coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین صندلی گیمینگ ایرانی: راهنمای خرید + معرفی

صندلی گیمینگ امروزه یکی از وسیله های مهم برای علاقمندان به بازی‌های ویدئویی است.مانند تجهیزات دیگر گیمینگ و کنسول های مختلف که دائم در حال به روزرسانی و پیشرفت هستند،صندلی های گیمینگ نیز از این قائده مستثنی نیستند.تصور کنید بعد از یک روز شلوغ می خواهید پای بازی هایی مثل Call of duty warzone بنشینید.چنین بازی هایی تمرکز زیادی نیاز دارند و استفاده از صندلی مناسب می تواند به شما کمک زیادی در این مورد کند.به همین دلیل صندلی گیمینگ از اهمیت زیادی برای گیمرهای حرفه برخوردارند که تآثیر مستقیمی روی تجربه بازی کردن شما خواهد داشت. در این مقاله، با بهترین مدل های صندلی گیمینگ ایرانی آشنا شده و نکات مهمی را برای خرید و انتخاب صندلی گیمینگ ایده‌آل بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های یک صندلی گیمینگ مناسب

طراحی ارگونومیک

صندلی گیمینگ باید دارای طراحی ارگونومیک باشد که باعث پشتیبانی مناسب از قسمت‌های مختلف بدن شود. یک طراحی ارگونومیک،نه تنها به گیمرها امکان نشستن به شکلی صحیح و راحت را می دهد بلکه در جلوگیری از بروز مشکلات جسمی و عضلانی نیز مؤثر است.توجه داشته باشید هر صندلی‌ای ارگونومیک نیست و نباید فقط به گفته فروشندگان بسنده کنید.شرکت پاوید امکان خرید حضوری برای شما فراهم کرده تا بتوانید صندلی را تست کرده و از ارگونومیک بودن آن اطمینان پیدا کنید.

جنس متریال و کیفیت ساخت

استفاده از جنس مواد اولیه با کیفیت بالا یکی از عوامل مهم در صحت و دوام صندلی گیمینگ است. جلوگیری از ساییدگی و پوسیدگی زودهنگام و دفرمه شدن صندلی در اثر استفاده مکرر، طول عمر صندلی را افزایش می‌دهد.شرکت پاوید از بهترین مواد اولیه در ساخت صندلی های خود استفاده می کند و برای اینکه خیال خریداران از هر نظر راحت شود تا 2 سال گارانتی برای این محصولات در نظر گرفته است.

تنظیمات چندگانه

وجود تنظیمات چندگانه در یک صندلی گیمینگ، امکان تنظیم ارتفاع، نشیمنگاه و حتی زاویه صندلی را فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که هر گیمری بتواند صندلی را به شکلی شخصی‌سازی کند که  بتواند به راحتی تا ساعت ها مشغول بازی های کامپیوتری شود بدون اینکه دچار خستگی و گرفتگی شود.

قیمت و هزینه

یکی از مهمترین دغدغه های گیمرها،قیمت محصولاتی است که در زمینه گیمینگ فروخته می شوند.متاسفانه در کشور ما مدل های خارجی صندلی گیمینگ قیمت بسیار بالایی دارند و هر کسی قادر به تهیه آنها نیست.در شرکت پاوید ما سعی کردیم بهترین قیمت را با توجه به مواد اولیه استفاده شده تعیین کنیم تا هر کسی بتواند مدل محبوب خود را تهیه کند.در تهیه صندلی بهتر است گول قیمت های بسیار پایین را نخورید.برای مثال با یک سرچ ساده شما می توانید مدل هایی پیدا کنید که تا 2 میلیون تومان و حتی کمتر قیمت گذاری شده اند.این صندلی ها به دلیل استفاده از مواد اولیه بی کیفیت دوام زیادی نداشته و پس از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست می دهند.در ادامه دو مدل صندلی گیمینگ شرکت پاوید را برای شما معرفی می کنیم تا با توجه به کیفیت ساخت قیمت آنهارا نیز با هم مقایسه کنید.

صندلی گیمینگ تخت شو

صندلی گیمینگ تخت شو

صندلی گیمینگ تخت شو یکی از محصولاتی است که برای اولین بار در ایران توسط مبلمان اداری پاوید تولید شده است.این مدل صندلی دارای زیرپایی مخصوص بوده که در بین نمونه های ایرانی چنین چیزی به چشم نمی خورد.برای ساخت این صندلی از چرم پارس درجه یک استفاده شده که مقاومت بسیاری در مقابل پارگی و پوسیدگی در اثر گذر زمان دارد.همچنین قسمت کفی و پشتی آن نیز فوم سرد قرار داده شده است.از مزایای فوم سرد این است که نرمی زیادی دارد و مهمتر از همه اینکه دچار تغییر حالت در اثر استفاده های طولانی مدت نخواهد شد.بسیاری از تولید کنندگان از فوم گرم استفاده می کنند که هزینه کمتری دارد اما دردسر های آن پس از مدت کوتاهی شروع به نمایان شدن می کند.

قسمت زیرپایی این صندلی گیمینگ نیز به صورت کشویی باز و بسته می شود و در زمانی که می خواهید کمی از بازی و سرگرمی فاصله بگیرید می توانید زیرپایی را باز کرده و خیلی راحت روی صندلی دراز بکشید.لازم به ذکر است که این صندلی ها تا 120 کیلوگرم تحمل وزن دارد و از این بابت مشکلی نخواهی داشت.

صندلی گیمینگ دیابلو

اگر جزو گیمرهای قدیمی باشید قطعا با عنوان خاطره انگیز Diablo آشنایی دارید.این صندلی گیمینگ با الهام از همان بازی محبوب طراحی شده و حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.این مدل صندلی دارای طراحی بسیار جذابی است که با رنگ بندی های مختلفی همراه است و می تواند سلیقه های مختلف را در بر گیرد.از نظر فنی نیز این صندلی گیمینگ راحتی زیادی دارد.قسمت کفی این صندلی به صورت قایقی ساخته شده تا شما فضای بیشتری برای نشستن داشته باشید.

یکی از ویژگی های اصلی این صندلی گیمینگ داشتن اسکلت چوبی 9 لایه است که دوام و مقاومت آن را تا حد زیادی افزایش داده است.همچنین شما قابلیت تنظیمات مختلفی مثل،دسته ها،ارتفاع و زاویه پشتی را دارید.این ویژگی به شما امکان می دهد تا بتوانید با توجه به فرم بدنی خود بهترین حالت صندلی را تنظیم کنید و از بازی خود لذت ببرید.

صندلی گیمینگ دیابلو

جمع بندی

شرکت پاوید از تولید کننده های حرفه‌ای صندلی اداری و صندلی گیمینگ است که تاکنون مدل های بسیاری را به بازار عرضه کرده است.چیزی که پاوید را از سایر تولید کننده ها جدا می کند،قیمت فوق العاده منصفانه و تحویل سریع است.مشتریان تهران معمولا در همان روز و مشتریان سایر شهرها نیز حداکثر یک روز بعد می توانند سفارش خود را تحویل بگیرند.

برای مشاهده کامل مدل های صندلی گیمینگ می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

صندلی گیمینگ

همچنین برای شما گیمر ها تخفیف صدهزار تومنی درنظر داریم که می توانید با ارائه کد تخفیف tech100 هنگام سفارش آن را دریافت کنید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر