;
coinex

بهترین ساحل کیش ؛ معرفی ساحل‌های زیبای کیش برای تفریح و عکاسی

اگر از دوست‌داران جزیره کیش و در اندیشه سفر به این جزیره هستید، می‌توانید با رفتن به بهترین ساحل کیش لحظات به‌یادماندنی را بگذرانید.

انگیزه بسیاری از مسافران و گردشگران کیش از سفر به این جزیره، در کنار جذابیت مراکز خرید، هتل‌ها و رستوران‌ها، بهترین ساحل های کیش است. این سواحل هر یک از جنبه‌ای خاص می‌تواند بهترین ساحل کیش لقب گیرد و این بنابر سلایق و ترجیحات شما است که تصمیم بگیرید بیشتر در کدام ساحل کیش وقت بگذرانید.

با توجه به محبوبیت سواحل کیش در این مطلب تصمیم داریم با معرفی اسم ساحل های کیش شما را با بهترین ساحل های کیش در هر جنبه آشنا کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین ساحل کیش

اینکه برترین ساحل کیش کدام است؟ سوالی است که تا حد زیادی به هدف شما از سفر به کیش و سواحل آن و نیازها، علایق و ترجیحات شخصی‌تان مربوط است.

همانطور که در مقدمه هم گفتیم سواحل کیش هر یک از جنبه‌ای خاص می‌تواند برای شما بهترین باشد. مثلا برخی به دنبال تجربه انواع تفریحات آبی، شنا، غواصی و پاراسل هستند. برخی دیگر از سفر به کیش و سواحل آن تنها آرامش و ریلکس‌شدن می‌خواهند و برخی برای ثبت زیباترین تصاویر به سواحل می‌روند.

با در نظر گرفتن این نکات در لیستی که از اسم ساحل های کیش تهیه کرده‌ایم، با معرفی سواحل معروف کیش، بهترین سواحل در هر زمینه را نیز به شما معرفی می‌کنیم. با ما باشید.

ساحل مرجان کیش

بهترین ساحل کیش
بهترین ساحل کیش
  • آدرس: کیش، خیابان جهان، میدان مرجان.

یکی از بهترین ساحل های کیش که در همین ابتدا به آن می‌پردازیم ساحل مرجان است. این ساحل بهترین ساحل کیش در شب محسوب می‌شود.

شاید زیباترین تصویر از ترکیب دریا، مرجان‌ها و درخشش چشم‌نواز آفتاب بر این منظره را بتوان در ساحل مرجان شاهد بود. ساحل مرجان بهترین ساحل طلوع کیش نیز محسوب می‌شود که اگر محل اقامت نزدیک به آن داشته باشید در زمان طلوع آفتاب بسیار زیبا خواهد بود.

ساحل مرجان به عنوان یک ساحل جذاب از نظر جاذبه‌های طبیعی، بهترین ساحل تفریحی کیش نیز محسوب می‌شود و انواع وسایل و تجهیزات لازم برای شنا، غواصی، اسکی روی آب و پاراسل را در اختیار دارد. حتی اگر بپرسید کدام ساحل کیش صدف دارد ؟ نیز پاسخ ما ساحل مرجان است چرا که این ساحل پر از ماهی و آبزیان گوناگون و محل تجمع انواع صدف و حلزون است. اما این ساحل از جمله سواحل مناسب برای شنا نیست.

ساحل میرمهنا

بهترین ساحل کیش

  • آدرس: کیش، بلوار دریا، حد فاصل مسجد خاتم الانبیا و میدان جاسک.

ساحل میرمهنا در لیست بهترین ساحل کیش جایگاه خاصی دارد. میرمهنا بهترین ساحل کیش برای شنا محسوب می‌شود و طبیعت بسیار جذابی نیز دارد. این پارک ساحلی همچنین مجموعه امکانات مناسبی برای تفریحات آبی دارد و در عین حال از تمیزترین و زیباترین ساحل کیش است.

در این ساحل شما می‌توانید تجربه دوچرخه‌سواری در پیست جزیره را نیز داشته باشید یا از ماهیگیران بومی تازه‌ترین ماهی‌ها را بخرید. در ساحل میرمهنا فضای سبز برای نشستن و آلاچیق‌هایی برای آماده‌کردن کباب نیز تعبیه شده تا بتوانید بلافاصله با خرید ماهی، ماهی کبابی تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های کیش

بهترین کافه های کیش

ساحل کشتی یونانی

بهترین ساحل کیش

  • آدرس: کیش، جنوب غربی جزیره، خیابان غروب، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی.

شاید بتوان ساحل کشتی یونانی را بهترین ساحل تفریحی کیش نامید. این ساحل در نزدیکی روستای باغو در کیش واقع شده و یکی از جذابترین سواحل کیش است.

کشتی یونانی به گل نشسته در این ساحل بی‌تردید مهمترین جاذبه آن است که آن را به بهترین ساحل کیش برای عکاسی بدل کرده است. این ساحل چندان برای شنا مناسب نیست چون بخش عمده ساحل صخره‌ای است اما جذابیت‌های بصری‌اش آن را به یکی از بهترین سواحل کیش در شب بدل کرده است.

این ساحل با توجه به توسعه پارک ساحلی پرامکانات در کنارش به یکی از مجهزترین سواحل کیش نیز بدل شده و از جمله این امکانات می‌توان به یک پارکینگ بزرگ، بوفه، کافه تریا، رستوران، سالن‌های ورزشی و تئاتر اشاره کرد.

ساحل کلبه هور

بهترین ساحل کیش
ساحل های کیش برای غواصی
  • آدرس: کیش، جاده جهان، میدان هور.

ساحل کلبه هور در لیست بهترین ساحل کیش برای غواصی جای می‌گیرد. این ساحل در بخش غربی جزیره واقع شده و یکی از جذابیت‌های آن، یک غار 5 متری در بخش جنوبی آن است.

طبیعت جذاب این ساحل و کشتی‌هایی به گل نشسته از دیگر جذابیت‌های این ساحل بوده که آن را به بهترین ساحل تفریحی کیش بدل کرده است. یکی از معروف‌ترین کشتی‌های به گل نشسته، لنج ماهی‌گیری هور است که حدودا 11 سال قبل و در فاصله 200 متری ساحل به گل نشست و امروزه با یک نورپردازی زیبا به یکی از جذابیت‌های ساحل هور بدل شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سواحل قشم

بهترین اقامتگاه های قشم

ساحل درختان نارگیل

بهترین ساحل کیش

  • آدرس: کیش، بلوار فردوسی، پروین اعتصامی.

در فهرست بهترین ساحل کیش در شب باید اشاره‌ای به ساحل درختان نارگیل داشت که از مهمترین سواحل کیش است. این ساحل که در بخش شرقی جزیره و سمت راست خیابان فردوسی واقع شده است، حدود 15 دقیقه تا مرکز جزیره فاصله دارد.

جذابترین نکته ساحل که دلیل نام‌گذاری آن هم شده، وجود 3000 درخت نارگیل در ساحل است که منظره جذاب و بی‌نظیری به آن داده تا یکی از بهترین سواحل کیش در شب باشد. از طرفی با دوری از مرکز شهر و هیاهو و شلوغی آن، با توجه به امکانات موجود می‌توانید از آن به عنوان یکی از بهترین سواحل کیش برای شنا استفاده کنید.

از جمله امکانات ساحل درختان نارگیل که در شمار بهترین ساحل تفریحی کیش جای دارد باید به جت اسکی، قایق‌سواری، قایق کف‌شیشه‌ای، غواصی و سه‌چرخه‌های آبی اشاره کرد. علاوه بر این در این ساحل شما می‌توانید به تجربه دوچرخه‌سواری، والیبال ساحلی، هندبال و فوتبال نیز بپردازید.

ساحل اسکله تفریحی کیش

بهترین ساحل کیش

  • آدرس: کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، پشت بازار ونوس.

همانطور که از نامش پیداست، اسکله تفریحی کیش در لیست بهترین ساحل تفریحی کیش جای می‌گیرد. این اسکله به حدی خدمات و امکانات متنوع دارد که هر گردشگری را راضی نگه می‌دارد و بعید است کسی از بازدید آن ناراضی باشد.

اسکله تفریحی یا ساحل تفریحی کیش در نزدیکی ساحل میرمهنا و در امتداد بلوار دریا قرار دارد و در آن امکان تجربه انواع تفریحات آبی از جمله پاراسل و جت اسکی فراهم است. پس اسکله تفریحی را باید بهترین ساحل کیش برای پاراسل نامید.

این ساحل که زیباترین ساحل کیش هم محسوب می‌شود فضای مناسبی برای عکاسی و ثبت خاطرات است. از طرفی و علاوه بر تفریحاتی چون پاراسل شما می‌توانید در این ساحل به دوچرخه‌سواری، غواصی، تجربه سوار شدن بر قایق‌های آکواریومی و یا غذا‌دادن به ماهی‌ها بپردازید.

ساحل سیمرغ

بهترین ساحل کیش
بهترین ساحل کیش برای عکاسی
  • آدرس: کیش، جاده جهان.

ساحل و پارک ساحلی سیمرغ یک موقعیت مناسب برای گردش و اسکان خانواده‌ها در جزیره است. این ساحل در بخش جنوب شرقی جزیره و بین جاده جهان و جاده دوچرخه‌سواری جای گرفته است. ساحل سیمرغ را می‌توان بهترین ساحل کیش برای پاراسل دانست. از جمله امکانات ساحل سیمرغ نیز می‌توان به زمین بدمینتون، اسکیت، پینگ‌پونگ، وسایل بازی مخصوص کودکان، جت اسکی، پاراسل، پاراگلایدر و فضای سبز اشاره کرد.

یک نکته مهم دیگر درباره ساحل سمیرغ اینکه دقیقا روبروی پارک دلفین‌ها واقع شده و می‌توانید ضمن بازدید از ساحل، به بازدید پارک دلفین‌ها که از دیدنی‌های جزیره است نیز بروید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فست فود قشم

بهترین بوم گردی قشم

ساحل اختصاصی مارینا

بهترین ساحل کیش

  • آدرس: بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، کنار برج‌های دوقلو.

ساحل خصوصی مارینا نیز از جمله برترین و زیباترین سواحل کیش محسوب می‌شود. این ساحل امکانات و خدمات‌ بی‌نظیری دارد و نخستین مارینای ایران نیز در آن احداث شده است.

از جمله امکانات مارینا که آن را به یکی از بهترین ساحل های کیش بدل کرده باید به مواردی چون فضای سبز گسترده، یات کلاب، کلوپ تفریحی، مدرسه آموزش بادبانی، کلوپ آموزش غواصی، رستوران‌های پرتعداد، سالن ماساژ، پارک بادی، استخر آب شیرین، پیست دوچرخه‌سواری، پارک اتومبیل سواری و پارکینگ اشاره کرد.

با این اوصاف باید گفت که ساحل مارینا در واقع بهترین ساحل تفریحی کیش و یک پارک کامل و جامع است که شما را از هرچیزی بی‌نیاز می‌کند.

ساحل مرد ماهیگیر

بهترین ساحل کیش

  • آدرس: کیش، ضلع شرقی جزیره، خیابان سنایی، بلوار ساحل.

ساحل مرد ماهیگیر نیز در فهرست بهترین ساحل کیش برای غواصی جای دارد و المان 12 متری مرد ماهیگیر در آن یکی از زیباترین جذابیت‌های کیش را پدید آورده است. همین مجسمه زیبا سبب شد تا مرد ماهیگیر را در شمار بهترین ساحل کیش برای عکاسی نیز جای دهیم.

در پارک ساحلی کنار این ساحل علاوه بر این جذابیت‌ها پوشش گیاهی متنوعی شامل درختان گز، لور، کرت و نخل وجود دارد که جذابیت خاصی به منظره پارک بخشیده‌اند.

از جمله تفریحات افراد در ساحل مرد ماهیگیر ساخت انواع مجسمه‌ها و سازه‌های شنی در ساحل است. در این ساحل جشنواره‌های مجسمه‌سازی با قرعه‌کشی و اعطای جوایز نیز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم

بهترین هتل های قشم

پلاژ آقایان

بهترین ساحل کیش
بهترین سواحل کیش در شب
  • آدرس : خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف

با وجود تمام تجارب جذابی که می‌توان در کیش داشت، شنا و آب‌تنی یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌های مسافران کیش است. پس باید در این مطلب بهترین سواحل کیش برای شنا را نیز معرفی کنیم. یکی از بهترین ساحل های کیش برای شنای آقایان، پلاژ مخصوص آقایان است که خدمات مختلفی در اختیار افراد قرار می‌دهد.

از جمله خدمات پلاژ آقایان می‌توان به کمد برای جا دادن وسایل شخصی و البسه، تخت‌هایی برای آفتاب‌گرفتن، بوفه و زمین بازی اشاره کرد. نکته مهم درباره پلاژ آقایان اینکه برخلاف دیگر سواحل کیش، دسترسی آزاد ندارد و افراد برای استفاده از آن و خدماتش بایستی ورودی بپردازند. ساعات کار این ساحل نیز محدود و از 9 صبح تا 6 عصر است و تجربه شبانه‌ای ندارد.

 پلاژ بانوان

بهترین ساحل کیش

  • آدرس: خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان

بهترین ساحل کیش برای شنا بانوان و تفریحات آبی آن‌ها هم پلاژ بانوان است که مانند پلاژ‌ آقایان یک محوطه خصوصی و امن برای شنا کردن بانوان با اخذ ورودی عرضه می‌کند.

این پلاژ نیز به تمام امکانات پلاژ آقایان مجهز است و شما می‌توانید در کنار آن از غرفه‌های پلاژ برای اهداف گوناگونی استفاده کنید. برخی از غرفه‌های پلاژ خدمات طراحی با حنا را ارائه می‌کنند و برخی دیگر به فروش وسایل شنا و خوراکی‌ها اشتغال دارند.

پارک آبی اوشن

بهترین ساحل کیش

  • آدرس: جزیره کیش، میدان ابوموسی، جاده جهان

پارک آبی اوشن نیز یک ساحل اختصاصی و جذاب دارد که با توجه به وجود ساحل و امکانات ایده‌آل آن برای تفریحات آبی، به بهترین ساحل برای شنا در کیش بدل شده است.

این ساحل که نخستین پارک آبی روباز ایران محسوب می شود به تمام امکانات و تفریحات آبی مجهز است اما برای استفاده از آن بایستی یک ورودی مشخص بپردازید.

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان سفر به قشم

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

ساحل دامون

بهترین ساحل کیش
ساحل کیش در شب
  • آدرس : انتهای خیابان دریا

ساحل دامون نیز از جمله بهترین ساحل برای شنا در کیش است و مزیت عمده آن، اینکه کمی دور و دسترسی به آن دشوار است. شاید بگویید این که مزیت نیست، اما باید گفت همین مسئله منجر شده تا دامون به نوعی از شناخته‌نشده‌ترین و خلوت‌ترین سواحل کیش حتی در ایام شلوغی جزیره باشد. پس می‌توانید از این ساحل پرامکانات به بهترین شکل برای  تجربه تفریحات آبی و شنا در محیطی خلوت و آرامش‌بخش استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین ساحل طلوع کیش کدام است؟

بهترین ساحل طلوع کیش ساحل مرجان است که از معروفترین سواحل کیش محسوب می‌شود.

کدام ساحل کیش صدف دارد ؟

ساحل مرجان از جمله سواحل صدفی کیش است.

بهترین ساحل برای شنا در کیش کدام است؟

بسیاری از سواحل کیش برای شنا و تفریحات آبی مناسب هستند اما به طور خاص می‌توان به سواحل درختان نارگیل، میرمهنا، دامون، کلبه هور، سیمرغ و مرد ماهیگیر اشاره کرد. از جمله پارک‌های آبی پولی و اختصاصی نیز می‌تواند پلاژهای بانوان و آقایان و پارک آبی اوشن را نام برد.

بهترین سواحل کیش در شب کدامند؟

ساحل کشتی یونانی، ساحل مرد ماهیگیر، ساحل مرجان، ساحل سیمرغ و درختان نارگیل از بهترین سواحل کیش در شب هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین سواحل کیش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر