coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی لباس جراحی اسلامی برای بیماران ایرانی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، خبر از طراحی و تولید لباس جراحی اسلامی برای بیماران ایرانی داد. این لباس مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی است.

محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از طراحی لباس جراحی اسلامی برای بیماران ایرانی خبر داد. برساس گفته وی، چند مدل لباس مخصوص برای استفاده در بیمارستان‌های سراسر کشور درحال تولید است که مطابق بر شئونات اسلامی و منطبق بر فرهنگ ایرانی اسلامی است. اما طاهری خبرهایی دیگری نیز داده است که شاید از شنیدن آن متعحب شوید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مسئولیت تدوین سند راهبردی جمهوری اسلامی در فضای مجازی به شورای عالی فضای مجازی سپرده شد

لباس جراحی اسلامی برای بیماران ایرانی طراحی و تولید شد

طاهری آکردی درخصوص طراحی این لباس خاص گفت:

سازمان‌های مختلفی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری می‌کنند که یکی از موارد آن همکاری خوب سازمان تامین اجتماعی برای طراحی ۱۲ مدل لباس جراحی اسلامی بیماران در اتاق عمل است تا حدود شرعی رعایت شود.

طاهری آکردی در خصوص تخصصی ساختن دستگاه‌ها بر اساس تخصص و آموزش بر پایه عفاف و حجاب نیز عنوان داشت: «این مسئولیت‌ها و حوزه‌ها تفکیک شده و به آنها سپردیم که بنشینند در موضوعات عفاف و حجاب مصداق‌ها را در هر دو امر به معروف و نهی از منکر پیدا کنند.»

لباس جراحی اسلامی برای بیماران ایرانی طراحی و تولید شد

وی همچنین اعلام کرد که پیگیری راه‌اندازی رشته امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها است.

دبیر ستاد امرو به معروف و نهی از منکر توضیح داد:

«کد برخی از تک درس‌ها گرفته نهایی شده است و برنامه‌ریزی برای گرفتن کد رشته نیز ادامه دارد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طراحی لباس مخصوص اتاق جراحی توسط سازمان تأمین اجتماعی چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر