coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین اپلیکیشن های دوست یابی خارجی و ایرانی برای اندروید و آیفون

اگر به دنبال یافتن بهترین اپلیکیشن های دوست یابی هستید و نمی‌خواهید وقت زیادی را هم پای این‌جور چیزها هدر دهید، با تکراتو همراه باشید.

در دنیای جهانی‌شدهٔ امروز، ارتباط انسان‌ها بیش از پیش گسترده‌تر شده، و اینترنت توانسته بستری باشد تا فردی را از ایالات متحده به فردی دیگر در خاورمیانه متصل کند، حال اگر به دنبال کمی سرگرمی و یافتن دوستان جدید باشید، چه پلتفرم‌هایی مناسب‌اند و چطور می‌توان بهترین اپلیکشین دوست یابی را انتخاب کرد؟ برای یافتن پاسخ، مروری کردیم بر بهترین نشریه‌های اینترنتی تا بهترین گزینه‌ها را دستچین کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مروری بر بهترین اپلیکیشن های دوست یابی

انتخاب بهترین اپلیکیشن های دوست ‌یابی چالش‌برانگیز است؛ حتی اگر دانه‌درشت‌های این صنعت نسبتاً قدیمی را در نظر بگیرید که پایگاه‌ بزرگی از هزارجور آدم را در خودشان جا داده‌اند، اما باز هم ویژگی‌های نظیر رابط کاربری، امکاناتی مثل جست و جو در اطراف و جفت‌ شدن‌های بالقوه و ده‌ها امکانات دیگر، ممکن است باعث سردرگمی شود که به راستی کدام یک مناسب است؟ یک‌سری معیار را در نظر گرفتیم که اگر به صورت نکاتی دست‌چین شده‌ به‌شان نگاه کنید، شاید بتواند در یافتن بهترین گزینه‌ها کمک حال باشد.

ملاحظاتی در انتخاب بهترین برنامه دوست‌ یابی

  • نوع رابطه مورد نظر: به دنبال رابطه جدی هستید یا چیزی معمولی‌تر؟ برنامه‌های مختلف بر اساس سازگاری یا کشیدن انگشت، برای این اهداف بهینه‌سازی شده‌اند.
  • موقعیت مکانی: محبوبیت برنامه‌ها می‌تواند در مناطق مختلف متفاوت باشد.
  • گروه سنی: برخی از برنامه‌ها به طور خاص برای گروه‌های سنی خاص طراحی شده‌اند.
  • علایق: برنامه‌هایی وجود دارند که بر علایق خاصی مانند ورزش، مسافرت یا حیوانات خانگی تمرکز دارند.
  • جنسیت و گرایش جنسی: این‌که چه گرایشی دارید، یا جنسیت‌تان چیست در انتخاب بهترین گزینه موثر است.
  • بازخورد کاربران: پیش از دانلود، نظرات و رتبه‌بندی‌های برنامه را بررسی کنید.

حال که معیار انتخاب بهترین اپلیکیشن های دوست یابی را مرور کردیم، باید برویم سراغ چند دانه‌درشت خارجی و ایرانی که از قضا هم مناسب اندروید باشند و هم آی‌او‌اس.

بیشتر بخوانید:

ایده های تولید محتوای یوتیوب برای تازه کارها

آموزش دانلود از اینستاگرام

اپِ تیندر سلطان بلامنازع دنیای قرارهای عاشقانه! (مناسب اندروید و iOS)

بهترین برنامه دوست یابی
بهترین اپلیکیشن های دوست یابی – تیندر

تیندر شاید شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن قرار عاشقانه‌ای باشد که در آن با انگشت خود، میان آدم‌های جوراجور رد می‌شوید. عکس‌ها و پروفایل‌های کوتاه، شما را تشویق می‌کنند تا در کسری از ثانیه درباره آدم‌های مقابل‌تان قضاوت کنید. کافی‌ست یک پروفایل ساده با چند عکس و چند جمله درباره خودتان بسازید و خودتان را به دریای مجردهای اطراف‌تان در محدوده سنی مورد نظرتان پرتاب کنید.

این اپلیکیشن، مجردهای اطراف موقعیت مکانی‌تان را به شما نشان می‌دهد. اگر از پروفایل کسی خوش‌تان آمد، عکس او را به راست بکشید؛ در غیر این صورت، به چپ. اگر هر دوی شما به راست کشیده باشید و به اصطلاح مچ شده باشید، می‌توانید با یکدیگر پیام رد و بدل کنید و قرار بگذارید. ارتقاء به عضویت پلاس یا گلد تیندر هم، ویژگی‌های جذابی مثل لایک نامحدود یا امکان بازگشت به عقب (برای اینکه به کسی که رد کرده‌اید یک فرصت دیگر بدهید) را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین اگر بلد باشید از این امکانات ویژه استفاده کنید، می‌توانید موقعیت مکانی را که پروفایل‌تان در آن نمایش داده می‌شود هم تغییر دهید. طبق تجربه کاربری اغلب مردم، تیندر از بهترین برنامه‌ های دوست یابی آیفون است.

تیندر از پیشرفت دست نمی‌کشد و همچنان به دستکاری فرمول خودش ادامه می‌دهد. آن‌ها اخیرا قابلیت ویدیو کال راه‌اندازی کرده‌اند که به شما امکان می‌دهد بدون رد و بدل کردن اطلاعات شخصی، با آدم‌هایی که با آن‌ها مچ شده‌اید، تماس ویدیویی برقرار کنید.  قابلیت «مرکز امنیت» هم به اپلیکیشن Noonlight وصل می‌شود و در صورتی که در قرار، احساس ناامنی کردید، دکمه اضطراری را بفشارید و از مهلکه خلاص شوید. حتی می‌توانید با تکیه بر اطلاعات موجود در سوابق عمومی، پیشینه افراد را بررسی کنید. شاید تیندر در آینده‌ای نزدیک، قابلیت Swipe party «مهمانی انگشت‌نشان» را هم اضافه کند که به دوستانتان اجازه می‌دهد در انتخاب شریک عشقتان به شما کمک کنند.

با قابلیت جدیدی به نام « جفت‌یابِ تیندر»، دوستانتان هم حالا می‌توانند وارد ورطه دوست‌ یابی شما شوند و به‌تان در یافتنِ نیمه‌ی گمشده‌تان کمک کنند.

دانلود تیندر: اندروید، iOS

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت کانال در اینستاگرام

تبدیل پی دی اف به ورد

اپِ بامبل گسترش دایره دوستان (مناسب اندروید و iOS)

بهترین اپلیکیشن های دوست یابی
بهترین اپلیکیشن های دوست یابی – بامبل

بامبل یکی از بهترین اپلیکیشن ‌های دوست یابی است که زنان را تشویق می‌کند که پیش قدم شوند. بنابراین برخلاف بسیاری از این‌جور اپ‌های کلیشه‌ای، در بامبل قدرت با زن‌هاست و آن‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند گپ یا چت را شروع کنند. این برنامه می‌تواند به شما در برقراری قرار عاشقانه یا پیدا کردن دوست‌های جدید کمک کند. حتی اگر به دنبال عشق و عاشقی نباشید، بامبل برای گسترش دادن حلقه‌ی دوستان‌تان و آشنایی با آدم‌های جدید عالی‌ست.

بامبل ببخش «شبی در خانه» با بازی‌هایی مثل سوال و جواب، شما و همراه‌تان در قرار ویدیویی را سرگرم می‌کند.

بعد از اینکه دو نفر به طور مشترک به‌هم علاقه نشان دادند و اصطلاحاً وارد «کندو»ی هم شدند، خانم‌ها 24 ساعت فرصت دارند تا پیامی بفرستند یا با فرد مقابل ارتباط برقرار کنند، در غیر این صورت، این ارتباط ناپدید می‌شود. برای افرادی که به دنبال رابطه‌ی هم‌جنس‌خواهانه یا دوستیِ عادی هستند، هر دو نفر 24 ساعت فرصت دارند تا پیش قدم شوند، البته امکان تمدید این زمان به 24 ساعت دیگر هم وجود دارد.

برای کسانی که به دنبال رابطه‌ی عاشقانه نیستند، بامبل بخش ویژه‌ای برای پیدا کردن دوست (با عنوان BFF) و همچنین برای برقراری ارتباطات کاری دارد.  امکان ارتقا به بامبل Boost هم وجود دارد که با پرداخت مبلغی بین ۲.۹۹ تا ۸.۹۹ دلار، برقراری ارتباط و قرار گذاشتن را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند.

بامبل چند سال پیش قابلیت ویدیو چت را هم اضافه کرد که این اپلیکیشن را به یکی از بهترین اپلیکیشن های دوست یابی تبدیل کرده است. همچنین بامبل ببخش «شبی در خانه» با بازی‌هایی مثل سوال و جواب، شما و همراه‌تان در قرار ویدیویی را سرگرم کرده و خودش را در فهرست بهترین برنامه های دوست یابی اندروید جا می‌کند.

دانلود بامبل: اندروید، iOS

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های ورزشی

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید

اپِ فیلز Feels؛ نوآوری در مواجهه با اشخاص (مناسبِ اندروید و iOS)

بهترین برنامه های دوست یابی آیفون
از بهترین برنامه های دوست یابی آیفون – فیلز

فیلز برخلاف خیل عظیمی از بهترین اپلیکیشن‌ های دوست‌یابی نوظهور که کم‌کم جملگی از روش خسته‌کننده‌ی «کشیدن به راست یا چپ» برای انتخاب شریک زندگی / دوست استفاده می‌کنند، فاصله گرفته و انقلابی در این زمینه ایجاد کرده است. فیلز به جای تمرکز روی عکس‌های سلفی، به ویدیوهای کوتاه و استوری‌هایی اهمیت می‌دهد که به شما امکان می‌دهند تا نگاهی عمیق‌تر به شخصیت آدم‌های مقابل‌تان بیندازید.

در واقع، خود فیلز هم از اینکه صرفاً به عنوان یک اپلیکیشن دوست‌یابی شناخته شود، سر باز می‌زند. آن‌ها معتقدند که این برنامه بیشتر به شما در پیدا کردن آدم‌های جدید کمک می‌کند

استفاده از فیلز رایگان است، اما با خرید اشتراک ویژه، امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد و پروفایل‌تان هم برجسته‌تر می‌شود. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این اپلیکیشن، تأکید آن بر شمولیت و گستره است. در هنگام ساخت پروفایل، می‌توانید از بین ۹ گزینه مختلف ضمیر و جنسیت، مورد مناسب خودتان را انتخاب کنید. به طور کلی، فیلز به شما اجازه می‌دهد تا خود واقعی‌تان را به نمایش بگذارید. پس با داشتن این ویژگی پُر بی‌راه نیست که بگوییم فیلز درکنار تیندر از بهترین اپلیکیشن های دوست یابی است.

در واقع، خود فیلز هم از اینکه صرفاً به عنوان یک اپلیکیشن دوست‌یابی شناخته شود، سر باز می‌زند. آن‌ها معتقدند که این برنامه بیشتر به شما در پیدا کردن آدم‌های جدید کمک می‌کند، چه در نهایت دوست شوند و چه رابطه‌ی دیگری شکل بگیرد. مطمئناً حس و حالش شبیه به تیک‌تاک و تمرکز روی زیرنویس‌های انیمیشن‌دار و هشتگ‌هاست که فیلز را به عنوان یک اپلیکیشن برای نسل جوان‌تر که بیشتر از یک اپلیکیشن دوست‌یابی، در پی یک شبکه‌ی اجتماعی هستند، معرفی می‌کند. فیلز به نظر می‌آید، یکی از بهترین برنامه های دوست یابی آیفون باشد که تجربه‌ کردنش خالی از لطف نیست.

دانلود فیلز: اندروید، iOS

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های مسیریابی خارجی و ایرانی

بهترین اپلیکیشن های جایگزین توییتر

اپِ بادو با پایگاهی بزرگ در سرتاسر جهان (مناسبِ اندروید و iOS)

برنامه دوست یابی در اطراف
بهترین برنامه دوست یابی در اطراف – بادو

در دنیای شلوغ اپلیکیشن‌های دوست‌یابی، بادو با بیش از ۳۷۰ میلیون کاربر از ۱۹۰ کشور مختلف، پایگاه بزرگ خودش را به رخ رقبایش می‌کشد. در این پلتفرم، افراد با به اشتراک گذاشتن پروفایل و عکس‌هایشان، به دنبال یافتن نیمه‌ی گمشده‌ی خود می‌گردند. بادو از روش‌های مختلفی برای پیدا کردن هم‌تاهای جذاب استفاده می‌کند، از سیستم کشیدن به راست و چپ شبیه به تیندر گرفته تا مشاهده‌ی پروفایل افراد نزدیک به شما. بادو با چنین حربه‌های خودش را به عنوان بهترین اپلیکیشن دوست یابی در اطراف تبدیل کرده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی بادو، تمرکز بر اطمینان از واقعی بودن کاربران است. آن‌ها با روش‌های تأیید مبتنی بر عکس‌های آپلود شده، اتصال به حساب‌های شبکه‌های اجتماعی و تأیید تلفن همراه، جلوی فعالیت کلاه‌برداران به سبک «کت‌فیش» را می‌گیرند. در حالی که استفاده از این اپلیکیشن رایگان است، شما می‌توانید برای افزایش دیده شدن پروفایل خود، اعتبار ویژه‌ای به مبلغ ۲.۹۹ دلار خریداری کنید یا با خرید اشتراک، از «ابرقدرت‌ها» بهره‌مند شوید که امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

دانلود بادو: اندروید، iOS

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه ضبط مکالمه دو طرفه در اندروید

بهترین آنتی ویروس رایگان 2023

اپِ نزدیکا برنامه دوست یابی ایرانی (مناسبِ اندروید)

برنامه دوست یابی ایرانی
بهترین برنامه دوست یابی ایرانی – نزدیکا

نزدیکا، یک اپلیکیشن نوین و کاربردی برای سیستم عامل اندروید است که تجربه ‌ای منحصر به فرد از دوست‌یابی، تبادل نظر و اشتراک‌گذاری علایق را در ایران به ارمغان می‌آورد.این اپلیکیشن با ارائه طیف گسترده‌ای از امکانات، از جمله آشنایی با افراد هم‌محله و هم‌فکر، ایجاد حلقه‌های دوستی، یافتن فرصت‌های شغلی و به اشتراک گذاشتن علایق و سلایق، به کاربران کمک می‌کند تا با افراد جدید در سراسر ایران ارتباط برقرار کنند.

رابطه‌ی کاربری آسان، دسترسی آسان و تعهد به حفظ حریم خصوصی، نزدیکا را به انتخابی ایده‌آل برای دوست‌یابی امن و مطمئن در ایران تبدیل کرده است.

دانلود نزدیکا: اندروید

بیشتر بخوانید:

پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024

پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2023

تلگرام فراتر از یک پیام‌رسان صِرف (مناسب اندروید، ios و وب)

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

تلگرام، از دید بسیاری یکی از بهترین پیام‌رسان‌های حال حاضر جهان است ولی فراتر از یک پیام‌رسان، بستری ایده‌آل برای دوست‌یابی و آشنایی با افراد جدید است. چنانکه بدون نیاز به درج اطلاعات شخصی، می‌توانید با افراد مختلف در سراسر ایران چت و گفتگو کنید و حلقه‌ی دوستی خود را گسترش دهید. پس در کنار دیگر ویژگی‌های طویل تلگرام آن را یک برنامه دوست یابی در اطراف هم بدانید آن هم در شرایطی که ممکن است بسیاری از کاربران برنامه دوست یابی ایرانی را قابل اعتماد ندانند.

خُب بیایید مراحل یافتن دوست در تلگرام را بررسی کنیم:

  • بروزرسانی تلگرام: از به روز بودن نسخه‌ی تلگرام خود اطمینان حاصل کنید.
  • فعال کردن موقعیت‌یاب: Location گوشی خود را روشن کنید تا تلگرام بتواند افراد نزدیک به شما را پیدا کند.
  • در نسخه جدید: به منوی اصلی بروید و گزینه‌ی Add People Nearby را انتخاب کنید.
  • در نسخه‌ی قدیمی‌تر: به بخش Contacts بروید و از بالای صفحه Add People Nearby را انتخاب کنید.
  • فعال‌سازی مجوز موقعیت‌یاب: اگر تاکنون به تلگرام اجازه دسترسی به موقعیت‌یاب خود را نداده‌اید، در این مرحله باید مجوزهای لازم را به برنامه بدهید.
  • مشاهده‌ی افراد نزدیک: پس از چند لحظه، لیستی از افراد حاضر در محدوده‌ی شما نمایش داده می‌شود.

لطفاً در هنگام برقراری ارتباط با افراد جدید، به نکات امنیت سایبری توجه داشته باشید و اطلاعات شخصی خود را با هرکسی به اشتراک نگذارید.

دانلود تلگرام: اندروید، iOS

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

ضبط تماس در آیفون بدون برنامه

اپِ آی‌چت نسخه‌ای از یاهو مسنجر سابق (مناسبِ اندروید)

بهترین برنامه های دوست یابی اندروید
از بهترین برنامه های دوست یابی اندروید – آی‌چت

آی‌چت، یک پلتفرم ایرانی و ایده‌آل برای دوست‌یابی و معاشرت با افراد در دنیای مجازی است. این برنامه که به عنوان یک شبکه اجتماعی و پیام‌رسان فعالیت می‌کند، امکانات مختلفی از جمله گفتگو با افراد، اشتراک‌گذاری پروفایل و … را به کاربران خود ارائه می‌دهد. آی‌چت با رابط کاربری ساده و روان، ثبت نام آسان بدون نیاز به شماره تماس یا آدرس ایمیل و امکانات متنوع خود، تجربه‌ای لذت‌بخش از آشنایی با افراد جدید و هم‌شهری را به ارمغان می‌آورد. با استفاده از سیستم موقعیت‌یاب جغرافیایی، این برنامه دوست یابی در اطراف می‌تواند شما را در یافتن افراد دیگر یاری کند. علی‌رغم ویژگی‌های خوب این برنامه، برخی از امکانات آی‌چت رایگان و برخی دیگر نیازمند پرداخت هزینه هستند.

دانلود آی‌چت: اندروید

آن‌چه که گفتیم…

اگر فهرست بهترین اپلیکیشن های دوست یابی ما را نگاه کنید، طیفی از برنامه‌های خارجی و ایرانی را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند بسته به نیاز شما مناسب کاربری‌تان باشد. با توجه به تحریم‌های خودخواسته و کیفیت گاه پایین برنامه های دوست یابی ایرانی به نظر می‌رسد گزینه‌های خارجی بهترین انتخاب ممکن باشند اما همیشه یادتان بماند که در هر پلتفرمی که وارد می‌شوید، مسائل امنیت سایبری و حریم خصوصی را با دقت بسنجید تا اتفاقات ناگواری پیش نیاید.

سوالات متداول

بهترین برنامه های دوست یابی خارجی کدامند؟

به نظر ما پلتفرمی‌هایی نظیر بادوو، تیندر و فیلز جزو بهترین اپلیکیشن های دوست یابی این فهرست هستند.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی ایرانی و خارجی کدام است؟

از بین گزینه‌های موجود این فهرست، تیندر بهترین گزینه است.

بهترین برنامه دوست یابی از نگاه تکراتو چیست؟

فیلز  Feels با توجّه به بدعت، گستردگی و شمولیت بهترین گزینه این فهرست است که می‌تواند تجربه خوشایندی را رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما دربارهٔ مقالهٔ بهترین اپلیکیشن های دوست یابی چه بود؟ آیا گزینه‌های دیگری را سراغ دارید که در این فهرست نیامده باشند و از بهترین‌ برنامه های دوست یابی باشند؟ لطفاً نظرات خود را دربخش کامنت‌ها برای تکراتو بنویسید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    یافتن دوستان خوب و داشتن مراوده

    پاسخ

    یافتن دوستان خوب

    پاسخ