coinex
راهنمای خرید تکراتو

رنگبندی و قیمت گوشی Nothing Phone 2a مشخص شد

در تازه‌ترین اخبار تکنولوژی، رنگبندی، پیکربندی و قیمت گوشی Nothing Phone 2a لو رفت. طبق این افشاگری‌ها، این گوشی را می‌توان یک نسخه ضعیف‌تر از پرچم‌دار ناتینگ 2 دانست.

احتمالا این گوشی میان رده ناتینگ، Nothing (2a) نام داشته باشد. البته هنوز این شرکت وجود این گوشی را تائید نکرده اما با توجه به افشاگری‌های اخیر، به نظر می‌رسد زمان عرضه ناتینگ فون 2a نزدیک باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگبندی و قیمت گوشی Nothing Phone 2a مشخص شد

یک منبع اطلاعاتی با نام Roland Quandt در X، اطلاعات جدیدی درباره گوشی جدید ناتینگ به اشتراک گذاشته است. احتمالا این گوشی هوشمند با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی  + ۱۲۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت عرضه شود. رنگ بندی گوشی Nothing Phone 2a نیز سفید و مشکی اعلام شده است. انتظار می‌رود قیمت گوشی ناتینگ فون 2a کمتر از ۴۰۰ یورو باشد.

شایعات حاکی از این بوده گوشی هوشمند Nothing (2a) دارای یک طراحی تازه خواهد بود. این گوشی دارای یک ماژول دایره‌ای است که حسگرهای دوربین دوگانه به صورت افقی را در آن جای می‌گیرند. این جزیره دوربین توسط نوارهای نوری LED Glyph احاطه شده است.

رنگبندی و قیمت گوشی Nothing Phone 2a مشخص شد

این گوشی دارای دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در پشت و یک صفحه نمایش AMOLED 6.7 اینچی با رزولوشن FHD+ خواهد بود. انتظار می‌رود که پنل OLED توسط Visionox یا BOE چین تأمین شود.

گفته می‌شود که گوشی Nothing 2a از پردازنده MediaTek Dimensity 7200 نیرو گرفته خواهد بود. Nothing در حال حاضر حضور خود را در کنفرانس جهانی موبایل 2024 (MWC) با برنامه‌ریزی یک رویداد برای 27 فوریه تأیید کرده است. انتظار می‌رود در آن زمان این گوشی معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگبندی و قیمت گوشی Nothing Phone 2a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر