coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ اصلی رونمایی از سری گلکسی S24 به‌زودی مشخص می‌شود

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط یک کاربر در شبکه اجتماعی ایکس، دعوتنامه رسمی برای مراسم گلکسی آنپکد در تاریخ ۲ ژانویه (۱۲ دی) به رسانه‌ها و یوتیوبرها ارسال خواهد شد. منتظریم که غول فناوری کره‌ای با ارائه سری گلکسی S24 ، اهداف سال ۲۰۲۴ خود را آغاز کند.

این رویداد بزرگ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) در شهر سن خوزه کالیفرنیا برگزار خواهد شد. سامسونگ که قصد دارد در بازار جهانی سال ۲۰۲۴ با رقبایی همچون اپل به رقابت بپردازد، باید حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی ریلمی 12 پرو (Realme 12 Pro) و 12 پرو پلاس به زودی اعلام خواهد شد

سه گوشی جدید از سامسونگ به نام‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس، و گلکسی S24 اولترا در رویداد بزرگ شرکت معرفی خواهند شد. ویژگی‌های برجسته سری گلکسی اس ۲۴ از پیش اعلام شده‌اند، به عنوان مثال، ویژگی Live Translate که از هوش مصنوعی برای ترجمه زنده تماس‌ها استفاده می‌کند.

تکنولوژی Nightography Zoom که به گوشی سامسونگ اضافه شده یک ویژگی بی‌نظیر است که تصاویر ثبت شده در شرایط نور کم هنگام بزرگ‌نمایی را بهبود می‌بخشد. Generative Edit یک قابلیت دیگر است که در این گوشی یافت می‌شود و با استفاده از آن، مانند Magic Eraser در گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو از گوگل، می‌توانید ویرایش‌های خلاقانه‌ای انجام دهید.

گلکسی S24 پلاس با ارتقاء سخت‌افزاری خود، به گلکسی S24 اولترا نزدیک‌تر خواهد شد، همچنین قیمت مناسب‌تر آن، مشتریان را به خرید آن تشویق می‌کند.

قیمت و اختلافات میان گلکسی S24 و گلکسی S23 از دسترسی عمومی خارج است، اما اعتبار از پردازنده اختصاصی Exynos 2400 در برخی از نمونه‌های جدید گوشی، ممکن است باعث کاهش یا استقرار قیمت گردد. با این وجود، اطمینان حاصل است که گلکسی S24 به عنوان یکی از بهترین گوشی‌ها در بازار جای خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری گلکسی S24 که به زودی عرضه خواهند شد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر