coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی میان‌رده گلکسی M35 به باتری غول‌پیکر 6000 میلی آمپری مجهز است

احتمالا به زودی شاهد یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت سامسونگ از سری M خواهیم بود. گوشی میان‌رده گلکسی M35 که توانسته بسیاری از گواهینامه‌های معتبر را اخذ کند به زودی زود عرضه خواهد شد.صحت این اطلاعات را می‌توان از صفحه پشتیبانی که برای گلکسی M35 راه‌اندازی شده دریافت. در این صفحه مشخص شد که این دستگاه دارای شماره مدل SM-M356B/DS است.اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات و قیمت آن در دسترس نیست اما دیگر گزارش‌ها به پشتیبانی این گوشی از دو سیم کارت خبر می‌دهند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات باتری گوشی میان‌رده گلکسی M35

گلکسی M35  با مدل باتری Samsung EB-BM156ABY در DEKRA مشاهده شد که ارزیابی می‌شود ظرفیتی برابر با 5880 میلی آمپر ساعت داشته باشد که احتمالاً شرکت آن را با ظرفیت باتری 6,000mAh  بازاریابی خواهد کرد؛ این میزان از ظرفیت باتری برای یک گوشی میان‌رده بسیار بزرگ و قابل توجه است.

گوشی میان‌رده گلکسی M35

در گواهینامه FCC تأیید شده که گوشی میان‌رده هوشمند سامسونگ با آداپتور شارژ EP-TA800 ارسال می‌شود، که می‌توان چنین نتیجه گرفت که از شارژ سریع سیمی 25 واتی با درگاه USB Type-C پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند آینده سامسونگ با یک SoC Exynos 1380 که با 6GB RAM  جفت شده عرضه خواهد شد. همچنین با سیستم عامل  Android 14 مبتنی بر One UI  شرکت در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر