coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک اعلام شد؛ [+ جزئیات]

سایپا، شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک با استانداردهای 85گانه را اعلام کرد. در بخشنامه فروش سایپا آمده است که این خودرو زمستان 1403 بدست مشتریان می‌رسد.

شرکت سایپا، امروز روز پُرکاری را آغاز کرده و دو طرح فروش محصولاتش را ابلاغ کرد. در طرح اول شرایط پیش‌فروش اطلس، شاهین و کوییک ویژه متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام و سپس شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک با استانداردهای 85گانه فعال است. البته این طرح ویژه متقاضیان عادی در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی است که امکان واریز وجه برای آنان مهیا شده است. دیگر شرایط واریز وجه و قیمت علی‌الحساب شاهین اتوماتیک را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 17 خرداد 1403

شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک اعلام شد

نتایج تخصیص خودرو برای متقاضیان عادی سامانه یکپارچه ویژه شاهین اتوماتیک اعلام و سایپا با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع نمایندگی‌های مجاز فروش و متقاضیان عادی این خودرو که در تاریخ 17 خرداد 1403 از سمت این شرکت پیامک واریز وحه دریافت کرده‌اند رساند که برای واریز وجه به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ مراجعه کنند.

مبلغ پیش پرداخت شاهین اتوماتیک 170 میلیون تومان است و مشتری باید این نکته را بداند که مابقی بهای خودرو به نرخ روز و در زمان موعد تحویل خودرو از وی مطالبه می‌شود. همچنین موعد تحویل شاهین اتوماتیک با استانداردهای 85گانه مطابق با بخشنامه فروش، دی تا اسفند 1403 خواهد بود.

شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک اعلام شد

مشخصات فنی شاهین اتوماتیک [+ امکانات رفاهی و ایمنی شاهین]

در بحث مشخصات فنی و آپشن شاهین اتوماتیک باید بگوییم که نسبت به مدل دستی قوای محرکه قوی‌تر و البته قیمت بیشتر دارد. همچنین آپشن‌های شاهین با گیربکس اتوماتیک نیز دست برتر راا در اختیار دارد. تمامی مشخصات فنی و آپشن‌های شاهین اتوماتیک در کاتالوگ رسمی آن که در پایین مشاهده می‌کنید، آمده است:

شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک اعلام شد

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش شاهین اتوماتیک چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر