;
coinex

اینستاگرام، فیسبوک و تردز پس از قطعی دو ساعته دوباره در دسترس قرار گرفتند

به نظر می‌رسد قطعی اینستاگرام، فیسبوک و تردز مشکلاتی برای کاربران در سراسر جهان ایجاد کرده بود؛ حالا گزارش‌ها نشان می‌دهند که پس از گذشت تقریبا دو ساعت این سرویس‌ها دوباره در دسترس قرار گرفته‌اند.

آنطور که کاربران اینستاگرام، فیسبوک، و تردز گزارش‌ کرده بودند، صفحه اصلی، (فید) به‌روز نمی‌شد و امکان اشتراک‌گذاری وجود نداشت؛ متا در صفحه رسمی خود ضمن عذرخواهی از کاربران اعلام کرد که تمامی سرویس‌های این شرکت در دسترس هستند و این مشکل برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل

قطعی اینستاگرام، فیسبوک و تردز

پس از قطعی گسترده سرویس خدمات متا ، هزاران کاربر به DownDetector و X (تویتر سابق) سرازیر شدند تا گزارش دهند که قادر به استفاده از فیسبوک یا اینستاگرام نیستند. این گزارش‌ها از ناتوانی در به‌روزرسانی فیدها تا عدم امکان ورود به سیستم متغیر بود.

بیش از نیم میلیون کاربر از فیس بوک در DownDetector  و بیش از 90.000 کاربر از اینستاگرام، این موضوع را گزارش‌ کردند که به نظر با پیگیری‌های مداومی که انجام دادند، متا با سرعت مشکل را برطرف کرده و سرویس‌ها را مجددا در دسترس قرار داده است.

البته این اولین بار نیست که سرورهای متا از دسترس خارج می‌شوند؛ در سال 2021 نیز مشابه این اتفاق افتاده و فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام را از دسترس خارج کرده بود.

بیشتر بخوانید: 

شما نیز در زمان قطعی اینستاگرام، فیسبوک و تردز با مشکلی اگر مواجه شدید در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر