coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 با قیمت کمتر از 35.000 دلار

بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 با قیمتی کمتر از 35.000 دلار (150 میلیون تومان)

نمایشگاه‌های خودرو، ویترینی هستند برای معرفی و عرضه بهترین مدل‌های تولیدی هر شرکت خودروسازی. در این نوشته نگاهی خواهیم داشته به بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 با قیمتی کمتر از 35.000 دلار.

خرید بلیط هواپیما

در نمایشگاه‌های خودرو که سالیانه در سرتاسر جهان برگزار می‌شود، پیدا کردن نمونه‌هایی جذاب با قیمت بالای 100.000 دلار (معادل 420 میلیون تومان با احتساب دلار 4.200 تومانی در زمان نگارش) یا بیشتر، کار سختی نیست. شرکت‌های تولید کننده با توجه به طیف گسترده محاطبان حاضر، بهترین، گرانقیمت‌ترین و لوکس‌ترین و مدل‌های تولیدی و مفهومی خود را به نمایش می‌گذارند. اما خودروهایی با این خصوصیات از دسترس قشر وسیعی از خریداران دور بوده و بسیاری توانایی پرداخت ارقام صد هزار دلاری را برای خرید یک خودرو هر اندازه هم که جذاب و مسحور کننده باشد، ندارند.

بهترین های نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال 2017

نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نمونه‌های حاضر در این نمایشگاه شامل طیف گسترده‌ای از ابر خودروهایی مانند نمونه‌های مفهومی ساخت شرکت مرسدس بنز، شورولت کورت ZR1 مدل 2019، سالین (Saleen) و لامبورگینی اوروس (Lamborghini Urus) می‌شوند. اما در این میان نمونه‌های با قیمت 35.000 دلار (در حدود 150 میلیون تومان) از عمومیت بیشتری برخوردار بوده و با در دسترس بودن برای طیف گسترده‌ای از خریداران، از اهمیت و میزان فروش بالایی برای شرکت‌های خودروسازی برخوردار هستند. در ادامه به معرفی بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 با قیمتی کمتر از 35.000 دلار خواهیم پرداخت.

 

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای 2018 جهان

بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017

بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس که با قیمتی کمتر از 35.000 دلار (معادل 150 میلیون تومان) به فوش خواهند رسید، عبارتند از:

  1. مزدا 6 (Mazda 6)
  2. جیپ رانگلر (Jeep Wrangler)
  3. سوبارو اسنت (Subaru Ascent)
  4. نیسان کیکس (Nissan Kicks)
  5. میتسوبیشی اکلیپس کراس (Mitsubishi Eclipse)
  6. ولوو XC40
  7. هیوندای کونا (Hyundai Kona)
  8. کیا سورنتو (Kia Sorento)
  9. فولکس واگن تیگوان SEL R-Line

مزدا 6

مزدا 6 از زمان اولین ارائه همیشه نام خود را به عنوان یک خودروی مناسب مطرح کرده است. اما شرکت خودروسازی ژاپنی مزدا برای سال 2018 مزدا 6 را با دو تغییر جدید همراه نموده تا به عنوان یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 شناخته شود. اولین تغییر اضافه شدن پیشرانه مجهز به سیستم توربوشارژر با توان 250 اسب بخار مدل مزدا CX-9 بوده که به خریداران امکان انتخاب دو موتور مختلف را برای این خودرو می‌دهد. تغییر دوم مربوط به بخش کابین و طراحی داخلی بوده و مزدا 6 2018 از امکانات و تجهیزات لوکس‌تر و مدرن‌تری در داخل خودرو استفاده می‌کند.

مزدا 6

البته حتی بدون اعمال این تغییرات نیز مزدا 6 2018 یک خودروی بسیار خوب و مناسب بوده و اما این به‌روز‌ رسانی‌ها نمایی بهتر در داخل و توانایی‌های حرکتی بالاتری را برای این خودرو رقم زده و با لذت رانندگی بالاتر بدون شک یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017 به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

جیپ رانگلر

جیپ رانگلر سالیان سال است که به عنوان یکی از بهترین خودروهای آفرود جهان شناخته می شود. خوشبختانه نمونه جدید جیپ رانگلر 2018 با وجود تغییرات ظاهری و طراحی جدید، هنوز ظاهر آشنای خود را حفظ نموده و به عنوان یکی از بهترین های نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017 به شمار می آید. تمرکز تیم طراحی این خودروی محبوب بیشتر بر روی مدرن کردن و افزایش کارایی و بهینه سازی مصرف سوخت بوده و تغییر خاصی در بخش طراحی خارجی و بدنه آن رخ نداده است.

جیپ رانگلر

برای کاهش وزن جیپ رانگلر 2018 برای سال جدید از آلومینیوم برای ساخت در موتور (Hood)، درها و چهار چوب پنجره ها استفاده شده و بخش عقبی با استفاده از منیزیم ساخته شده است. پیشرانه قدرتمند 6 سیلندر خورجینی 3.6 لیتری هنوز در گزینه‌های انتخابی وجود داشته ولی یک موتور جدید 4 سیلندر بنزینی مجهز به سیستم توربو و یک موتور 6 سیلندر خورجینی دیزل نیز به سایز پیشرانه‌های موجود برای جیپ رانگلر 2018 اضافه شده اند. در مجموع جیپ رانگلر 2018 با توجه به عملکرد و شخصیت کلی نام خود، یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017 با قیمتی کمتر از 150 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

سوبارو اسنت

شرکت خودروسازی ژاپنی سوبارو اولین بار در سال 2006 میلادی رو به تولید خودروهای شاسی بلند با سه ردیف صندلی آورد و سوبارو تریبکا (Subaru Tribeca) که حاصل این تلاش بود، نتوانست به موفقیت قابل توجهی در بازارهای جهانی دست پیدا کند. اما این شرکت با معرفی سوبارو اسنت برای سال 2019 ، دوباره ورود خود را به بازار خودروهای شاسی بلند سایز متوسط با سه ردیف صندلی اعلام کرده و به نظر می رسد که این بار شاهد داستان متفاوتی نسبت به سوبارو تریبکا باشیم و این خودرو شاسی بلند جدید در زمره بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 قرار گرفته است.

جیپ رانگلر

سوبارو اسنت ظاهر جذاب و قابل قبولی داشته، از ابعاد مناسبی سود برده و فهرست بلند بالایی از امکانات و تجهیزات استاندارد و سفارشی برای آن در نظر گرفته شده است. با انتخاب یکی از تیپ‌ها بالا، رقم پرداختی برای این خودرو از محدوده  35.000 دلار عبور خواهد کرد اما سوبارو اسنت در مدل پایه و استاندارد یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017 با قیمتی کمتر از 150 میلیون تومان به حساب می آید.

نیسان کیکس

در حال حاضر خودروهای شاسی بلند سایز کوچک یا کراس اوورها بازار بسیار داغی را تجربه می کنند و بیشتر شرکت‌های خودرو سازی، نمونه هایی قابل قبول را در این کلاس معرفی نموده اند. شرکت ژاپنی نیسان نیز برای عقب نماندن از این موج، نیسان کیکس را در این کلاس و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017 به نمایش عمومی گذاشته است.

نیسان کیکس

نیسان کیکس از لحاظ ابعاد در رده ای بزرگ تر از نیسان جوک (Nissan Juke) قرار داشته و اندکی بزرگ تر از نیسان روژ اسپرت است و شرکت نیسان امید دارد این این خودرو به فروشی مناسب در بازارهای آمریکای شمالی و ایالات متحده آمریکا دست پیدا نماید.  نیسان کیکس تنها در یک نمونه دیفرانسیل جلو (FWD) تولید خواهد شد و به همین دلیل قابلیت‌های مناسبی برای مسیرهای خارج از جاده و خاکی و استفاده به عنوان یک خودروی آفرود نخواهد داشت. اما بر اساس اعلام شرکت سازنده، نیسان کیکس از تجهیزات و امکانات بسیار مناسب و به روزی سود می برد. هنوز قیمت دقیقی برای این خودرو از سوی شرکت نیسان اعلام نشده اما به نظر نمی رسد که نیسان کیکس حتی در بالاترین تیپ و سطح تجهیزات با قیمتی بیش از 35.000 دلار به فروش رفته و به همین دلیل می تواند به عنوان یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 با قیمت کمتر از 150 میلیون تومان به حساب آید.

بیشتر بخوانید:

میتسوبیشی اکلیپس کراس

خودروی مشهور و محبوب میتسوبیشی اکلیپس بار دیگر به بازارهای جهانی برگشته است. اما این بار نه در قالب یک خودروی اسپرت کوپه بلکه در شکل و شمایل یک خودروی شاسی بلند سایز کوچک و یا کراس اوور و امیدوار است که به فروشی موفق در بازار ایالات متحده و آمریکای شمالی دست پیدا کند. این خودرو پیش از این در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 نیز به نمایش عمومی در آمده بود اما هنوز هم از لحاظ طراحی یک نمونه جذاب به حساب آمده و قابلیت قرار گرفتن در فهرست بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 با قیمتی کمتر از 150 میلیون تومان را دارد.

میتسوبیشی اکلیپس کراس

البته شاید در نگاه اول طراحی بدنه میتسوبیشی اکلیپس کراس با توجه به سابقه ذهنی از میتسوبیشی اکلیپس کوپه اندکی عجیب به نظر آید اما این خودرو یک نمونه بسیار کاربردی و جذاب بوده و احتمالا رانندگی لذت بخشی را برای راننده و سرنشینان رقم خواهد زد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا میتسوبیشی اکلیپس کراس که یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 با قیمت کمتر از 35.000 دلار نیز به حساب می آید، می تواند قابلیت‌ها و توانایی‌های مناسبی را از خود به نمایش گذاشته و یا به یک نمونه شاسی بلند کوپه مانند عادی تبدیل خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

ولوو XC40

شرکت خودروسازی سوئدی ولوو (Volvo) که سال گذشته به مالکیت گروه خودروسازی جیلی (Geely) چین درآمد، همیشه به عنوان یکی از مطمئن ترین خودروسازان جهان شناخته می شد. نسل جدید خودروهای تولیدی ولوو نیز با توجه به استانداردهای بسیار بالای ایمنی و کابین‌ها مجهز به مدرن ترین و جدیدترین تکنولوژی های روز، در کنار ظاهر بسیار زیبا توانسته طرفداران فراوانی را برای خود فراهم کند و بدون شک یک جایگاه را در فهرست بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 با قیمت مناسب را از آن خود خواهد کرد.

ولوو XC40

ولوو XC40 نیز آخرین نمونه تولیدی این شرکت بوده که از طراحی بسیار زیبای خارجی و داخلی مانند شاسی بلندهای ولوو XC60 و ولوو XC90 سود برده اما با قرار گرفتن در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند سایز کوچک و کراس اوور، از برچسب قیمت پایین تری برخوردار است. ولوو XC40 که کوچک ترین شاسی بلند تولیدی ولوو به حساب می آید، به احتمال بسیار زیاد با تکیه بر سابقه بسیار درخشان سایر تولیدات این شرکت، ظاهر زیبا و قیمت پایه پایین تر از 35.000 دلار، یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 نیز به شمار می آید.

بیشتر بخوانید :

هیوندای کونا

شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی مانند شرکت نیسان، میزان توجه خریداران به شاسی بلندهای سایز کوچک و کراس اوورها را به خوبی متوجه شده و به همین دلیل با عرضه هیوندای کونا ، یکی از جایگاه‌ها را در بین بهترین خودروهای نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2017 با قیمت مناسب به خود اختصاص داده است.

هیوندای کونا

هیوندای کونا با وجود الهام گرفتن در طراحی ظاهری و بدنه از نمونه‌های مطرحی مانند جیپ چروکی ، از هماهنگی بسیار مناسبی در بخش خارجی خودرو سود برده و یک نمونه بسیار زیباتر از آنچه که انتظار می رفت را تولید نموده است. با توجه به قرار گرفتن بر چسب هیوندای بر روی این خودرو می‌توان انتظار فهرست کاملی از انواع تجهیزات و امکانات مدرن را بدون صرف هزینه زیاد از هیوندا کونا داشت و به عنوان یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 با قیمت کمتر از 35.000 دلار ، رقیبی سرسخت برای هوندا HR-V به شمار خواهد آمد.

 

بیشتر بخوانید: فهرست محصولات 2018 شرکت خودروسازی هیوندای

 

کیا سورنتو

نسل فعلی خودروی محبوب کیا سورنتو که در بازار ایران نیز حضور داشته و با قیمت سرسام آور 300 میلیون تومانی خود، در کنار هیوندای سانتافه یکی از خودروهای شاسی بلند سایز متوسط و مجهز بازار ایران با قیمت نسبتا مناسب به حساب می آید، نمونه‌ای بسیار زیبا با طراحی اسپرت و قدرتمند بدنه به همراه یک کابین لوکس و مجهز بوده که فضای کافی برای حداقل 5 سرنشین بزرگسال را فراهم می کند.

کیا سورنتو

به همین دلیل شرکت خودروسازی کیا کره جنوبی برای سال 2019 به اعمال تغییرات فراوان و بنیادی را برای کیا سورنتو 2019 احتیاج نداشت. در نسل جدید کیا سورنتو 2019 گنجایش به صورت استاندارد به 7 سرنشین تغییر پیدا کرده و امکانات و تجهیزات کمکی رانندگی مدرن و هوشمندی مانند سیستم کنترل سرعت تطبیقی (Adaptive Cruise Control) و سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB) نیز به صورت استاندارد در مدل پایه این خودرو نصب شده اند و کیا سورنتو 2019 را به یک خودروی خانوادگی بسیار مناسب تبدیل کرده اند. علاوه بر این با تجهیز کیا سورنتو 2019 به سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ (AWD) قابلیت‌های حارج از جاده و آفرود این نمونه نیز به مراتب بهتر از گذشته شده و توانسته نام خود را به عنوان یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 با قیمت کمتر از 35.000 دلار در مدل پایه مطرح نماید.

بیشتر بخوانید:

فولکس واگن تیگوان SEL R-Line

در حالت عادی پیشنهاد ما به خریداران این است که به جای صرف هزینه برای تغییر ظاهر خودرو و تبدیل نمای خودرو به گونه‌ای که به نظر سریع‌تر و اسپرت‌تر آید، می‌توان همان هزینه را برای بهینه سازی و قدرتمندتر کردن صرف نمود تا خودروی شما به جای تبدیل شدن به یک نمونه قدرتمند ظاهری، واقعا عملکردی مشابه با یک خودروی سریع و اسپرت و قدرتمند داشته باشد!

فولکس واگن تیگوان SEL R-Line

اما در مورد فولکس واگن تیگوان SEL R-Line ماجرا اندکی متفاوت خواهد بود. با خرید خودروی فولکس واگن تیگوان تیپ SEL و تجهیز آن به بسته افزایش و اسپرت R-Line می‌توان خودرو را با استفاده از رینگ‌های اسپرت و بزرگ 19 اینچی آلیاژی، کیت بدنه اسپرت، پوشش فولاد ضد زنگ پدال‌ها و یک پوشش مشکی رنگ برای بخش داخلی سقف، به یک نمونه بسیار مناسب با قیمت پایین تبدیل کرد که توانایی قدرتنمایی در بین نمونه های شاسی بلند سایز کوچک و کراس اوور را داشته و علاوه بر این در کنار قدرت مناسب پیشرانه، به یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017 نیز تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

گالری تصاویر بهترین خودروهای نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2018 با قیمتی کمتر از 150 میلیون تومان

منبع : Motortrend

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر