ذهن خود نقشه‌های شومی برای دزدی و کارهای مجرمانه می‌کشید می‌توانید در این اثر جهان‌باز به سرقت به همان شکلی که دوست دارید بپردازید.

برای دزدی در این بازی که از بهترین بازی های شبیه سازی برای PC محسوب می‌شود باید وضعیت رفت‌وآمد همسایه‌ها را زیرنظر گرفته و از عادات آن‌ها مطلع شوید. سپس باید با ون مشکی خود همه وسایل لازم را جمع‌آوری کنید و در یک موقعیت مناسب با هجوم به خانه، قفل را باز کرده و با هک سیستم امنیتی، به خانه وارد شوید و عملیات خود را اجرایی کنید. فقط مواظب باشید که احتمال گیر افتادنتان مثل آب خوردن است پس باید خیلی حرفه‌ای باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

بهترین بازی های زامبی PS4

بازی Euro Truck Simulator 2

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

هیچکس در زمان عرضه نسخه نخست این بازی فکرش را هم نمی‌کرد که رانندگی با کامیون تجربه‌ای چنین اعتیادآور باشد اما استودیو سازنده بازی بعد از موفقیت بزرگ نسخه اول، سری دوم را با جزئیاتی خیره‌کننده و جذاب روانه بازار کرد تا دلبری بهتری از دوست‌داران ماشین‌سنگین‌ها با عرضه یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر بکند.

این بازی اتفاقا بلافاصله بعد از عرضه با استقبال خوبی مواجه شد و امتیازات بسیار بالایی از طرف گیمرها دریافت کرد. واقعیت هم این است که اگر تجربه‌اش را نداشتید یکبار به امتحانش می‌ارزد، آرامش، جذابیت و لذت رانندگی یک کامیون چیزی نیست که هر روز بتوانیم آن را تجربه کنیم اما در این بازی می‌توانیم حداقل درکی هرچند محدود از آن داشته باشیم.

گیمرها البته در Euro Truck Simulator 2 صرفا غرق جذابیت رانندگی با کامیون‌ها در جاده‌ها نیستند و باید همزمان با چالش‌هایی دست‌وپنجه نرم کنند. به عنوان یک راننده واقعی که مسئول جابجایی بار مشتریان است باید برنامه‌ریزی مناسبی برای سفر داشته باشید تا به مشکلاتی چون کمبود بنزین، نداشتن پول یا عدم توانایی تعویض یا ارتقای قطعات برنخورید.

بازی Euro Truck Simulator 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه ساز کامپیوتر با توجه خاص خود به جزئیات به حدی از محبوبیت رسید که نه فقط طرفداران ماشین‌های سنگین که حتی افراد عادی را نیز به خود جذب کرده است.

بازی Two Point Hospital

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

در بازی Two Point Hospital که از جمله بهترین بازی های شبیه ساز PC است وظیفه شما مدیریت یک بیمارستان بوده و باید مطمئن شوید که درمانگاه خود را به خوبی تجهیز کرده و به تمام مراجعان خدمت‌رسانی کنید.

اینجا نیز مانند دیگر بازی‌های شبیه‌ساز باید بتوانید توازن خوبی بین بودجه موجود و تقاضا برقرار کنید و در عین حال به تدریج محیطی که برای سلامت و درمان در اختیار دارید را گسترش دهید. این بازی یک دنباله معنوی برای Theme Hospital محسوب می شود که در سال 1997 منتشر شده بود و بسیاری از فاکتورهای محبوب آن بازی در این بازی نیز وجود دارد.

سازندگان بازی Two Point Hospital به خوبی توانسته‌اند ریتم بازی را حفظ و به شکل مناسبی پیاده‌سازی کنند. در این بین شما باید برای رسیدن به بالاترین اثربخشی ممکن تصمیمات هوشمندانه‌ای بگیرید.

در مجموع اگر به یک تجربه چالش‌برانگیز می‌اندیشید می‌توانید با دانلود بازی شبیه ساز برای کامپیوتر Two Point Hospital این تجربه را به نوعی حس کنید.

بازی Chef Life: A Restaurant Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Chef Life: A Restaurant Simulator که یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر محسوب می‌شود کنترل کاملی از کارهای رستوران را به شما می‌دهد تا بتوانید از موقعیت مکانی رستوران، غذاها، ظروف و همه بخش‌های رستوران را مدیریت کنید.

مدیریت رستوران نسبتا کار چالش برانگیزی است. ضمن اینکه باید مرتبا سفارشات مشتریان آماده و سر میزها قرار گیرد باید به بخش تامین‌کننده نیز نظارت کافی را داشته باشید تا ناگهان با کمبود مواد اولیه مواجه نشوید. وظیفه تنظیم شیفت‌کاری کارکنان نیز در این رستوران با شما است. در مجموع در این عنوان که یکی از بهترین بازی های کامپیوتری محسوب می‌شود تا وقتی همه‌چیز را به دقت مدیریت کنید رستوران شما عالی است، اما کوچکترین اشتباهی می‌تواند به دردسری بزرگ منجر شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

بهترین بازی های فکری آیفون

بازی Mad Tower Tycoon

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Mad Tower Tycoon به عنوان یکی از بهترین بازی های PC تجربه بنگاه‌داری، ساختمان‌سازی و مدیریت ساختمان را به دنیای بازی‌ها آورده است.

شما در بازی Mad Tower Tycoon که ازجمله بهترین بازی های کامپیوتر شبیه‌سازی است باید یک آسمانخراش بزرگ بسازید و همه بخش‌های آن را مدیریت کنید. تامین برق، وسایل تزئینی و طراحی، امکانات رفاهی و تفریحی همه چیز با شما است و اگر به یک شبیه‌ساز جذاب مدیریت ساختمان می‌اندیشید همین حالا برای دانلود بازی شبیه ساز برای کامپیوتر Mad Tower Tycoon اقدام کنید.

بازی Project Cars 2

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

هرچه نسخه نخست بازی نتوانست آنقدرها به عنوان یک شبیه‌ساز خوب عمل کند، اما Project Cars 2 به خوبی خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر معرفی کرد.

در این بازی به جزئیات و محیط توجه خاصی شده و فصل، آب‌وهوا و ارتفاع پیست از سطح دریا بر عملکرد نهایی شما موثر است. سازندگان همچنین از عنصر اصلی بازی یعنی سرگرمی غافل نیستند و بازی Project Cars 2 با بیش از 180 ماشین حرفه‌ای، تجربه لذتبخشی از رانندگی فراهم می‌کند.

بازی Silent Hunter 3

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

یکی از بهترین گیم های کامپیوتر در ژانر شبیه‌سازی بازی Silent Hunter 3 است که از جمله بهترین گیم های کامپیوتر محسوب می‌شود و در آن می‌توانید تجربه دقیقی از جنگ زیردریایی‌ها داشته باشید.

داستان بازی در جنگ جهانی دوم جریان دارد و مبارزات دریایی به حرفه‌ای‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند.

بازی X-Plane 11

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی X-Plane 11 یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای پی سی در ژانر خلبانی و پرواز محسوب می‌شود که می‌توانید در آن تجربه پرواز با وسایل هوای متعددی را داشته باشید.

یکی از جذابیت‌های این بازی که از جمله بهترین بازی های شبیه سازی برای PC محسوب می‌شود اینکه امکان طراحی هوایپما را به شما می‌دهد و شرایط پرواز در هوای نامساعد را نیز شبیه‌سازی کرده و به هیجان بیشتر بازی افزوده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شوتر اندروید

بهترین بازی های زامبی

بازی Rising Storm 2: Vietnam

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Rising Storm 2: Vietnam به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه ساز کامپیوتر تجربه وحشتناک و جذابی از جنگ ویتنام برای شما به ارمغان می‌آورد. شما در این بازی که از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر محسوب می‌شود از جانب نیروهای آمریکایی شاهد شکست ارتش قدرتمند آمریکا از ویتنامی‌های بی‌دفاع و شجاع خواهید بود.

این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه ساز PC گیم‌پلی نیمه‌شبیه‌سازی جالبی دارد. چیزی بین کالاف دیوتی و آرما 3. نه به آن سادگی و نه به آن پیچیدگی.

بازی Construction Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Construction Simulator به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر با بیش از 80 نوع ماشین‌آلات و وسایل ساختمان‌سازی در دو نقشه گسترده در آلمان و آمریکا در دسترس شما است تا کار حرفه‌ای ساختمان‌سازی را آغاز کنید.

در این بازی بیش از 90 قرارداد ساختمانی در دسترس شما است تا آینده کاری خود را رقم زده و وارد بازار شوید. در این بازی همه مسائل مربوط به ساخت‌و ساز و ساختمان طراحی شده و به جزئیات توجه بسیاری شده است. اگر می‌خواهید حرفه ساخت‌وساز را تجربه کنید همین حالا با دانلود بازی شبیه ساز برای کامپیوتر Construction Simulator کار را آغاز کنید.

بازی Workshop Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Workshop Simulator یکی از بهترین بازی های کامپیوتری است که در آن ماجراجویی شما از مزرعه قدیمی و کهنه مادربزرگ شروع می‌شود. در این بازی قرار نیست وسایل جدیدی بسازید یا ساختمان‌سازی کنید، بلکه کار اصلی شما تعمیر وسایل قدیمی و فرسوده و بخشیدن جانی تازه به اشیا قدیمی است.

کار شما در یک مزرعه خانوادگی کوچک آغاز می‌شود و می‌توانید با ابزارهای موجود وسایل قدیمی را تعمیر، تمیز، رنگ‌آمیزی و نوسازی کنید.

گیم‌پلی بازی بسیار آرامش‌بخش و نوستالژیک و  در عین حال جذاب است. توصیه می‌کنیم تجربه این عنوان که از بهترین بازی های PC است را تجربه کنید.

بازی Not for Broadcast

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

در بازی Not for Broadcast که یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر است شما تجربه بسیار عجیبی خواهید داشت. شما در دهه 80 میلادی و در کشوری که پخش تلویزیونی شدیدا سانسور می‌شود موظف هستید بخش‌هایی که نباید در تلویزیون پخش شود را حذف کنید.

در Not for Broadcast شما پشت میز تدوین یکی از مهمترین برنامه‌های خبری تلویزیون با نام National Nightly News قرار دارید و وظیفه شما حذف محتوای فاقد صلاحیت پخش است که می‌تواند به وضعیت نامناسبی منجر شود.

شما در واقع تعیین می‌کنید که چه چیزی در تلویزیون پخش شود و چه چیزی نشود. همچنین تیتر اخباری که به دنیا مخابره می‌شود را باید انتخاب کنید.

در این بازی هم البته امکان سرپیچی از وظایف و مشکل‌ساز شدن به صورت عمدی وجود دارد. شما برای تصمیم‌گیری در این باره تنها چند ثانیه زمان دارید چراکه خبرها به طور زنده در حال پخش هستند.

بازی Not for Broadcast به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتر تجربه جالبی از موقعیت سانسورچی اخبار برای شما فراهم کرده و گیم‌پلی مناسبی دارد. از طرفی نوعی محک اخلاقی نیز برای گیمر در آن تعریف شده است که تجربه‌اش خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های جهان

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

بازی Farming Simulator 22

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

سری بازی‌های Farming Simulator همیشه از بهترین گیم های کامپیوتر در ژانر شبیه‌سازی بوده‌اند و محبوبیت زیادی بین گیمرهای حرفه‌ای دارند.

در بازی Farming Simulator 22 شما به عنوان یک کشاورز حرفه‌ای مسئولیت مسائل زیادی از خرید زمین، ارتقا تجهیزات، کاشت، پرورش و رشد محصولات و فروش آن‌ها را دارید.

شمار قابل توجهی از دستگاه‌ها، وسایل و ابزارآلات حرفه‌ای کشاورزی در بازی در دسترس شما قرار دارد و این نسخه از بازی نسبت به سری‌های قبل پیشرفت‌های چشمگیری داشته که آن را به یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر بدل کرده است.

با بازی Farming Simulator 22 که از بهترین بازی های شبیه سازی برای پی سی است شما می‌توانید بدون اینکه دست‌هایتان کثیف شود تجربه جذاب و عمیقی از مزرعه‌داری کسب کنید و این همان چیزی است که طرفداران زیادی دارد.

در این نسخه کیفیت بصری بازی، قابلیت‌های شخصی‌سازی مزارع و امکان اسب‌سواری از آپشن‌های جدید محسوب می‌شوند. این نسخه از مجموعه Farming Simulator که همیشه یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای pc بوده حالا از همه نسخه‌های پیشین بهتر است.

بازی Builder Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Builder Simulator به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه ساز کامپیوتر مخصوص افرادی است که در دنیای واقعی رویای ساخت خانه خود از ابتدا با تمام جزئیات را داشته‌اند. در Builder Simulator شما می‌توانید منازل سفارشی خود با طراحی و ظاهر دلخواه را بسازید.

برای این کار البته ابتدا باید طرحی آماده کنید و سپس با خرید مصالح و مواد مورد نیاز، به معنای صحیح کلمه آجر به آجر خانه را روی هم بگذارید.

در این عنوان از بهترین بازی های شبیه ساز pc به مرور و در فرایند ساخت با برخی چالش‌ها نیز مواجه می‌شوید و باید برای کسب تجربه به خوبی از پس چالش‌ها برآیید.

اگر واقعا به ساختمان سازی علاقه دارید همین حالا با دانلود بازی شبیه ساز برای کامپیوتر Builder Simulator کار را آغاز کنید.

بازی Ranch Simulator – Build, Farm, Haunt

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

در بازی Ranch Simulator – Build, Farm, Haunt که از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر است وظیفه شما نجات مزرعه ورشکسته خانوادگی از اوضاع فرسودگی و احیای مجدد آن است. شما برای اینکار باید ابتدا ابزارهای لازم را از فروشگاهی در نزدیکی مزرعه بخرید و وسایل نقلیه لازم را فراهم کنید تا به سرعت کار بازسازی را پیش ببرید.

در Ranch Simulator – Build, Farm, Haunt می‌توانید دام مورد علاقه خود را پرورش دهید، برای مزرعه نرده‌های محافظ قرار دهید و با فروش محصولات به درآمد برسید.

جذابیت بازی اینکه جهان باز است و شما می‌توانید با تهیه سلاح و ابزار لازم در حیات وحش بزرگ اطراف مزرعه به شکار آهو یا خرس بروید. البته که باید مراقب حمله درندگان به مزرعه نیز باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS5

بهترین بازی های PS4

بازی Bee Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Bee Simulator یک شبیه‌ساز جذاب با ایده‌ای استثنایی است. گیمر در این بازی یک زنبور عسل است که تجربه زندگی در جامعه سازمان‌یافته کندو را از سر می‌گذراند.

با طلوع خورشید کندو کار روزانه خود را آغاز می‌کند و شما بعد از دریافت دستور از ملکه ماموریت مستقل خود را آغاز می‌کنید. البته این تنها شروع ماجرا است و شما به عنوان یک زنبور ناگهان متوجه می‌شوید که کندوی شما مورد حمله افرادی قرار می‌گیرد. حالا سرنوشت شما و تمام اعضای خانواده‌تان به شما بستگی دارد.

برای انجام ماموریت‌های خود به بهترین نحو در این بازی که از بهترین بازی های شبیه سازی برای pc است باید از همه از گوشه‌های منطقه در دسترس خود بازدید کنید و به دنبال کمیاب‌ترین و بهترین گل‌ها باشید. این بازی دو حالت داستانی و آنلاین دارد و می‌توانید با دوستان خود نیز آن را تجربه کنید.

بازی IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

گرچه در زمان عرضه حدود 10 سال پیش بازی IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover چندان عنوان درخشانی به نظر نمی‌آمد با مجموعه‌ای از پچ‌ها و آپدیت‌های خوب به خوبی از پس حذف مشکلات برآمد و به یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر در ژانرپرواز بدل شد.

فیزیک هواپیماها در آسمان و نحوه کنترل آن‌ها بهبود یافته و با اینکه حالا بازی مجموعا دشوارتر شده، اما در عوض واقع‌گرایانه‌تر است. مانورهای هوایی هم در بازی IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover حالا واقعی‌تر شده و مبارزان هوایی به مراتب پرهیجان‌تر است.

در مجموع باید اذعان کنیم که این عنوان حالا یکی از بهترین بازی های کامپیوتری مبتنی بر پرواز است. جالب است بدانید در این بازی و برای ساخت هواپیماها و نحوه کنترل آن‌ها از قوانین فیزیک و هوا استفاده شده، پس هرگز نمی‌توانید به سادگی مراحل را پشت سر بگذارید.

بازی Frontier Pilot Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Frontier Pilot Simulator یکی از بهترین بازی‌ های pc در ژانر شبیه‌سازی محسوب می‌شود که در سال 2021 عرضه شد. این بازی برای دوست‌داران شبیه‌سازی پرواز بسیار جذاب است و در آن گیمر به عنوان یک خلبان حرفه‌ای باید ماموریت‌هایی را انجام دهد.

داستان بازی از این قرار است که شما با هواپیمای خود وارد یک سیاره جدید شده‌اید و گروهی از انسان‌ها در این سیاره اقامتگاه‌هایی ساخته، به دنبال کشف منابع، استخراج آن‌ها و کسب سود و سرمایه هستند. در طول بازی اما شما متوجه می‌شوید که انسان‌ها در این سیاره جدید تنها نیستند.

از طرفی ویژگی‌های محیطی سیاره شدیدا عجیب و ناپایدار است. با این وجود مسئولیت شما به عنوان خلبان جابجایی محموله‌هایی به نقاط مختلف سیاره و کسب درآمد از این راه است.

بازی Fifa 22

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

یکی از بهترین بازی های شبیه ساز ورزشی برای کامپیوتر قطعا بازی فیفا 22 است. اساسا سری فیفا همیشه در دنیا از محبوب‌ترین بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال بوده و در نسخه‌های متاخرتر خود به قابلیت‌ها، جزئیات و امکاناتی مجهز شده که حرفه باشگاه‌داری و یا مربیگری را به دقت بازسازی کرده است.

در این بازی که از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر محسوب می‌شود شما می‌توانید بر روند تمرین بازیکنان، رشد و پیشرفت آن‌ها، خرید بازیکنان جدید و فروش آن‌ها و مذاکره با ایجنت‌ها نظارت داشته باشید و همه چیز یک حس جذاب از یکی از عمیق‌ترین شبیه‌سازی‌های فوتبالی به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 2023

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023

بازی MXGP 2021

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی MXGP 2021 یک بازی جذاب شبیه‌سازی در ژانر موتورسواری است که در سال 2021 برای کامپیوتر عرضه شد. این بازی فرصت جذابی برای موتوربازان بوده تا تجربه عمیقی از رقابت‌های حساس و جذاب موتورسواری حرفه‌ای داشته باشند.

این نسخه مانند نسخه‌های قبلی این بازی یک روند داستانی جالب دارد که چالش‌های بسیاری را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید در MXGP 2021 رقابت‌های جذابی در کشورهای ایتالیا، فرانسه، مکزیک و برخی دیگر کشورها تجربه کنید. بازی MXGP 2021 بدون تردید از جمله بهترین بازی های شبیه ساز ورزشی برای کامپیوتر است.

بازی Planet Coaster

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Planet Coaster به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر محصولی از استودیو Frontier Developments است که از بزرگترین سازندگان بازی‌های شبیه‌سازی مدیریت محسوب می‌شود.

این بازی شما را شدیدا به یاد بازی محبوب Rollercoaster Tycoon می‌اندازد. در این اثر شما به عنوان مدیر پارک باید پارک تفریحی خودتان را با ابزارهایش طراحی کنید.

البته که در شروع کار پارک شما ابزارهای ساده‌ای دارد اما به تدریج و با کسب درآمد و تجربه بیشتر می‌توانید با ابزارهای بهتر کارهای بیشتری پیش ببرید و به درآمد بزرگتر برسید.

بازی Cooking Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

اگر تجربه بازی‌های شبیه‌سازی آشپزی را دوست دارید بازی Cooking Simulator یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است که در آن شما با چالش‌های بسیار دشواری مواجه می‌شوید. عبور از مراحل دشوار این بازی نیاز به صبر و حوصله و البته مهارت بسیاری دارد.

شما به عنوان یک آشپز حرفه‌ای باید به طرز دقیقی مقدار مواد اولیه لازم را تعیین کنید، خودتان گوشت را قطعه قطعه و سبزی را خرد کنید و در ظرف مناسب بپزید.

تعهد بازی به واقع‌گرایی سبب شده تا هر اتفاق ممکنی در آشپزخانه واقعی، از شکستن ظروف و بروز آتش‌سوزی تا انفجار مایکروویو قابل رخ دادن باشد.

بازی PC Building Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر
بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

تعمیرکاری در هر جنبه خود بسیار جالب است و در یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر یعنی PC Building Simulator وظیفه شما سرهم کردن قطعات مختلف کامپیوتر و رفع مشکلات سخت‌افزاری کیس‌ها است.

این بازی یک شبیه‌ساز دقیق و پر جزئیات است که در آن باید با دقت بالایی پیچ‌ها و سیم‌ها را باز و جداسازی و مجددا متصل کنید و یک کیس عالی بسازید.

بازی بسیار واقع‌گرایانه است و به عنوان یک تکنسین کامپیوتر شما می‌توانید بسیاری از قطعات موجود در جهان واقعی از برندهای معتبر و بزرگی چون اینتل، انویدیا یا AMD را خریداری و استفاده کنید. در حالت اسمبل آزاد بازی نیز می‌توانید یک کامپیوتر رویایی سرهم کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

بازی The Sims 4

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی The Sims 4 به لطف تعداد زیادی پچ و آپدیت‌های مختلف که هر ساله توسط توسعه‌دهندگانش منتشر می‌شود حالا به یک مجموعه جذاب و محبوب برای گیمرها بدل شده است. .

در بازی The Sims 4 که از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر است شما می‌توانید نقش‌های مختلفی داشته باشید حتی یک خانواده خوش‌آشام یا گرگینه. در این بازی گیمر می‌تواند به خانه‌ای نقلی در ساحل نقل مکان کند و کاراکتر بازی را کنترل کند یا به یک زندگی لوکس و اشرافی بپردازد. در هر موقعیت و حالتی The Sims 4 یک بازی عمیق و پر از جزئیات است که هیچ چیزی برای شما کم نمی‌گذارد.

بازی Microsoft Flight Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Microsoft Flight Simulator اولین بار در سال 2020 منتشر شد و به مرور به بهترین شبیه‌ساز پرواز بدل شد. این بازی از نظر بصری و توجه به جزئیات طراحی بسیار فوق‌العاده است و از نظر فنی و فیزیکی نیز آنقدر به جزئیات آن توجه شده که بعضا حتی می‌تواند شما را بترساند.

البته اگر صرفا می‌خواهید پرواز را تجربه و جهان باز و جذاب بازی را تماشا کنید می‌توانید بدون نگرانی از بابت شرایط پرواز گزینه‌های کمک خلبانی را فعال کرده و به تماشای منظره بنشینید.

در این بازی همه چیز به حدی واقع‌گرایانه و جذاب است که شما می‌توانید به هر نقطه مهمی از دنیا سفر کنید یا حتی خانه خود را از بالا پیدا کنید.

بازی Cities: Skylines

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Cities: Skylines که در سال 2015 معرفی شد دنیای بازی‌های شبیه‌ساز مدیریت شهرسازی را بار دیگر احیا کرد. این بازی که درواقع بازسازی بازی معروف SimCity است، یک شبیه‌ساز مدرن شهرسازی و از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر است که در آن وظیفه شما توسعه محیط شهر خود است.

به جرات می‌توان ادعا کرد در ژانر بازی‌های شهرسازی و مدیریت شهری هیچ اثری به گرد پای Cities: Skylines نمی‌رسد و این بازی قطعا از بهترین بازی های pc محسوب می‌شود.

بازی PowerWash Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

یکی از عجیب‌ترین و در عین حال جذابترین شبیه‌سازها برای کامپیوتر بازی PowerWash Simulator است که در آن وظیفه شما به عنوان یک مسئول کارواش، شستشوی ماشین‌های کثیف است.

گرچه ماجرا بسیار ساده به نظر می‌رسد اما شستشوی انواع ماشین‌های کثیف و گل‌آلود که هر روز و هر روز تکرار می‌شود هم می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان

بازی American Truck Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی American Truck Simulator نیز مانند نسخه اروپایی خود یک شبیه‌ساز رانندگی تریلی و کامیون است که در آن وظیفه شما به عنوان یک راننده جابجایی بار از یک نقطه به نقطه دیگری در آمریکا است. طراحی کلی مناظر و جاده‌ها بسیار دقیق و پرجزئیات است و شهرها و اماکن معروف آمریکا در آن وجود دارد.

از طرفی کامیون‌ها و تریلرهای برندهای معروف در این بازی وجود دارد و می‌توانید تجربه جالبی از سواری انواع کامیون‌ها داشته باشید.

 بازی Truck and Logistics Simulator

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بازی Truck and Logistics Simulator به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر در ژانر حمل‌ونقل و باربری عرضه شده و گیمر به عنوان مسئول یک شرکت تدارکات ماموریت‌هایی برای بارگیری، جابجایی و تحویل کالا بر عهده دارد.

از آنجایی که بازی پیچیدگی زیادی دارد توصیه می‌شود پیش از پا گذاشتن به مراحل پیچیده و قبول مسئولیت‌های سنگین، کار را با ماموریت‌های کوچکتر آغاز کنید.

سوالات متداول

بهترین بازی های شبیه ساز ورزشی برای کامپیوتر کدامند؟

بازی‌های Football Manager 2022، فیفا 22، F1 2022 و MXGP 2021 از جمله بهترین بازی های شبیه ساز ورزشی برای کامپیوتر هستند.

آیا امکان تجربه آنلاین بازی‌های شبیه‌سازی کامپیوتر وجود دارد؟

بله در این مطلب به برخی عناوینی که امکان تجربه به صورت آنلاین دارند اشاره کردیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر