coinex
راهنمای خرید تکراتو

با قدرتمندترین گوشی هوشمند میان‌رده جهان آشنا شوید؛ شیائومی ردمی K80

طی اطلاعاتی که یک افشاگر در وب‌سایت ویبو منتشر کرده، به نظر می‌رسد شیائومی خیالات بزرگی در سر دارد. اینطور که اطلاعات نشان می‌دهند، این شرکت قصد دارد قدرتمندترین گوشی هوشمند میان‌رده جهان را تولید کند. این فرد ادعا کرده که شرکت شیائومی در حال تسریع فرآیند طراحی و ساخت سری جدید گوشی‌های ردمی با نام K80 است. این سری قرار است با دو نسخه استاندارد و پرو عرضه شود. بر اساس ادعای او، نسخه استاندارد از پردازنده اسنپدراگون 8  نسل 3 استفاده خواهد کرد در حالی که نسخه پرو از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

مشخصات قدرتمندترین گوشی هوشمند میان‌رده ردمی K80

باتری گوشی ردمی K80 طبق ادعای این فرد، دارای ظرفیت 5500 میلی‌آمپرساعت است. همچنین، این گوشی از نمایشگری با وضوح 2K استفاده خواهد کرد و بدنه‌ی آن احتمالاً از ترکیب شیشه و فلز ساخته خواهد شد.

اگر ادعاها درست باشند، سری ردمی K80 به نظر می‌رسد دقیقاً روندی را تکرار خواهد کرد که در نسل قبلی این سری دیده شده. گوشی ردمی K70 نیز در دو نسخه عادی و پرو به بازار عرضه شده بود، هر دو با پردازنده‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 و 8 نسل 3 وارد بازار شدند و در فهرست بهترین گوشی‌های میان‌رده قرار گرفتند.

به نظر می‌رسد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 در ردمی K80 پرو، این گوشی را نه‌تنها به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده تبدیل خواهد کرد، بلکه ممکن است آن را به یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ و حتی یکی از قدرتمندترین گوشی‌های دنیا تبدیل نماید. این مسئله ممکن است تأثیر زیادی بر روی قیمت نهایی این گوشی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر