coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان در بازار ایران [خرداد 1403]

در عصر دیجیتال و تکنولوژی که زمان ارزش زیادی پیدا کرده است، افراد زیادی به دنبال ابزارهایی با قیمت مناسب برای مدیریت بهتر زمان هستند و ساعت‌های هوشمند، این کار را برای آن‌ها آسان‌تر کرده. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان بپردازیم و برترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت را بررسی کنیم.

با وجود تنوع برندها و قیمت‌های متغیر ساعت‌های هوشمند، انتخاب ساعت هوشمند دو میلیونی ارزان قیمت و باکیفیت، کمی چالش‌برانگیز است. اما نگران نباشید! در این راهنمای خرید تکراتو با معرفی و بررسی دقیق بهترین و پرفروش های ساعت های هوشمند در این رتج قیمتی، به شما کمک می‌کنیم تا مدل مناسب را پیدا کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان

طی سال‌های اخیر، برندهای معروف و متفرقه زیادی به تولید ساعت‌های هوشمند اقتصادی با ویژگی‌ها و امکانات مختلف پرداخته‌اند. پیشتر در راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان به معرفی برخی از ساعت های هوشمند ارزان قیمت پرداختیم؛ اما اگر به‌دنبال ساعتی پیشرفته‌تر هستید، راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند تا دو میلیون تومان می‌تواند به شما کمک کند.

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 8

بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان
بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان
  • صفحه‌نمایش: 1.62 اینچ AMOLED، رزولوشن 192 در 490 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: Android و iOS
  • باتری: 190 میلی آمپر ساعتی
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: بهره‌مندی از گواهی IP۶۵ مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری، پشتیبانی از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت سلامت بانوان، فشارسنج خون، پایش وضعیت تناسب‌اندام

از بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان شیائومی که جزو پرفروش‌ترین گجت‌های پوشیدنی این برند نیز به‌حساب می‌آید، می‌توان به مچ بند Mi Band 8 اشاره کرد. قیمت مناسب، طراحی منحصر به فرد و امکانات سلامتی از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های این دستبند هوشمند هستند.

Mi Band 8 مثل دستبندهای نسل قبلی خود،‌ از طراحی ساده و مینیمال برخوردار است. این ساعت هوشمند در بخش صفحه‌نمایش، به نمایشگر 1.62 اینچی AMOLED مجهز شده و می‌تواند کلیه اطلاعات ساعت را با وضوح‌ بالایی حتی در زیر نور مستقیم خورشید، به نمایش بگذارد.

می بند 8 که از بهترین ساعت شیائومی تا 2 میلیون توان به حساب می‌آید، در زمینه سلامتی، جزو پر امکانات‌ترین ساعت‌های هوشمند است و با وجود سنسورهای مختلفی که دارد، می‌تواند اطلاعات بسیار دقیقی از وضعیت سلامتی کاربران را به‌نمایش بگذارد. از کاربردی‌ترین امکانات این مچ بند سلامتی می‌توان به سنسور سنجش ضربان قلب، کنترل سطح اکسیژن خون، ردیابی خواب، پایش وضعیت سلامت بانوان و پشتیبانی از 150 فعالیت ورزشی اشاره کرد.

یکی از نقاط قوت اصلی Mi Band 8، عمر باتری فوق‌العاده آن است. باتری 190 میلی آمپر ساعتی این اسمارت واچ با یک بار شارژ می‌تواند تا 14 روز دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

بهترین گجت های 2024

ساعت هوشمند hk9 ultra 2

ساعت هوشمند دو میلیونی

  • صفحه‌نمایش: ‌ 2.12 اینچ TFT LCD، رزولوشن 485 در 520 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل:  آی او اس 10 به بالا، اندروید 5 به بالا
  • باتری: 320 میلی آمپر ساعتی
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: بهره‌مندی از گواهی IP68 مقاومت در برابر آب، شمارش ضربان قلب، گام‌شمار، قابلیت مکالمه، پشتیبانی از زبان فارسی

با عرضه اپل واچ اولترا، بسیاری از برندهای چینی متفرقه دست به تولید نمونه‌های بی‌کیفیت این ساعت محبوب زدند. اما این موضوع درباره hk9 ultra2 صدق نمی‌کند. اگر به‌دنبال ساعت هوشمند ارزان شبیه اپل واچ هستید، ساعت هوشمند hk9 ultra2 می‌تواند بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان برای شما باشد.

همان‌طور که گفتیم، ساعت هوشمند دو میلیون تومانی HK9 Ultra2 از طراحی مشابه Apple Watch Ultra بهره می‌برد. کمپانی سازنده این ساعت، در ساخت بدنه از متریال فلزی و بندهای سیلیکونی مرغوب استفاده کرده است. hk9 ultra2 مجهز به نمایشگر 2.12 اینچی از نوع TFT LCD است و می‌تواند اطلاعات را با کیفیت قابل قبولی برای کاربران به نمایش بگذارد.

HK9 Ultra2 از بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون تومان است که به Bluetooth 5.0 مجهز شده و از طریق اپلیکیشن اختصاصی به گوشی شما متصل می‌شود. از امکانات کاربردی این ساعت هوشمند اقتصادی می‌توان به قابلیت نمایش اعلان‌ها، ردیابی فعالیت‌های ورزشی متنوع، سنسور ضربان قلب، سنجش فشارخون، سطح اکسیژن خون و کیفیت خواب اشاره کرد.

از جمله امکانات HK9 Ultra2 که آن را از سایر ساعت‌های فیک اپل واچ اولترا متمایز می‌کند، می‌توان به امکان کنترل موسیقی، قابلیت مکالمه با ساعت، پشتیبانی از زبان فارسی، نمایش وضعیت آب‌وهوا، امکان یافتن گوشی موبایل، آلارم، کرنومتر و تایمر اشاره کرد.

ساعت هوشمند K59 Pro

بهترین ساعت هوشمند تا دو میلیون

  • صفحه‌نمایش: 1.39 اینچ IPS LCD، وضوح 360 در 360 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل:  آی او اس، اندروید
  • باتری: 400 میلی آمپر ساعتی
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: بهره‌مندی از سنسورهای دقیق، دارای هشدار عدم تحرک، دارای بیش از ۲۰ حالت ورزشی، مجهز به قابلیت کنترل موزیک و دوربین گوشی، امکان برقراری تماس و مکالمه مستقیم از ساعت، باتری قدرتمند، پشتیبانی از زبان فارسی

K59 Pro از دیگر محصولاتی‌ است که به‌خاطر طراحی شیک و مدرن و امکانات زیادش در لیست راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند زیر 2 میلیون تومان قرار می‌گیرد. این ساعت هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش  1.39 اینچی از نوع IPS LCD است؛ این صفحه‌نمایش یکی از متداول‌ترین نمایشگرها در ساعت‌های هوشمند اقتصادی است که به نسبت قیمت ساعت، عملکرد قابل قبولی نیز دارد.

از امکانات این ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان می‌توان به قابلیت نمایش اعلان‌ها، ردیابی فعالیت‌های ورزشی گوناگون و متنوع، ردیابی ضربان قلب، فشار خون، سطح اکسیژن و کیفیت خواب، امکان کنترل موسیقی، آلارم، کرنومتر و غیره اشاره کرد.

قابلیت‌هایی همچون هشدار عدم تحرک، قابلیت کنترل موزیک و دوربین گوشی با اسمارت‌واچ، قابلیت برقراری تماس و منوی فارسی، این محصول را از سایر ساعت های اقتصادی موجود در بازار متمایز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

بهترین گجت های گیمینگ 2024

ساعت هوشمند میبرو Lite SmartWatch

ساعت هوشمند ۲ میلیونی

  • صفحه‌نمایش: 1.3 اینچ AMOLED، وضوح 360 در 360 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: Android و iOS
  • باتری: 230 میلی آمپر ساعتی
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: باتری قدرتمند، مقاومت در برابر آب و گردوغبار، پشتیبانی از 15 حالت ورزشی

ساعت هوشمند Lite SmartWatch یکی از محصولات اقتصادی میبرو و جزو بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان است که با برخورداری از امکانات متعدد در حوزه سلامتی و تناسب‌اندام، توانسته در بین کاربران ساعت‌های هوشمند اقتصادی، به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

Mibro Lite SmartWatch مانند سایر محصولاتی که لیست بهترین اسمارت واچ تا 2 میلیون تومان به آنها اشاره کردیم، از طراحی ساده‌ای برخوردار شده و به‌راحتی با استایل‌های رسمی یا اسپرت ست می‌شود.

این اسمارت واچ در حد 2 میلیون تومان مجهز به صفحه‌نمایش 1.3 اینچی از نوع AMOLED است که وضوح و شفافیت قابل‌قبول و عملکرد خوبی در زیر نور مستقیم خورشید دارد.

از امکانات کاربردی این مدل ساعت هوشمند میبرو می‌توان به ردیابی 24 ساعته ضربان قلب، کنترل سطح اکسیژن خون، ردیابی کیفیت خواب کاربر و پشتیبانی 15 فعالیت ورزشی اشاره کرد.

علاوه بر این موارد، Mibro Lite SmartWatch از قابلیت‌های دیگری مانند اعلان تماس و پیام، نمایش آب‌وهوا، کنترل موسیقی، یافتن گوشی و غیره نیز برخوردار است.

ساعت هوشمند میبرو Mibro Watch X1

ساعت هوشمند دو میلیون تومانی
راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر دو میلیون تومان
  • صفحه‌نمایش: 1.3 اینچ AMOLED، وضوح 360 در 360 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید و آی او اس
  • باتری: 390 میلی آمپر ساعتی
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: پشتیبانی از زبان فارسی، مقاومت در برابر آب و گردوغبار، پشتیبانی از 38 حالت ورزشی

ساعت هوشمند Mibro Watch X1  یک اسمارت واچ زیر 2 میلیون تومان و بسیار کاربردی است که با ارائه قابلیت‌های متنوع در حوزه سلامتی و مدیریت زمان، توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

Mibro Watch X1 از طراحی اسپرت و جوان‌پسند برخوردار شده و به خوبی می‌تواند با استایل‌های ورزشی ست شود. در ساخت این ساعت، میبرو از پلاستیک باکیفیت در بدنه و بند سیلیکونی مرغوب استفاده کرده است.

میبرو واچ ایکس وان مجهز به نمایشگر 1.3 اینچی AMOLED است و به‌نسبت اکثر محصولات معرفی شده در این فهرست، از نظر نمایشگر برتری دارد.

از امکانات کاربردی این ساعت هوشمند در حد 2 میلیون تومان می‌توان به قابلیت ردیابی 24 ساعته ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، ردیابی خواب، ردیابی 38 فعالیت ورزشی، اعلان تماس و پیام، نمایش آب و هوا، کنترل موسیقی، یافتن گوشی و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل

بهترین گجت ها برای نویسندگان

ساعت هوشمند کیسلکت Smart Calling Watch Kr

بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون تومان

  • صفحه‌نمایش: 1.32 اینچ Semi-Amoled، وضوح 360 در 360 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: Android و iOS
  • باتری: 280 میلی آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: قابلیت مکالمه، کنترل موسیقی، پشتیبانی از 70 حالت ورزشی

ساعت هوشمند کیسلکت Smart Calling Watch Kr ظاهری شیک و کلاسیک، و امکانات کاربردی زیادی دارد که پس از عرضه توانست جزو پرفروشترین ساعت های هوشمند اقتصادی بازار به‌حساب بیاید.

این ساعت با قیمت مناسب، امکانات بسیار کاربردی را ارائه می‌دهد و همین موضوع باعث شده تا این محصول گزینه مناسبی برای کاربران عادی و حتی مدیران و افرادی که به دنبال یک ساعت هوشمند خاص هستند، به حساب بیاید.

این اسمارت واچ به‌عنوان یکی از بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان از نمایشگر 1.32 اینچی AMOLED برخوردار است و می‌تواند اطلاعات را باکیفیت و نور مطلوبی به کاربران ارائه کند.

Smart Calling Watch Kr مانند سایر ساعت‌های معرفی شده در این لیست از سنسورهای سنجش ضربان قلب، کنترل سطح اکسیژن خون، امکان بررسی کیفیت خواب، ردیابی 70 فعالیت ورزشی و قابلیت‌های بسیار کاربردی همچون امکان برقراری و دریافت تماس، نمایش نوتیفیکیشن‌ها، کنترل پخش موسیقی، هواشناسی و غیره برخوردار است.

ساعت هوشمند تی سی اچ TCH Z40

راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان

  • صفحه‌نمایش: 1.43 اینچ AMOLED، وضوح 466 در 466 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید 5 به بالا، آی او اس 9 به بالا
  • باتری: 220 میلی آمپر ساعتی
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: ریموت دوربین، کنترل موسیقی، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی متنوع، امکانات ویژه بانوان، پشتیبانی از زبان فارسی

TCH Z40 یک ساعت هوشمند اقتصادی و یکی از بهترین ساعت هوشمند رنج 2 میلیون تومان است که با برخورداری از قابلت‌های ورزشی متنوع و طراحی اسپرت، جزو بهترین گزینه‌ها برای ورزشکاران به حساب می‌آید. این ساعت هوشمند 2 میلیونی مجهز به نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED است و می‌تواند اطلاعات بصری را با کیفیت به‌نسبت بالایی برای کاربران به نمایش در بیاورد.

این ساعت، به طور 24 ساعته ضربان قلب کاربر را بررسی کرده و در صورت هرگونه مشکل، به کاربر هشدار می‌دهد. TCH Z40 همچنین می‌تواند سطح اکسیژن خون را با دقت بسیار بالایی اندازه‌گیری کند.

این اسمارت واچ به‌عنوان بهترین ساعت هوشمند زیر دو میلیون تومان از 10 فعالیت ورزشی نظیر دوومیدانی، پیاده‌روی، شنا، دوچرخه‌سواری، یوگا و غیره پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای دانش آموزان و دانشجویان

بهترین گجت های مناسب خودرو

ساعت هوشمند میبرو A2 XPAW015

ساعت هوشمند زیر 2 میلیون تومان

  • صفحه‌نمایش: 1.39 اینچ HD، وضوح 360 در 360 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید و آی‌اواس
  • باتری: 350 میلی آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: مقاومت در برابر آب، پشتیبانی از 70 حالت ورزشی

تا به اینجا ساعت‌های هوشمند میبرو توانستند در بازار اسمارت‌های اقتصادی بسیار خوش بدرخشند؛ ساعت هوشمند میبرو A2 XPAW015 یکی دیگر بهترین ساعت هوشمند زیر دو میلیون تومان است که با برخورداری از نمایشگر 1.39 اینچی HD با وضوح 360 در 360 پیکسل، می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه نمایش محتوای بصری داشته باشد.

ساعت هوشمند میبرو A2 مانند سایر اسمارت‌واچ‌های معرفی شده، دارای سنسورها و مودهای ورزشی متنوعی است. از کاربردی‌ترین سنسورهای این ساعت می‌توان به سنجش اکسیژن خون، شمارش ضربان قلب، شتاب‌سنج و سنسور سنجش وضع خواب اشاره کرد. علاوه‌براین‌ها، این ساعت هوشمند تا دو میلیون از 70 حالت ورزشی نظیر دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و اسکیت‌ سواری و غیره پشتیبانی می‌کند.

ناگفته نماند که این مدل ساعت میبرو، با برخورداری از گواهی ATM2، مقاومت نسبتا بالایی در برابر رطوبت و آب دارد؛ با این‌حال توصیه می‌کنیم که موقع شناکردن‌های طولانی، ساعت را از دستان خود خارج کنید.

ظرفیت باتری این ساعت هوشمند ۲ میلیونی، 350 میلی آمپر ساعت است و طبق ادعای میبرو، این ظرفیت باتری می‌تواند تا 50 روز استفاده عادی دوام بیاورد.

ساعت هوشمند کیسلکت K11 Pro

ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان

  • صفحه‌نمایش: 1.43 اینچ AMOLED، وضوح 466 در 466 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید، آی‌اواس
  • باتری: 330 میلی آمپر ساعتی
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: دارای سنسور سنجش استرس، پشتیبانی از 13 زبان، پشتیبانی از 70 حالت ورزشی، مقاومت دربرابر آب

ساعت هوشمند کیسلکت K11 Pro یکی دیگر از جذاب‌ترین گزینه‌ها در لیست بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان است. از دلایل محبوبیت این اسمارت واچ، می‌توان به طراحی متفاوت و جذاب این ساعت در کنار امکانات متنوع و قیمت مناسب اشاره کرد.

این ساعت هوشمند دو میلیون تومانی مجهز به صفحه‌نمایش 1.43 اینچی AMOLED است و از نظر کیفیت نمایشگر، با بسیاری از ساعت‌های هوشمند میان‌رده برابری می‌کند.

از قابلیت‌های این مدل ساعت کیسلکت می‌توان به سنسورهای سلامتی مانند سنجش ضربان قلب، کنترل سطح اکسیژن خون، ردیابی چرخه قاعدگی و امکان پشتیبانی از 70 فعالیت ورزشی همچون دویدن، پیاده‌روی، یوگا، بسکتبال و غیره اشاره کرد.

این محصول که از بهترین ساعت های هوشمند تا 2 میلیون تومان به حساب می‌آید، از امکانات کاربردی دیگری همچون امکان برقراری و دریافت تماس با برخورداری از اسپیکر و میکروفون داخلی، نمایش نوتیفیکیشن‌ها، امکان کنترل موسیقی، هواشناسی و غیره برخوردار است.

سخن آخر

در میان تنوع بالای ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان انتخاب بهترین گزینه می‌تواند بسیار دشوار باشد. در این مقاله ما قصد داشتیم تا با معرفی بهترین مدل‌ها و بررسی مشخصات فنی هر اسمارت واچ، به شما در خرید یک محصول مناسب کمک کنیم.

 پرسش‌های متداول

آیا Mi Band 8 دارای قابلیت پاسخگویی به تماس است؟

خیر؛ به کمک این دستبند سلامتی تنها می‌توانید از تماس‌ها خبردار شده یا آن‌ها را رد کنید.

آیا با Mibro Watch X1 می‌توان به تماس‌ها پاسخ دارد؟

این ساعت هوشمند دارای یک بلندگو و میکروفون است که به شما امکان می‌دهد به تماس‌های تلفن هوشمند خود پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان چیست؟ از نظر شما جای کدام اسمارت واچ در این فهرست خالی‌ است؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر