coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A05s به‌روزرسانی One UI 6.1 را با آپدیت امنیتی ماه می 2024 دریافت می‌کند

سامسونگ یکی پس از دیگری محصولات قدیمی و تازه عرضه شده‌اش را با آخرین نسخه از One UI 6.1 آپدیت می‌کند. نوبتی هم باشد نوبت گلکسی A05s سامسونگ است که با این بروزرسانی ارتقا پیدا کنددر حال حاضر، سامسونگ این به‌روزرسانی را برای نسخه‌های گلکسی A05s که در آسیا و شمال آفریقا به فروش می‌رسد، منتشر کرده است. این نسخه با شماره مدل SM-A057F شناخته می‌شود. بعلاوه اینکه تائید شده این نسخه هم‌اکنون در دسترس کاربران تونسی نیز قرار گرفته و احتمالا بزودی به سایر مناطق نیز گسترش پیدا کند.

با نصب این به‌روزرسانی، نسخه فریمور گلکسی A05s به A057FXXU3CXE6 تغییر می‌کند. علاوه بر رابط کاربری One UI 6.1، این آپدیت شامل وصله امنیتی ماه می 2024 نیز می‌شود که 45 مسئله امنیتی را رفع می‌کند. پیش از این، گوشی با وصله امنیتی ماه مارس 2024 کار می‌کرد.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های جدید One UI 6.1 برای گلکسی A05s

به‌روزرسانی One UI 6.1 امکانات جدید زیادی را برای گلکسی A05s به ارمغان می‌آورد. به عنوان نمونه، می‌توانید تصاویر و ویدئوها را در اپلیکیشن گالری ویرایش کنید، رابط کاربری را سفارشی‌سازی کنید، محتوا را به اشتراک بگذارید، با دیگران ارتباط برقرار کنید، سلامت خود را مدیریت کنید و از باتری گوشی محافظت کنید. برای آشنایی بیشتر با این ویژگی‌ها می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اپدیت oneui 6.1 برای A14نسخه 4G هم منتشر شده ولی برای روسیه و چند کشور دیگه

    پاسخ