coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال جوانی از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

مجموعه جوانی به کارگردانی سعید سلطانی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال جوانی با ما همراه شوید.

سریال جوانی به قلم احمد بهبهانی به نگارش درآمده است. این مجموعه درام برای اولین بار در سال 1380 از شبکه سه پخش شد. سریال جوانی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، توسط اسماعیل عفیفه تهیه شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های قدیمی تلویزیون هستید، می‌توانید سریال جوانی را از روز سه‌شنبه (19 دی ماه 1402) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال جوانی ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال جوانی از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال جوانی از سه‌شنبه (19 دی ماه 1402) هر روز ساعت 17:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 01:00 بامداد و 9:00 صبح روز بعد که زمان پخش تکرار سریال جوانی از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

داستان سریال جوانی
ساعت پخش سریال جوانی از شبکه آی فیلم

سریال «جوانی» می‌کوشد به مناسبات خانوادگی و روابط پدری با فرزندانش پس از فوت مادر خانواده بپردازد. سلطانی کارگردان سریال جوانی درباره داستان این مجموعه می‌گوید: «قصه با خانواده‌ی رحمان شروع می‌شود، ولی اتفاقاتی که می‌افتد، باعث قطع ارتباط مادر با این خانواده می‌شود. همین فقدان مادر، باعث ایجاد رابطه‌ای خاص بین پدر و پسرها می‌شود؛ رابطه‌ای که اگرچه آمیخته با محبت است، اما حکایت از نوعی جدایی نیز دارد و این زمینه ساز اتفاقات بعدی می‌شود.»

وی بیان کرد: «در سریال جوانی از تیپ‌ها و شخصیت‌هایی استفاده شده که هرکدام نماینده گروهی از طرز تفکرها و جهان‌بینی‌های خاص هستند.»

خلاصه داستان سریال جوانی

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال جوانی از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه درام اجتماعی خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی زندگی «رحمان نجار» است که پنج فرزند پسر دارد.

داستان سریال جوانی
زمان پخش تکرار سریال جوانی از آی فیلم

در خلاصه داستان سریال جوانی آمده است: «استاد رحمان نجار مردی بسیار خانواده دوست بوده که پنج فرزندش را با مهر و محبت بزرگ کرده است. جلال الدین فرزند بزرگ خانواده سعی می‌کند برای خود و جامعه مفید باشد و در این راه دست به کارهای گوناگونی می‌زند. او بعد از پایان جنگ تصمیم دارد به کار قبلی‌اش که مرمت آثار تاریخی است، ادامه دهد.

پسر دوم رحمان حسام الدین تحصیلکرده و معلم است و می‌خواهد به‌زودی ازدواج کند. جمال الدین، پسر سوم به دنبال ورزش است. او دیدگاه خاص و متفاوت خود را درباره‌ی زندگی دارد. جمال الدین تابع شرایطی مثل شانس است. او کم کم به سمت برآوردن آرزوهایی می‌رود که دست یافتن به آنها، غیرممکن است.

شهاب الدین فرزند چهارم این خانواده، پسری عاطفی و وابسته به خانواده است که این اخلاق او به گذشته‌‌اش و بیماری‌هایی که داشته، برمی‌گردد. ضیاءالدین فرزند کوچک رحمان نجار است که مسائل ریز و درشت خودش را دارد. او می‌خواهد در کنکور شرکت کند، اما مسائل پیش‌بینی نشده‌ای برای او اتفاق می‌افتد.»

در سریال جوانی بازیگرانی مطرح و توانمند از جمله محمدعلی کشاورز، ثریا قاسمی، طناز طباطبایی، لیلا برخورداری، رضا توکلی، سیما تیرانداز، ساقی زینتی، جهانگیر الماسی، بهزاد خداویسی، امیر آقامیرزاده، حسین توشه، شهره سلطانی، شهنام شهابی، شیوا بلوریان و طاهره طائفی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

عباس امیری مقدم، علی طالب‌لو، فریبا کوثری، علیرضا انوشفر، مهوش صبرکن، محسن افشار، محمدهادی قمشی، مرضیه طهماسبی و مهران ضیغمی، از دیگر بازیگران سریال جوانی هستند.

کارگردان سریال جوانی

سعید سلطانی، کارگردان سریال جوانی، فارغ‌التحصیل رشته‌ی سینما از دانشکده هنر است. نخستین ساخته‌ی سعید سلطانی فیلم داستانی «کوچه‌های محبت» نام دارد که از شبکه یک سیما پخش شده است.

داستان سریال جوانی

سلطانی مدتی کارمند آموزش و پرورش بوده اما به دلیل فعالیت‌های تلویزیون و کارگردانی‌اش در سال ۱۳۷۰ از آن کار استعفا داد و به ساخت فیلم‌های کوتاه پرداخت. وی در مقام کارگردانی، نویسندگی و تدوین، آثاری را برای تلویزیون و شبکه های یک، دو و سه تولید کرده است.

از سریال‌های تلویزیونی سلطانی می‌توان خانه‌ای در تاریکی، رسم عاشقی، لبه تاریکی، سال‌های برف و بنفشه، شکرانه و مأمور بدرقه را نام برد. اما می‌توان گفت، بیشتر شهرت سعید سلطانی برای ساخت سریال پس از باران و ستایش است.

برخی از عوامل سریال جوانی

  • نویسنده: زنده‌یاد احمد بهبهانی
  • کارگردان: سعید سلطانی
  • مدیر تصویربرداری: اسفندیار شهیدی
  • طراح صحنه و لباس: محمدهادی قمیشی
  • صدابردار صحنه: خسرو کیوانمهر
  • ناظر کیفی: علیرضا افخمی
  • مدیر تولید: اسماعیل صابر
  • تهیه کننده : اسماعیل عفیفه

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال جوانی نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال جوانی زنده‌یاد محمدعلی کشاورز، ثریا قاسمی، لیلا برخورداری، رضا توکلی، سیما تیرانداز، ساقی زینتی، جهانگیر الماسی، بهزاد خداویسی، امیر آقامیرزاده، حسین توشه، شهره سلطانی، شهنام شهابی، شیوا بلوریان، طاهره طائفی، طناز طباطبایی، عباس امیری مقدم، علی طالب‌لو، فریبا کوثری، علیرضا انوشفر، مهوش صبرکن، محسن افشار، محمدهادی قمشی، مرضیه طهماسبی و مهران ضیغمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال جوانی چند قسمت است؟

این مجموعه در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال جوانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ۵۰ سال دیگه مردم از کرات مسکون شده میلن صنعت توریسم ایران ومیبینن بازم تلویزیون سریال جوانی وجومونگ و..پخش میکنه. اخوندان هنوز دارن میگن ای خدا ای زن ای دختر. ای زن خدا ای وجوهات ای زن..

    پاسخ