coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی‌های ریلمی P1 و P1 Pro پیش از عرضه فاش شد [+رنگ‌بندی و تاریخ عرضه]

شرکت Realme اعلام کرده که گوشی‌های ریلمی P1 و P1 Pro که به تازگی معرفی شده‌اند، در تاریخ 15 آوریل به وقت محلی هند رونمایی خواهند شد. این شرکت هنوز مشخصات این گوشی‌های سری P را به طور دقیق اعلام نکرده، اما صفحات رویداد مربوطه طراحی، مشخصات کلیدی و رنگ‌های آن‌ها را افشا کرده است.

بیشتر بخوانید: 

مشخصات اصلی گوشی‌های ریلمی P1 و P1 Pro

گوشی ریلمی P1 به عنوان یک گوشی با “سریع‌ترین تراشه زیر INR 15K” تبلیغ شده است که در واقع تراشه Dimensity 7050 SoC است. بر خلاف مدل Pro، P1 طراحی صافی دارد و از یک صفحه نمایش AMOLED 120Hz با روشنایی 2,000 نیت و فناوری Rainwater Touch و اسکنر اثر انگشت زیر آن بهره می‌برد.

Realme P1 از شارژ 45 وات پشتیبانی می‌کند، اما ظرفیت باتری آن مشخص نیست. همچنین دوربین اصلی با استفاده از حسگر 50 مگاپیکسلی در قسمت پشتی دوربین قرار دارد. نسخه ریلمی P1 از امتیاز IP54 پشتیبانی می‌کند و با دو گزینه رنگی قرمز فنیکس و سبز طوطی (پاروت) عرضه خواهد شد.

مشخصات اصلی گوشی‌های ریلمی P1 Pro

گوشی ریلمی P1 Pro به عنوان یک گوشی هوشمند با “بهترین صفحه نمایش منحنی زیر INR 20K” تبلیغ شده است. این گوشی صفحه نمایش AMOLED منحنی با نرخ تازه‌سازی  120  هرتز و یک پانچ در حاشیه بالا و قسمت وسط برای دوربین سلفی دارد. این پنل همچنین Pro-XDR و فناوری Rainwater Touch پشتیبانی می‌کند.

همچنین گوشی ریلمی P1 Pro به عنوان یک گوشی هوشمند با “بهترین تراشه اسنپدراگون زیر INR 20K” تبلیغ شده که در واقع تراشه Snapdragon 6 Gen 1 SoC است. این گوشی دارای باتری 5,000 میلی آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ 45 وات است. همچنین P1 Pro که موفق به کسب امتیاز IP65 شده، در رنگ‌های قرمز فنیکس و آبی پاروت (طوطی) عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر