;
coinex

قالب جدید انتشار مقاله در ایکس برای کاربران پریمیوم رونمایی شد

پلتفرم اجتماعی ایکس قابلیت جدیدی برای کاربران خود فراهم کرده. از این پس مشترکین نسخه پریمیوم می‌توانند مقالات طولانی همراه با عکس و ویدئو منتشر کنند.

اکانت Write با انتشار مقاله ای در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که این پلتفرم قابلیت جدیدی در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران نسخه پریمیوم و سازمان های تایید شده از این پس می‌توانند مقاله های طولانی خود را همراه با تصاویر ویدئو در این پیام رسان منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: قابلیت ذخیره پیش‌نویس به تردز اینستاگرام اضافه شد

درواقع ایکس قالبی مانند وردپرس یا مدیوم در اختیار کاربران گذاشته تا با استفاده از آن مقاله های خود را آماده کنند. در سال گذشته این پلتفرم قابلیت انتشار پست هایی25 هزار کاراکتری را در اختیار کاربران نسخه پولی خود قرار داد اما اکنون با استفاده از قابلیت جدید کاربران می‌توانند مقاله هایی با بیش از 100 هزار کاراکتر تولید کنند.

همچنین اعلام شده که شما در مقاله های خود می‌توانید از عکس یا فیلم استفاده کرده، به سایر نوشته ها لینک داده و حتی در آنها فهرست ایجاد کنید. ایلان ماسک همیشه در تلاش بود تا افراد مشهور را به استفاده از برنامه خود تشویق کند به نظر می‌رسد قابلیت جدید این پلتفرم ماسک را به هدفش نزدیک کرده است چرا که از این پس شبکه‌های خبری و رسانه‌های مختلف می‌توانند مقاله های خود را در این برنامه منتشر کنند.

یه هر حال قابلیت انتشار مقاله تاکنون در اختیار کاربران نسخه پریمیوم،سازمان‌های تأییدشده غیرانتفاعی، احزاب سیاسی و مؤسسات دولتی قرار گرفته است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر