coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری گلکسی S23 به ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24 مجهز می‌شوند

سامسونگ چند هفته قبل از گوشی‌های سری گلکسی S24 رونمایی کرد. این گوشی‌ها به ویژگی‌های هوش مصنوعی جذابی مثل ترجمه‌‌ زنده در زمان مکالمه تلفنی، یادداشت خلاصه، دستیار گرامر در زمان تایپ کردن پیام و ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز هستند.

معمولا برخی از ویژگی‌های گوشی‌های نسل جدید از طریق آپدیت‌های نرم‌افزاری برای گوشی‌های قبلی منتشر می‌شود؛ اما سامسونگ اعلام نکرده بود که آیا این ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24 به پرچمداران نسل قبلی هم می‌رسد یا خیر. اما اخیرا، اطلاعاتی منتشر شده که قطعا کاربران سری گلکسی S23 را خوشحال می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24 برای سری S23

به گزارش وب‌سایت سامسونگ، گوشی گلکسی S23 اولترا که از بهترین گوشی های سامسونگ 2024 و یکی از بهترین گوشی های 2024 است، به برخی از ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24 مجهز می‌شود. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به Live Translation (ترجمه زنده)، Note Assist (دستیار یادداشت) و Photo Assist (دستیار عکس) اشاره کرد. این وب‌سایت اعلام کرده که این ویژگی‌ها به‌زودی در دسترس کاربران سری گلکسی S23 قرار می‌گیرند؛ اما هیچ بازه زمانی دقیقی را مشخص نکرده است.

انتشار ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24 برای سری S23

سامسونگ هیچ اشاره‌ای به گوشی‌های گلکسی S22 Ultra، گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 نکرده است. با این اوصاف، اصلا نباید انتظار داشته باشیم که این قابلیت‌های هوش مصنوعی به گوشی‌هایی مثل گلکسی A54 یا گلکسی A34 راه پیدا کنند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ این ویژگی‌های AI جدید را همراه با آپدیت One UI 6.1 در دسترس کاربران سری S23 قرار دهد. سامسونگ اعلام کرده که گوشی‌ها و تبلت‌های واجد شرایط دریافت One UI 6.1 تا پیش از پایان نیمه اول سال 2024، این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

مختصری از ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24

ویژگی هوش مصنوعی Circle to Search از گوگل قدرت می‌گیرد و شبیه به Google Lens عمل می‌کند؛ اما سرعت اجرای بالاتری دارد. این ویژگی که با همکاری گوگل توسعه یافته، چند روز قبل برای گوشی‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو نیز منتشر شد. با Circle to Search می‌توانید با انگشت خود، روی هر عبارت یا تصویری که می‌خواهید، یک دایره بکشید تا جستجو درباره آن موضوع آغاز شود.

ویژگی Live Translation به‌‌معنی ترجمه‌ی زنده و آنی در زمان مکالمه تلفنی است و می‌تواند زبان‌ یکی از طرف‌های مکالمه را به‌صورت لحظه‌ای برای طرف دیگر ترجمه کند و بالعکس.

انتشار ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24 برای سری S23

قابلیت Note Assist در سری گلکسی S24 می‌تواند از یادداشت‌های شما در گوشی یک خلاصه تهیه کند و تمپلیت‌های کاربردی را در اختیار شما قرار دهد که بررسی آنها آسان‌تر است. ویژگی Photo Assist هم به شما کمک می‌کند تا با استفاده از هوش مصنوعی، هر قسمتی از عکس را که می‌خواهید، به‌صورت دلخواه تنظیم کنید یا اینکه با کمک هوش مصنوعی مولد، قسمت‌های خالی را با تصاویری پُر کنید که با سایر قسمت‌های عکس مطابقت دارند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که هر بخش دلخواهی را انتخاب کنید و آن را در اندازه‌ای متفاوت، در بخش دیگری از عکس قرار دهید. همچنین با این ویژگی هوش مصنوعی می‌توانید قسمت‌هایی که نمی‌خواهید را از عکس حذف کنید.

نظر شما درباره این قابلیت‌های هوش مصنوعی چیست؟ آیا تمام این ویژگی‌ها به گوشی‌های سری گلکسی S23 راه پیدا می‌کنند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر