coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ: از کار افتادن صفحه نمایش سری گلکسی S23 تقصیر گوگل است

به نظر می‌رسد بعد از آپدیت OneUI 6.1 صفحه نمایش سری گلکسی S23 از کار افتاده است. از زمان بروزرسانی این نسخه در تاریخ 28 مارچ عرضه شد، بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که صفحه نمایش دستگاهشان کار نمی‌کند. جالب اینجاست که S Pen همچنان کار می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از آن از گوشی استفاده کنند.تعداد زیادی از کاربران گلکسی اس ۲۳ الترا مشکلات خود را در وب‌سایت‌های رسمی سامسونگ به اشتراک گذاشته‌اند و همه‌ی آنها متفق‌القول به یک مشکل اشاره کرده‌اند؛ اینکه بعد از آپدیت تمامی آنها با قسمت لمسی دستگاهشان به مشکل برخورده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

صفحه نمایش سری گلکسی S23 بعد از بروزرسانی از کار افتاد

برخی از کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که علیرغم اینکه بخش لمسی از کار افتاده اما اس پن همچنان کار می‌کند و با استفاده از آن می‌توانند از گوشی‌هایشان استفاده کنند.

پیش‌تر نیز گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد پس از نصب نسخه One UI 6.1، برخی از کاربران، با مشکلاتی مانند افزایش دمای گوشی به‌طور غیرمعمول و عملکرد ناامیدکننده صفحه‌نمایش مواجه شده‌اند.

طریقه راه‌اندازی مجدد صفحه نمایش گلکسی S23

به‌طور خاص، سامسونگ اعلام کرده که این مشکلات به عملکرد نادرست بخش Discover اپلیکیشن گوگل باز می‌گردد. به همین دلیل، تا زمانی که این مشکل توسط گوگل برطرف نشود، سامسونگ یک راهکار موقت را به کاربران خود ارائه کرده است.

طبق این راهکار، کاربران باید ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل را به‌روزرسانی کنند. سپس، برای حل مشکل، باید داده‌های این اپلیکیشن را پاک کرده و کش آن را پاک‌سازی کنند.

برای انجام این کار، کاربران باید به تنظیمات اپلیکیشن گوگل مراجعه کرده و وارد بخش فضای ذخیره‌سازی شوند. در اینجا، آنها باید گزینه پاک‌سازی داده‌ها یا Clear Data را انتخاب کنند تا مشکل حل شود.

همچنین، سامسونگ توصیه می‌کند که کاربران این کار را با دقت و با رعایت همه‌ی مراحل انجام دهند تا از هر گونه مشکل بعدی جلوگیری شود.

به طور کلی، این اعلامیه نشان می‌دهد که سامسونگ به دنبال رفع مشکلات کاربران خود است و تا حل نهایی مشکلات از طرف گوگل، پشتیبانی و راهنمایی‌های لازم را به کاربران ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر