coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال فرار از زندان از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

مجموعه فرار از زندان به کارگردانی پل شیورینگ، از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال فرار از زندان با ما همراه شوید.

Prison Break یک سریال درام آمریکایی است که از اوت ۲۰۰۵ تا می ۲۰۱۷ در قالب پنج فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد. قسمت اول این سریال توانست ده و نیم میلیون نفر بیننده به خود جذب کند و نیز موفق به کسب جایزه بهترین سریال درام از نگاه مردم شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های خارجی مهبج هستید، می‌توانید سریال فرار از زندان را از روز جمعه (8 دی ماه 1402) از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال فرار از زندان ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال فرار از زندان از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال فرار از زندان از جمعه 8 دی ماه 1402 هر شب ساعت 22:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 04:00، 10:00 و 16:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال فرار از زندان از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

 داستان سریال فرار از زندان
ساعت پخش سریال فرار از زندان

سریال فرار از زندان در سال 2005، جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه‌ی تلویزیونی درام را از آن خود کرد. این مجموعه 5 فصل و 90 قسمت دارد که هر ۵ فصل این سریال بر روی دی‌وی‌دی به بازار عرضه شدند. در ژوئیه ۲۰۰۹ نیز دو قسمت اضافی به نام فرار نهایی منتشر شد. بد نیست بدانید که برت رتنر، کارگردان اولین قسمت این سریال امریکایی بود.

بازی ونت ورث میلر و رابرت نپر مورد تمجید منتقدان قرار گرفت و در مراسم گلدن گلوب سال 2006، ونت ورث میلر نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد بخش درام شد. موسیقی این سریال را رامین جوادی ساخته که در سال ۲۰۰۶، نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد.

ونتورث میلر، دامینیک پرسل، رابین تونی، پیتر استورماره، آمائوری نولاسکو، مارشال آلمن، وید ویلیامز، پل آدلستین، رابرت نپر، راکموند دانبار، سارا وین کالیز، ویلیام فیکنر، کریس ونس، رابرت ویزدم، دانای گارسیا، جودی لین اویکیف، مایکل راپاپورت، مارک فیورستین، اینبار لاوی و آگوستوس پرو بازیگرانی هستند که در مجموعه‌ی فرار از زندان به نقش‌آفرینی پرداختند.

خلاصه داستان فرار از زندان

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال فرار از زندان از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه درام اکشن می‌رویم که روایتگر داستان دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده‌ و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد.

 داستان سریال فرار از زندان

در خلاصه داستان فرار از زندان آمده است: «لینکلن متهم به قتل برادر معاون رئیس‌جمهور، ترنس استیدمن است؛ در حالی‌که مصرانه تاکید دارد این کار را انجام نداده است. لینکلن محکوم به مرگ می‌شود و در زندان ایالتی فاکس ریور در انتظار اجرای حکم است. برادر لینکلن، مایکل اسکافیلد یک مهندس و نابغه است. او که به بیگناهی برادرخود ایمان دارد نقشه‌ای برای فرار او از زندان می‌کشد. مایکل برای اجرای نقشه باید وارد زندان شود و به همین دلیل مرتکب جرم می‌شود. اما به مرور مشخص می‌شود قضیه خیلی بزرگتر و پیچیده‌تر از آن چیزی‌است که در ابتدای داستان تصور می‌شد.»

سازندگان فرار از زندان برای ضبط هر قسمت از این سریال در ایلینوی، ۲ میلیون دلار خرج کردند که باعث شد آن‌ها در مجموع ۲۴ میلیون دلار هزینه کنند. سه فصل اول سریال Prison Break، بیرون از هالیوود فیلم‌برداری شد. قسمت‌هایی از تصویربرداری این مجموعه در فرودگاه بین‌المللی اوهیر شیکاگو و تورنتو انجام شد.

زندان جولیت که در سال ۲۰۰۲ بسته شده بود، به عنوان مکان فیلم‌برداری فرار از زندان انتخاب شد. زندان فاکس ریور در واقع همان زندان جولیت است. سکانس‌های خارج از زندان در اطراف شیکاگو، ووداستاک و جولیت در ایلینوی فیلم‌برداری شدند. بیشتر بخش‌های فصل اول این مجموعه درام در اطراف شیکاگو تصویربرداری شده‌ است.

منتقدان نظرات مثبتی به فصل اول سریال فرار از زندان داشتند. منتقد نیویورک تایمز، این مجموعه را بهتر از سریال‌های هم دوره‌ایش نامید و حتی آن را اثری اصیل دانست. همچنین اینترتیمنت ویکلی (Entertainment Weekly) فصل اول سریال فرار از زندان را بهترین سریال تازه سال انتخاب کرد.

صداپیشگان سریال فرار از زندان

مجموعه Prison Break با گویندگی صداپیشگان مطرح گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شده است. مدیر دوبله این سریال محمود قنبری است.

زمان پخش تکرار سریال فرار از زندان از شبکه تماشا

منوچهر والی زاده (مایکل)، محمود قنبری (لینکلن)، مینو غزنوی (ورونیکا)، تورج مهرزادیان (تی بگ/ماهون)، زهره شکوفنده (گرچن)، رضا آفتابی (سوکر)، مهرخ افضلی (سارا)، میثم نیکنام (پاپ/آبروزی/لچرو)، علی رضا دیباج (بلیک)، حسین سرآبادانی (ال جی)، الهام جعفرنژاد (سوفیا) و اسفندیار مهر تاش (وست مورلند) صداپیشه‌های سریال فرار از زندان هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال فرار از زندان نقش‌آفرینی می‌کنند؟

ونتورث میلر، دامینیک پرسل، رابین تونی، پیتر استورماره، آمائوری نولاسکو، مارشال آلمن، وید ویلیامز، پل آدلستین، رابرت نپر، راکموند دانبار، سارا وین کالیز، ویلیام فیکنر، کریس ونس، رابرت ویزدم، دانای گارسیا، جودی لین اویکیف، مایکل راپاپورت، مارک فیورستین، اینبار لاوی و آگوستوس پرو در سریال فرار از زندان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال فرار از زندان چند قسمتی است؟

سریال فرار از زندان در 90 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال فرار از زندان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    مانند مثل نداره بارها دیدم بازم میبینم

    پاسخ

    صد بار دیدم، اگه صد بار دیگه هم ببینم بهتر از سریال های مزخرفشونه که مدام دارن پخش میکنن مثه آوای باران و غیره

    پاسخ

    فیلم خوبیه مثل فیلمای ایرانی بی مزه نیست

    پاسخ