coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط پیش فروش محصولات سایپا ؛ فروش ویژه اطلس، کوییک و شاهین

شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه 3 خودرو شاهین، اطلس و کوییک اعلام شد. براین اساس، پس از ثبت‌نام موعد تحویل خودروها مهرماه 1403 اعلام شده است.

سایپا سال گذشته دو بخشنامه فروش ویژه خودروهای فرسوده ارسال و متقاضیان برای دریافت خودرو جدید ثبت‌نام کردند. حال جزئیات شرایط فروش اعلام شده و متقاضیان می‌توانند یکی از 3 خودرو شاهین اتوماتیک، اطلس G و کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC را انتخاب کنند. هرسه خودرو با پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت امکان سفارش‌گیری دارند و متقاضیان پس از سفارش‌گیری می‌توانند خودرو خود را با موعد تحویل مهر 1403 تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که قیمت خودروها به نرخ روز و مندرج در بخشنامه فروش محاسبه می‌شود. در ادامه با جزئیات شرایط پیش فروش محصولات سایپا همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 17 خرداد 1403

شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویزه خودروهای فرسوده

پیرو بخشنامه فروش شماره 939464 سایپا، مورخ 9 بهمن 1402 و همجنین بخشنامه نیمه شعبان سایپا به شماره 941463 در تاریخ 30 بهمن 1402 متقاضیانی که در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده شرکت کرده و اسامی آنان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال شده است، پس بررسی شرایط اسامی نهایی آنان برای خرید خودرو و سفارش‌گیری به شرکت تجویل و شرایط پیش‌فروش مطابق برنامه زیر است:

شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویزه خودروهای فرسوده

لازم به ذکر است که متقاضیان این طرح می‌بایست زمانی برای واریز وجه اقدام کنند که از سمت سایپا پیامک دریافت کرده باشند. ضمناً برای ثبت‌نام و واریز وجه باید به سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح پیش‌فروش ویژه متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر